Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 219 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Op filmtotaal staat nu een stukje over deze film inclusief een link naar enkele foto's. Erg foute foto's overigens.

    http://www.colinfarrellfansite.com/g....php?album=187

  2. #27

    Standaard

    trailer:
    http://www.bacardilive.com/

    ziet er vet uit!!
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  3. #28

    Standaard

    Dit is eigenlijk een film waarbij ze achteraf moeten zeggen: dit was de remake van Miami Vice. Het was nog beter geweest als ze er helemaal geen miami vice-label aan hadden gehangen. Volgens mij ga ik allerlei vergelijkingen trekken tijdens de film en dat is ( waarschijnlijk ) dodelijk.

  4. #29

    Standaard

    Weinig met de serie te maken.
    Misschien (vermoedelijk) alleen de namen van de hoofdpersonen, de titel en de plaats, en ......de regisseur.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland
    trailer:
    http://www.bacardilive.com/

    ziet er vet uit!!
    hmm, kan er nog weinig van maken. Roept nergens een associatie met de serie op...

    Nog even afwachten dus...

  6. #31

    Standaard

    Michael Mann, Colin Farrell en Jamie Foxx... volgens mij kan er weinig misgaan!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #32

    Standaard

    vergeet de jaren '80 feeling maar, het lijkt erop dat het verhaal zich in het heden afspeelt. kijk maar goed naar de trailer en je zal wat hedendaagse dingen zien, wat je toen in de jaren '80 niet had... (bv die Cadillac SRX, Ferrari modena, zie je in een flits voorbijkomen)

    zonde!! want Miami Vice is gewoon jaren tachtig,foute witte pakken, ouderwets miami, Testarossa's en witte Countach's... die hele sfeer was geweldig, ( zoals het spel Grand theft auto-vice city)

    nu moet ik maar hopen op Michael Manns kwaliteiten dat het niet gewoon een doorsnee politieactie film gaat worden met de namen crocket en crubs als detective's

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout
    Weinig met de serie te maken.
    Misschien (vermoedelijk) alleen de namen van de hoofdpersonen, de titel en de plaats, en ......de regisseur.
    inderdaad. En das toch jammer want op zich ziet de trailer er erg degelijk uit. Ik bedoel: Linkin Park muziekje in een Miami Vice trailer?? come on
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door loverlover
    zonde!! want Miami Vice is gewoon jaren tachtig,foute witte pakken, ouderwets miami, Testarossa's en witte Countach's... die hele sfeer was geweldig, ( zoals het spel Grand theft auto-vice city)
    Oh yeah! En dan die rol van die hoofdinspecteur! Grandioos! Dat kan ik zelfs acteren!

  10. #35

    Standaard

    De trailer vind ik er erg cool uitzien, dit gaat zeker een fantastische film worden. Van de pastelkleuren en soundtrack uit de originele 80's reeks is niet meteen iets terug te vinden maar dat wil ik graag met de mantel der liefde toedekken.

    Mann is ontegensprekelijk een vakman en zijn bijzonder stylistische fotografie weet me al meteen de film in te trekken. Ook nu weer oog voor detail, sfeerschepping, fotografie, kleurenpalet enz..., doet me meteen terugdenken aan het prachtige totaalpakket uit Heat en Collateral.

  11. #36

    Standaard

    Michael Mann kan na Heat en het recente Collateral voor een tijdje niet meer stuk bij mij. Zoals Philippe al zegt: Mann is een vakman met een bijzonder oog voor detail en sfeerschepping. Hopelijk worden we met Miami Vice weer getrakteerd op van die prachtige nachtshots zoals we die ook in Collateral zagen en als ik die trailer zo bekijk denk ik dat dat wel goed gaat komen .

  12. #37

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Teaser Poster

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  13. #38

    Standaard

    Ik vond de trailer wel heel erg op Collateral lijken en niet op de sfeer uit de originele serie. Beetje raar. Maar ziet er verder wel ok uit. Weer HD geschoten. Hij maakt de mankementen van HD tot zijn nieuwe stijl.

  14. #39

    Standaard

    Kijk, die poster is dan wel weer cool 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cupido
    Michael Mann kan na Heat en het recente Collateral voor een tijdje niet meer stuk bij mij. Zoals Philippe al zegt: Mann is een vakman met een bijzonder oog voor detail en sfeerschepping. Hopelijk worden we met Miami Vice weer getrakteerd op van die prachtige nachtshots zoals we die ook in Collateral zagen en als ik die trailer zo bekijk denk ik dat dat wel goed gaat komen .
    Dan vergeet je nog meesterwerkjes als The Insider en Ali.

  16. #41

    Standaard

    Allebei nog niet gezien, wel van plan :wink:

  17. #42

    Standaard

    Die trailer overtuigt mij nog niet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cupido
    Michael Mann kan na Heat en het recente Collateral voor een tijdje niet meer stuk bij mij. Zoals Philippe al zegt: Mann is een vakman met een bijzonder oog voor detail en sfeerschepping. Hopelijk worden we met Miami Vice weer getrakteerd op van die prachtige nachtshots zoals we die ook in Collateral zagen en als ik die trailer zo bekijk denk ik dat dat wel goed gaat komen .
    Dan vergeet je nog meesterwerkjes als The Insider en Ali.
    En Last of the Mohicans. Vooral door de muziek is dit ook een prachtfilm.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #44

    Standaard

    Zinloos!!!!!!!

    Hoewel Michael Mann zelf de grote man was achter de TV serie

    TV series zijn TV series. (punt)

  20. #45

    Standaard

    ik heb hier het volste vertrouwen in!
    michael mann is de man. de 4 films die ik van hem ken zijn stuk voor stuk pareltjes dus laat maar komen deze

  21. #46

    Standaard

    Na de trailer gezien te hebben valt het me wat tegen. De trailer had wel iets uitgebreider mogen zijn. Ben toch benieuwd naar het eindresultaat. Foxx en Farrell zijn goeie acteurs dus hoop dat ze het waar kunnen maken.

  22. #47

    Standaard

    Kijk, dit is weer zo'n film waar ik naar uitkijk!!! Ondanks dat t verhaal er niet echt duidelijker door wordt een coole trailer met mooie Mann nachtshots a la Collateral en Foxx en Farrell cool gecast (wist voor het zien van de trailer nog niet dat zij er in zaten ).... Laat maar komen dus!

  23. #48

    Standaard

    .
    ..
    ...


    'A thing of beauty, is a joy forever'

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Na de trailer gezien te hebben valt het me wat tegen. De trailer had wel iets uitgebreider mogen zijn. Ben toch benieuwd naar het eindresultaat. Foxx en Farrell zijn goeie acteurs dus hoop dat ze het waar kunnen maken.
    het is ook nog niet de echte trailer he...Slechts een teaser...Die zijn altijd kort en beknopt

  25. #50

    Standaard

    Ben nu seizoen 1 aan het kijken van de serie en ben nu ongeveer op de helft en het blijft een geweldige politie-serie. Hopelijk blijft de film een beetje trouw aan de serie gelukkig is de film in handen van Michael Mann.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •