Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 219 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Heb de film net gezien,vondt een behoorlijke meevaller, Als je de film bekijkt zonder dat je de hele tijd vergelijkingen trekt met de serie is het een heerlijke actie film, goede soundtrack,leuk verhaal en vooral mooi gefilmde actie scenes,.Acteer prestaties van met name Gong Li viel tegen,kwam allemaal heel erg gespeeld over. Zoals al eerder gezegd, je moet de film niet bekijken met het gevoel van een een 80's eerbetoon want dan kom je bedrogen thuis. Als hedendaagse actie film kan hij er heel goed mee door!
    Tired of being what you want me to be

  2. #102

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Posters





    'A thing of beauty, is a joy forever'

  3. #103

    Standaard

    Gisteren gezien in de bioscoop.

    Erg serieuze en keiharde film. Had ik niet verwacht, ik had meer Miami en voornamelijk overdag verwacht.

    Actie is goed.
    Dialoog is beter.
    Characters zijn het best.

    Beetje ingewikkeld en cliché.

    8/10

  4. #104

    Standaard

    Waar heb je hem gezien dan? zit ie in de sneak?

  5. #105

    Standaard

    Yes, k ga er donderdag heen pathe de kuip, k heb er echt zin in, mann is toch echt wel een van de betere regiseurs van dit moment(vind ik), en de slechte reviews kunnen me niks schelen.
    ik moet het toch nog meemaken dat hij teleursteld. 8)

    dus k ga het zien donderdag en heb er zin in , hopelijk dé zomerfilm van t jaar

  6. #106

    Standaard

    Volgens mij draait hij hier in Purmerend geeneens
    (Ik wilde er met iemand heengaan, gewoonlijk ga ik wel naar A'dam)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #107

    Standaard

    Wuaw.!!!
    Ga kijken en wees maar blij dat het geen kopie is van de serie.
    Ronduit eigentijdse aktiemovie!
    Heb al vast ruimte in m'n DVD-vak gemaakt
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #108

    Standaard

    Als de jaren '70 bij Starsky & Hutch er goed in zit had ik dit al helemaal verwacht bij Miami Vice maar nee.. Mann koos voor een nieuwe film plus het moest nog grimmiger worden.
    Bij Bad Boys had ik dat "miami-gevoel" nog maar ik heb een vermoeden dat dit niet bij MV zit.. maakt niks uit hoor alleen dit had wel gekunnen.
    Aankomende zondag ga ik erheen..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  9. #109

    Standaard

    Ik vond de beeldkwaliteit ronduit slecht. Het switchte elke keer van normaal naar ruisachtig en dat lag echt niet aan de kopie.

    Verder is de film wel ok, niet meer en niet minder.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Ik vond de beeldkwaliteit ronduit slecht. Het switchte elke keer van normaal naar ruisachtig en dat lag echt niet aan de kopie.

    Verder is de film wel ok, niet meer en niet minder.
    als je een cijfer zou geven?
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #111

    Standaard

    Ik heb de film nog niet gezien, maar heeft Mann die ruis wellicht toegevoegd om het iets meer een "Cops" gehalte te geven? Vindt het in de trailer er nog wel gaaf uitzien.


  12. #112

    Standaard

    Ik reed net langs MustSee Delft en op het programma stond :

    Welkom in Miami, Sneak Preview Zondag 22.00 uur

    Ik ben alleen vergeten te kijken naar de datum van het affiche. Is hij al in de sneak geweest of komt hij aanstaande zondag? En ik neem aan dat de hint betekent dat Miami Vice in de sneak zit of zat.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Ik vond de beeldkwaliteit ronduit slecht. Het switchte elke keer van normaal naar ruisachtig en dat lag echt niet aan de kopie.

    Verder is de film wel ok, niet meer en niet minder.
    als je een cijfer zou geven?
    3 van de 5 sterren of een 6.5/ 10

    Ik ben geen fan van de oude serie ofzo, maar het had wel iets slicker gemogen en ook het verhaal rammelde aan alle kanten.

    [spoiler:4a1f3c34f1]Wie is die informant nou?[/spoiler:4a1f3c34f1][/spoiler]

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac
    Ik vond de beeldkwaliteit ronduit slecht. Het switchte elke keer van normaal naar ruisachtig en dat lag echt niet aan de kopie.

    Verder is de film wel ok, niet meer en niet minder.
    als je een cijfer zou geven?
    3 van de 5 sterren of een 6.5/ 10

    Ik ben geen fan van de oude serie ofzo, maar het had wel iets slicker gemogen en ook het verhaal rammelde aan alle kanten.

    [spoiler:ccf3fa55b1]Wie is die informant nou?[/spoiler:ccf3fa55b1][/spoiler]
    Amusementgehalte 8
    Geluid 8
    Inhoud 7
    Beeld 8
    Special effects 7
    Cast 6
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #115

    Standaard

    Ik ga morgen in Pathé De Munt deze film aanschouwen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  16. #116

    Standaard

    Is deze film alleen in Pathé bioscopen te zien?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDPsycho
    Is deze film alleen in Pathé bioscopen te zien?
    Nou dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat ie nog niet in Utopolis Almere digitaal te zien is.

  18. #118

    Standaard

    Heb vandaag Cinestar enschede gebeld. Ze zeiden dat de distrubiteur UIP ofzo het alleen had verkocht aan Pathe bioscopen. Waarom was onduidelijk maar in Twente is hij dus niet te zien.

    Erg klote want het dichtst bij is ie in ASSEN !!

  19. #119

    Standaard

    ***Kan wat SPOILERS*** bevatten!!!
    De film is best een lekkere aktie prent al had ik er iets meer van verwacht met name om dat Mann zelf aan het roer staat. Het begin mist een echte opbouw want je word gelijk in het verhaal gegooid zonder ook maar iets vooraf te weten maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. De sfeer is heerlijk,donker en grainy wat de film lekker rauwig maakt. Het is even wennen omdat je Farrell/Foxx met Don Johnson/Philip Michael Thomas gaat vergelijken,maar naarmate de film zoals ik het ervaarde voortkabbelt zijn ze best te pruimen al vond ik Foxx de betere van de twee. Vond alleen jammer dat er teveel van plaatsen werd verwisseld zodat de film soms wat warrig over komt en de '''romance'' tussen Farrell/Gong haalt de vaart wat uit de film. Het laatste half uur ruim genomen vond ik de film weer sterker worden met een prachtige shoot-out die we van Mann kennen en waar je home-cinema set dalijk van zal smullen. Conclussie,heerlijke aktie film maar van een cineast van het kaliber Michael Mann verwacht je meer. 7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #120

    Standaard

    NEEEE!

    Ik kijk al zo lang uit naar deze film en nu zou ik er dan eigenlijk naar toe kunnen draait hij in geen enkele bioscoop in Delft!! Zelfs niet in MustSee! Hoe kan dit nou weer. Even maar een flinke klachtbrief schrijven naar MustSee!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  21. #121

    Standaard

    Ik heb hem gisteravond gezien, de zaal (Pathé De Munt Zaal 11) zat 100% vol, en terwijl ik de film keek lette ik natuurlijk op de reacties van de zaal, deze waren heel positief, en mijn reactie eigenlijk ook..

    Een heerlijke popcornknaller waar je direct ingezogen word, mooi camera werk etc. alleen jamer dat er weinig chemie is tussen farrel en foxx.

    7.6/10
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  22. #122

    Standaard

    Ik ben helemaal niet zo'n liefhebber van Jamie Foxx. Iedereen was erg te spreken over zijn rol in Collateral maar dat was echt niet zo best vond ik. Hij had geluk dat de film zo goed was. Cruise speelde hem totaal van het scherm af.

    Maar ik ga Miami Vice zeker wel kijken. Ondanks dat ik bijna van iedereen hoor die 'em gezien heeft dat ie er meer van verwacht had wil ik 'em toch zien. Al is het alleen al om die prachtige 'city-shots' van Mann.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik ben helemaal niet zo'n liefhebber van Jamie Foxx. Iedereen was erg te spreken over zijn rol in Collateral maar dat was echt niet zo best vond ik. Hij had geluk dat de film zo goed was. Cruise speelde hem totaal van het scherm af.
    Ik vind Foxx niet echt slecht,in Any given sunday wist hij zich goed staande te houden tegenover Pacino
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #124

    Standaard

    Michael Mann is volgens mij niet in staat een slechte film te maken, Miami Vice was super!! Hij is en blijft een van mn favoriete regisseurs. Ik zet Miami Vice op hetzelfde niveau als Collateral, wat mn favoriete film was van 2004, Heat zal Mann denk ik niet meer kunnen overtreffen.

    Ik keek vroeger altijd naar Miami Vice maar kan me er eerlijk gezegd nog vrij weinig van herinneren. Wat ik wel weet is dat Farrell en Foxx een bad ass team vormen als Crockett en Tubbs. En ondanks klachten wat ik over haar hoorde, vond ik Gong Li ook sterk in haar rol, en ze is ook niet bepaald een straf om naar te kijken....Barry Shabaka Henley is ook cool als Castillo zoals we em niet gewend zijn qua uiterlijk en had hem wel graag in een grotere rol gezien.

    Waar misschien veel mensen over zullen klagen is dat er weinig actie in de film zit. Maar dat is juist wat ik zo goed vind aan Michael Mann, hij maakt nooit actiescenes die het verhaal niet dienen.....maar als er dan ook actie komt, man oh man (pun intended) dan kickt deze film ook hard kont. Net als in Heat en bij Collateral in korte scenes zet Mann hier keiharde, brute, genadeloze actie neer zoals geen andere regisseur dat kan. Het realisme van het geluid en de impact van de gebruikte wapens is en blijft een overdonderend effect in zijn films.

    Dus hou je van een film die zijn personages laat ontwikkelen, een goed plot en keiharde actie (zoals gezegd in niet al te veel mate) dan zou ik Miami Vice zeker gaan checken!!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  25. #125

    Standaard

    Michael Mann is volgens mij niet in staat een slechte film te maken, Miami Vice was super!! Hij is en blijft een van mn favoriete regisseurs. Ik zet Miami Vice op hetzelfde niveau als Collateral, wat mn favoriete film was van 2004, Heat zal Mann denk ik niet meer kunnen overtreffen.

    Ik keek vroeger altijd naar Miami Vice maar kan me er eerlijk gezegd nog vrij weinig van herinneren. Wat ik wel weet is dat Farrell en Foxx een bad ass team vormen als Crockett en Tubbs. En ondanks klachten wat ik over haar hoorde, vond ik Gong Li ook sterk in haar rol, en ze is ook niet bepaald een straf om naar te kijken....Barry Shabaka Henley is ook cool als Castillo zoals we em niet gewend zijn qua uiterlijk en had hem wel graag in een grotere rol gezien.

    Waar misschien veel mensen over zullen klagen is dat er weinig actie in de film zit. Maar dat is juist wat ik zo goed vind aan Michael Mann, hij maakt nooit actiescenes die het verhaal niet dienen.....maar als er dan ook actie komt, man oh man (pun intended) dan kickt deze film ook hard kont. Net als in Heat en in Collateral in korte scenes zet Mann hier keiharde, brute, genadeloze actie neer zoals geen andere regisseur dat kan. Het realisme van het geluid en de impact van de gebruikte wapens is en blijft een overdonderend effect in zijn films.

    Dus hou je van een film die zijn personages laat ontwikkelen, een goed plot en keiharde actie (zoals gezegd in niet al te veel mate) dan zou ik Miami Vice zeker gaan checken!!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •