De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: coupling seizoen 4

  1. #1

    Standaard coupling seizoen 4

    iemand enig idee wanneer deze in nederland uitkomt?

  2. #2

    Standaard

    Vraag het mijzelf ook af.
    Ik weet wel dat de UK versie niet al te lang geleden gereleased is. Trouwens te bestellen bij Rodisc.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik ben bang van niet. Maargoed, serie 4 is in Nederland (anders dan in België) ook nog niet op televisie uitgezonden.
    Als de rechten daarvoor nog steeds in bezit zijn van Net5 mag je het ergste vrezen: serie 3 werd na 4 afleveringen gestopt wegens slechte kijkcijfers (later geloof ik wel in z'n geheel uitgezonden). Niet onlogisch ook dat er zo weinig mensen keken, het wegknippen van de aftiteling en het bijsnijden van het beeldformaat tot 4:3 maakte de serie er niet mooier op.
    Hopelijk komt Warner snel met een DVD-release van serie 4, want vond 'm ondanks het gemis van Jeff nog steeds ontzettend goed.

  5. #5

    Standaard

    Weet iemand of er op de R2/UK versie eng subs zitten?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Weet iemand of er op de R2/UK versie eng subs zitten?
    Geen subs

    Iemand al nieuws over een R2 NL uitgave ?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Weet iemand of er op de R2/UK versie eng subs zitten?
    Geen subs

    Iemand al nieuws over een R2 NL uitgave ?
    Heb deze inmiddels, ook dit seizoen is leuk. Alleen is echt jammer dat Jeff weg is, was toch wel de beste. Het is redelijk te volgen zonder subs, alleen op sommige momenten snapte ik het niet, die engelse praten niet al te duidelijk en sommige woorden kende ik niet

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze inmiddels, ook dit seizoen is leuk. Alleen is echt jammer dat Jeff weg is, was toch wel de beste. Het is redelijk te volgen zonder subs, alleen op sommige momenten snapte ik het niet, die engelse praten niet al te duidelijk en sommige woorden kende ik niet
    Heeft de UK-editie wel Engelse subs?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze inmiddels, ook dit seizoen is leuk. Alleen is echt jammer dat Jeff weg is, was toch wel de beste. Het is redelijk te volgen zonder subs, alleen op sommige momenten snapte ik het niet, die engelse praten niet al te duidelijk en sommige woorden kende ik niet
    Heeft de UK-editie wel Engelse subs?
    Antwoord staat ook al paar berichten hierboven, maar nee er staat helaas geen Eng subs op.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze inmiddels, ook dit seizoen is leuk. Alleen is echt jammer dat Jeff weg is, was toch wel de beste. Het is redelijk te volgen zonder subs, alleen op sommige momenten snapte ik het niet, die engelse praten niet al te duidelijk en sommige woorden kende ik niet
    Heeft de UK-editie wel Engelse subs?
    Antwoord staat ook al paar berichten hierboven, maar nee er staat helaas geen Eng subs op.
    Oopsie.. Nou, da's dan in ieder geval jammer. Dan wacht ik wel gewoon op de NL-release denk ik.

  11. #11

    Standaard

    Zou er niet op rekenen dat de NL release nog komt, anders was deze er al geweest.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Zou er niet op rekenen dat de NL release nog komt, anders was deze er al geweest.
    Zoals ook eerder in deze thread is genoemd is er nog geen Nederlandse uitzending geweest van seizoen 4. Ik kan me voorstellen dat ze wachten met een dvd-release tot dat is gebeurt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Zou er niet op rekenen dat de NL release nog komt, anders was deze er al geweest.
    Zoals ook eerder in deze thread is genoemd is er nog geen Nederlandse uitzending geweest van seizoen 4. Ik kan me voorstellen dat ze wachten met een dvd-release tot dat is gebeurt.
    En zoals ook te lezen is, is het niet waarschijnlijk dat seizoen 4 hier nog wordt uitgezonden. Als je de andere 3 seizoenen al heb, lijkt het me zinloos om te wachten op een NL release als je seizoen 4 ook op dvd wilt hebben.

  14. #14

    Standaard

    Hmm ja en daar komt ook bij dat de serie en de dvd's niet echt een succes waren hier,dus daar is inderdaad minder kans op.Zelf heb ik de eerste 3 seizoenen nu,ik weet nog niet of ik seizoen 4 wel koop,ik hoor veel negativiteit over het 4e seizoen.Jeff is weg,dat is al een groot nadeel,en de humor was niet heel goed meer enz.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    daar komt ook bij dat (..) de dvd's niet echt een succes waren hier
    Heb je hier echt cijfers van, of is het meer een indruk? Ik ben nl. altijd wel benieuwd naar verkoopcijfers. Ken zelf wel een paar mensen die de series ook op DVD hebben, maargoed dat is misschien een beetje een vertekend beeld :wink:.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    ik hoor veel negativiteit over het 4e seizoen.Jeff is weg,dat is al een groot nadeel,en de humor was niet heel goed meer enz.
    Ik vond Oliver, het nieuwe karakter, weliswaar wat teveel op Jeff lijken (niet alleen qua uiterlijk), maar verder vond ik het nog steeds een heel sterk seizoen (zoals ik hierboven eigenlijk ook al zei). Ik zou 'm zelf dus meteen op de releasedatum kopen.

  16. #16

    Standaard

    Jeff was veel beter vind ik. En trouwens ondertitel moet je sowieso uitzetten - die humor in de engelse taal is subliem. Dat is niet te vertalen.
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lamer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    daar komt ook bij dat (..) de dvd's niet echt een succes waren hier
    Heb je hier echt cijfers van, of is het meer een indruk? Ik ben nl. altijd wel benieuwd naar verkoopcijfers. Ken zelf wel een paar mensen die de series ook op DVD hebben, maargoed dat is misschien een beetje een vertekend beeld :wink:.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    ik hoor veel negativiteit over het 4e seizoen.Jeff is weg,dat is al een groot nadeel,en de humor was niet heel goed meer enz.
    Ik vond Oliver, het nieuwe karakter, weliswaar wat teveel op Jeff lijken (niet alleen qua uiterlijk), maar verder vond ik het nog steeds een heel sterk seizoen (zoals ik hierboven eigenlijk ook al zei). Ik zou 'm zelf dus meteen op de releasedatum kopen.
    Is eigenlijk meer een indruk.Ten eerste is de serie aardig moeilijk te krijgen hier,of je betaalt er klauwen vol geld voor.Of dan staat hij in bestelling bij de FRS en kan die opeens niet meer geleverd worden,heel irritant dus. (is mij alleen gebeurd bij seizoen 3. seizoen 1 en 2 kocht ik bij de FRS, 3 heb ik bij proxis gekocht.)

  18. #18

    Standaard

    Waar was Jefff eigenlijk opeens heen?

  19. #19

    Standaard

    Volgens mij vondt de acteur (Richard Coyle) het tijd worden voor wat anders. In de serie zit Jeff op Lesbos, wat hij natuurlijk uitspreekt als "Lesboos" .

  20. #20

    Standaard

    De Nederlandse versie verschijnt op 13 juli! Bij een aantal winkels (FRS, NLstore, Lapis, BOL) staat ie al op de site. Het wordt een 2 disc, die tussen de 25 en 30 euro kost. Nogal duur als je het mij vraagt, al ben ik wel blij dat 'ie uitkomt.

  21. #21

    Standaard

    13-07-2005 is inderdaad de releasedatum, de adviesprijs is volgens mijn info € 27,99.

    Erg leuk dat deze DVD komt, zit er al tijden op te wachten... maar ben niet de enigste zo te zien. :wink:

  22. #22

    Standaard

    Ja leuk dat ie er toch aankomt. Ik wacht denk ik wel ff totdat ie weer in de "3 voor 33" bak van FRS zit.

  23. #23

    Standaard

    Het liefste zou ik dat ook doen. Maar als je ziet dat seizoen 3, die inmiddels bijna een jaar uit is, daar nog steeds niet in zit, zou het best eens lang kunnen gaan duren voordat seizoen 4 er in komt.

  24. #24

    Standaard

    Verrast dat ie toch nog komt, maar goed nieuws. Zal m misschien wel vervangen voor mijn R2/UK versie. Die is trouwens maar 1-disc, waarom dit een 2-disc word snap ik niet helemaal, zijn maar 6 afleveringen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •