Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.

Discussie: Johnny Depp

  1. #1

    Standaard Johnny Depp

    Ik vind Johnny Depp een goede acteur, maar hij kiest soms echt vage films. Zo vond ik From Hell, The Ninth Gate en Sleepy Hollow niet zoveel aan. Maar ja, dat is mijn mening.

    Verder vond ik 'em wel super spelen (en ook goede films) in Donnie Brasco, Blow en Pirates of the Caribbean (net gekocht ).

    Wat vind jij dat z'n beste film(s) is/zijn?
    Eventueel z'n slechte films?
    collection
    if it's you, press a button

  2. #2

    Standaard

    Vage films???? Wat bedoel je daar mee? Ok het is niet het standaard hollywood werk.

    Ik zlef vind het een top acteur die vooral door zijn veelzijdigheid boven het maaiveld uitsteekt. Een film als Pirates of the Caribbean. wordt naar mijn mening bijna geheel gedragen door de acteer prestatie van Depp.

    Zlef vond ik Chocolat de slechtste, daarin kwam hij als acteur niet geheel uit de verf. De film boeide mij ook niet echt boven gemiddeld.

    Zijn beste films (ik keek naar de film als wel zijn acteer prestatie):
    -Sleepy Hollow
    -Donnie Brasco
    -Fear and Loathing in Las Vegas

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Johnny Depp is voor mij de 2de beste acteur ter wereld.
    In wat Genre je hem ook laat spelen,hij kan het allemaal.



    Zijn beste film is ongetwijfeld:Blow!
    http://www.imdb.com/title/tt0221027/

    Prachtig waargebeurd drama.
    2:Sleepy Hollow(Meesterwerk)
    3:POTC(Hij was ongelooflijk grappig als Sparrow)


    Ik kijk uit naar "Finding Neverland"die voorlopig goed scoort op IMDB
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Johnny Depp is voor mij de 2de beste acteur ter wereld.
    In wat Genre je hem ook laat spelen,hij kan het allemaal.



    Zijn beste film is ongetwijfeld:Blow!
    http://www.imdb.com/title/tt0221027/

    Prachtig waargebeurd drama.
    2:Sleepy Hollow(Meesterwerk)
    3:POTC(Hij was ongelooflijk grappig als Sparrow)


    Ik kijk uit naar "Finding Neverland"die voorlopig goed scoort op IMDB
    En ik maar denken: "Had Johnny een rol in Passion of the Christ?"

    Maar nu ben ik wel benieuwd wie jij de beste vind, gewoon uit interesse.

    En ontopic vind ik Depp gewéldig. Vooral Sleepy Hollow, maar dat heeft ook te maken met Tim Burton. Fear and Loathing in Las Vegas beschouw ik nog steeds als een klein acteer-meesterwerk, ook zeker van Del Toro.

    Depp is dé man
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #5

    Standaard

    Johnny Depp is ook (één van) mijn favoriete acteur(s)! Geweldig gewoon hoe die man kan acteren! 8)

    Deze films heb ik met hem:

    -Blow
    -Chocolat
    -Donnie Brasco
    -Ed Wood
    -Edward Scissorhands
    -Fear and loathing in las vegas
    -Pirates of the Carribean: The curse of the black pearl
    -Platoon (wel erg klein rolletje natuurlijk...),
    -What's eating Gilbert Grape

    Verder vind ik Sleepy Hollow een aardige film om eens gezien te hebben, maar hoef ik niet te kopen. En hetzelfde geldt eigenlijk voor Nick of time en From Hell...
    Z'n overige films heb ik (nog) niet gezien.

  6. #6

    Standaard

    edward scissorhands -> schitterend met Depp in hoofdrol

  7. #7

    Standaard

    Ik denk wel dat Depp ondertussen heeft bewezen dat het een allround acteur van top niveau is! Heeft al heel veel verschillende rollen gespeeld en ook nog niet onverdienstelijk. Zelf heb ik de volgende dvd's waarin Depp meespeelt:

    - Donnie Brasco
    - From Hell
    - Pirates Of The Caribbean
    - Platoon

    Moet er zoals je ziet nog wel een paar. Depp is één van mn favo acteurs. Ben ook erg benieuwd naar Finding Neverland!
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Jullie vergeten secret window . Wat vinden jullie daarvan. Ik vind persoonlijk dat deze toch ook een toppertje van hem is. En hij is een van de acteurs die helemaal in zijn rol opgaat. Het zijn stuk voor stuk meesterwerken.

  9. #9

    Standaard

    En wat dachten jullie van zijn debuut in A nightmare in Elmstreet...... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #10

    Standaard

    Leuke acteur, de volgende films heb ik van hem.

    Donnie Brasco
    PotC
    Ed Wood
    Secret Window
    Blow
    Fear and Loathing in Las Vegas

    Ik zou nog graag Arizona Dream van hem willen zien die geregiseert is door Emir Kusturica.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis de Geus
    Jullie vergeten secret window . Wat vinden jullie daarvan. Ik vind persoonlijk dat deze toch ook een toppertje van hem is. En hij is een van de acteurs die helemaal in zijn rol opgaat. Het zijn stuk voor stuk meesterwerken.
    Eerlijk gezegd vond ik die juist wat minder. Depp was wel meer dan ok, maar de film zelf kwam wat ongeïnspireerd over, dat zo verrassend wilde zijn dat je elke verrassing en wending al 5 minuten van tevoren voelde aankomen.

    Maar Depp is
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Depp is gelukkig zo'n acteur die een film uitkiest omdat ie het een leuke film vindt. Het interesseert 'm niet echt of het een groot budget heeft of niet. De film "Dead Man" van Jim Jarmusch is wat dat betreft een "vage" film.

    Zelf vind ik Depp erg leuk/goed in POTC, Sleepy Hollow, What's Eating Gilbert Grape en Cry Baby (aan de hand van Tracy Lords, u weet wel...)

    Z'n zwakste film vind ik nog steeds Fear & Loathing in Las Vegas (een van de twee films waar ik ooit bij in slaap ben gevallen...)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Z'n zwakste film vind ik nog steeds Fear & Loathing in Las Vegas (een van de twee films waar ik ooit bij in slaap ben gevallen...)
    Was de ander toevallig de Lord of the Rings trilogie

    Ik denk dat Fear and Loating in Las Vegas vooral goed wordt gevonden door mensen die zich het goed kunnen voorstellen, zeg maar.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Johnny Depp is voor mij de 2de beste acteur ter wereld.
    In wat Genre je hem ook laat spelen,hij kan het allemaal.



    Zijn beste film is ongetwijfeld:Blow!
    http://www.imdb.com/title/tt0221027/

    Prachtig waargebeurd drama.
    2:Sleepy Hollow(Meesterwerk)
    3:POTC(Hij was ongelooflijk grappig als Sparrow)


    Ik kijk uit naar "Finding Neverland"die voorlopig goed scoort op IMDB
    Okay, wie staat er dan bij jou op 1?
    collection
    if it's you, press a button

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis de Geus
    Jullie vergeten secret window . Wat vinden jullie daarvan. Ik vind persoonlijk dat deze toch ook een toppertje van hem is. En hij is een van de acteurs die helemaal in zijn rol opgaat. Het zijn stuk voor stuk meesterwerken.
    Eerlijk gezegd vond ik die juist wat minder. Depp was wel meer dan ok, maar de film zelf kwam wat ongeïnspireerd over, dat zo verrassend wilde zijn dat je elke verrassing en wending al 5 minuten van tevoren voelde aankomen.

    Maar Depp is
    Ik ben het met Maike eens. Einde was opeens vrij snel voorspelbaar. Acteerwerk vond ik wel okay.

    Ik vind het ook 1 van de beste acteurs die er is, maar sommige films vind ik qua stijl en genre niet leuk/aantrekkelijk. Maar het acteren vind ik vrijwel altijd goed!
    collection
    if it's you, press a button

  16. #16

    Standaard Deppenbroek

    Een zeer goede acteur, maar niet altijd even goede films inderdaad.

    Sleepy Hollow vind ik erg goed trouwens! Heel erg sfeervol. Net een sprookje, maar dan luguber. Misschien een origineel sprookje zoals assepoester ook eens geschreven is. Daar vliegen de koppen ook in 't rond.

    Verder vind ik What's Eating Gilbert Grape een zeer mooie film.

    Pirates of the Carribbean...hij kon daar heel heel erg goed in acteren. Echt geweldig grappig. Maar de film zelf is ongelooflijk slecht.

    Verder eh...kan ik me niet zoveel Deppies herinneren. Komt natuurlijk omdat ik de films waarin hij speelt meestal niet zo goed vind.

    MeanRat

  17. #17

    Standaard

    Waarom heeft niemand Dead Man genoemd; schitterende film vond ik, zeker voor Depp liefhebbers!


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Z'n zwakste film vind ik nog steeds Fear & Loathing in Las Vegas (een van de twee films waar ik ooit bij in slaap ben gevallen...)
    Was de ander toevallig de Lord of the Rings trilogie
    Nee, dat was Triumph des Willens... 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Johnny Depp is een van de beste acteurs die ik ken, bijna al zijn films zijn geweldig. mijn top-5:

    1. Pirates of the Caribean
    2. Ed Wood
    3. Blow
    4. Secret Window
    5. From Hell

  20. #20
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Zeer goede acteur, heeft helaas nog geen meesterwerk(en) op zijn naam staan na 20 jaar acteren, dat valt dan wel tegen...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    Zeer goede acteur, heeft helaas nog geen meesterwerk(en) op zijn naam staan na 20 jaar acteren, dat valt dan wel tegen...
    eeehmmm smaken verschillen misschien maar de IMDB-cijfers geven toch een wat ander beeld:

    (8.37) - Finding Neverland (2004)
    (8.00) - Ed Wood (1994)
    (8.00) - Platoon (1986)
    (8.00) - Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
    (7.60) - Edward Scissorhands (1990)
    (7.50) - Donnie Brasco (1997)
    (7.49) - What's Eating Gilbert Grape (1993)
    (7.49) - Dead Man (1995)
    (7.40) - Sleepy Hollow (1999)

    Vooral Edward Scissorhands is van het kaliber 'geweldig'!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  22. #22

    Standaard

    Een acteur die zelfs Pirates of the Caribbean enigzins vermakelijk kan maken is in mijn ogen top Fear and Loathing in LV is al helemaal geweldig natuurlijk....!


  23. #23

    Standaard

    Erg goede acteur In vrijwel al zijn films speelt hij een sterke rol. Beste film van/met hem vind ik toch Edward Scissorhands maar ik heb ze nog lang niet allemaal gezien. Bijkomend voordeel van een JD-film is dat je tegen je vriendin kunt zeggen dat je hem voor haar hebt gekocht "Jij vindt dat toch zo'n lekker ding" 8)

  24. #24

    Standaard

    In Finding Neverland speelt hij ook wederom geweldig. Trouwens ook een hele mooie film.

    En ja de film heb ik twee weken geleden in de Sneak Preview gezien

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko

    Vooral Edward Scissorhands is van het kaliber 'geweldig'!
    Er zijn nog een aantal films die ik van hem nog niet gezien heb, waaronder deze. Moet ik toch maar eens gaan huren.

    Fear and Loathing in Las Vegas staat op mjin wishlist en net het 'plot' van Dead man gelezen. Lijkt me ook wel wat.
    collection
    if it's you, press a button

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •