Pagina 1 van 68 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1683 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke CD's heb je de laatste tijd gekocht?

    Omdat er denk ik een hoop muziekliefhebbers zijn, vraag ik me af wat jullie smaak zo'n beetje is. Door deze thread hoop ik hier een beetje achter te komen.


  2. #2

    Standaard

    Ik zal zelf maar beginnen. Vandaag heb ik de nieuwe cd van Daryll-Ann gekocht en ook maar Happy Traum (had ik nog niet.
    Daarnaast de soundtrack van I Am Sam, met allemaal \Beatle-covers en voor 6 Euro heb ik Blood, Sugar, Sex, Magik van de Red Hot Chilli Peppers gekocht.

    Nu jullie

  3. #3

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd geen cd's meer gekocht heb (al mijn geld gaat op aan dvd!! )
    Maar wat ik heb staan is eigenlijk van alles wat:
    *rock- Metallica, Guns N'Roses, Bon Jovi enz.....
    *rap- Dr.Dre, Snoop Dogg, Xzibit, DMX enz.....
    *dance- teveel om op te noemen...(club, hardhouse, trance)
    *veel Top40 cd's van de afgelopen jaren...
    En verder nog oa. U2, Limp Bizkit, Golden Earring, Shania Twain, Madonna, Blof en nog veeeeeeel meer... (ik heb dus een brede smaak)

  4. #4

    Standaard

    Kopen van cd's doe ik eigenlijk niet meer aan, maar omdat ik nog buitenlands geld heb ik bij de FRS Masters Of Hardcore 9 en Qlimax gekocht!!

    Ook nog laatst gedownd:
    - Kai Tacid, Blof, Madonna, Sita, Queen, Robbie Williams, en ga zo maar door... ik down zo'n beetje alles, wel leuk om eens andere muziek te luisteren!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    (ik heb dus een brede smaak)
    oftewel..geen

  6. #6

    Standaard

    CD's kopen die ik niet zo vaak meer (ik schijn iets met DVD te hebben of zo)....hmmm laatste CD was Live: V.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben een te groot muziek liefhebber om ipv cd's DVD's te kopen, ik doe het liever beide.

  8. #8

    Standaard

    koop inderdaad ook niet zoveel cd's meer sinds ik een dvd speler heb.
    Maar de laatste is Iron Flag van Wu-Tang Clan.

    Ik hou ook van Heavy metal (metallica, system of a down etc.)
    en Hiphop/rap zoals eerder vermeds is.
    En oldies uit de jaren zestig en zeventig (Kiss, elvis enz.)

  9. #9

    Standaard

    Ik koop niet zo heel veel CD´s, de laatste die ik heb gekocht was rond de kerst en dat was:

    Ambeon - Fate of a Dreamer

    Ambeon is gewoon zwaar kewl en errug relaxed...

  10. #10

    Standaard

    Cd's koop ik al heel lang niet meer, wel cd-r's

  11. #11

    Standaard

    Nathan, als je Ambeon goed vindt, moet je eens op zoek gaan naar Ayreon - Into The Electric Castle. Van dezelfde muzikant en ik vind het een van de beste cd's die ik ooit gehoord hebt.

    Zelf heb ik zojuist de nieuwe Dream Theater cd besteld. Nu al de cd van het jaar.

  12. #12

    Standaard

    Ayreon, is dat niet die Arjen Lucassen, gitarist van de rock(feest)band Vengeance?

  13. #13

    Standaard

    Klopt als een bus. Hij heeft als Ayreon echt meesterwerkjes afgeleverd. The Final Experiment is ook een fantastisch album.
    Ik ken Vengeance alleen van naam, maar volgens mij is het niet te vergelijken met Ayreon.

  14. #14

    Standaard

    Zijn soloplaten zijn duidelijk meer symfonisch, terwijl Vengeance altijd een rechttoe rechtaan rockband was. Altijd een gezellige bende.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Zelf heb ik zojuist de nieuwe Dream Theater cd besteld. Nu al de cd van het jaar.
    Dat kun jij misschien vinden, maar dat waarschijnlijk niet door de rest van alternatief Nederland gevonden worden, dit jaar komt waarschijnlijk ook de nieuwe cd van Soulwax uit en hier zitten denk ik wel wat meer mensen op tewachten

  16. #16

    Standaard

    Dat kun jij misschien vinden, maar dat waarschijnlijk niet door de rest van alternatief Nederland gevonden worden, dit jaar komt waarschijnlijk ook de nieuwe cd van Soulwax uit en hier zitten denk ik wel wat meer mensen op tewachten
    Je hebt ook gelijk. Ik heb het ook over mijn cd van het jaar. Maar ik bedenk me nu dat ik da toch moet herzien. Nog even wachten tot het voorjaar, dan verschijnt de nieuwe cd van Rush.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Nathan, als je Ambeon goed vindt, moet je eens op zoek gaan naar Ayreon
    Inderdaad, Ayreon is bij mij wel bekend, heb alleen nog geen CD´s liggen hier vanwege die andere schreeuwende hobby (DVD´s kijken) die vaak de voorrang krijgt.

  18. #18

    Standaard

    Zeg Luther, heb je al je cd's al in cattraxx ingevoerd?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    Zeg Luther, heb je al je cd's al in cattraxx ingevoerd?
    Nee, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, ik ben erg druk de laatste tijd, met allerlei dingen, maar ik ga het nog wel doen hoor, anders duurt het alleen maar langer om ze in te voeren

  20. #20

    Standaard

    Laatst gekochte CD's: Daryll Ann - Trailer Tales
    HQ Sound presents Tom Harding
    Bon Jovi - Keep the Faith (re-master)
    Within Temptation - Mother Earth
    "Time for power draw near."

  21. #21

    Standaard

    Ik moet zeggen dat je een verschillende smaak hebt, van Daryl-Ann (toppie) tot Bon Jovi ()

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik moet zeggen dat je een verschillende smaak hebt, van Daryl-Ann (toppie) tot Bon Jovi ()
    Hèhè, dat herken ik wel een beetje. Mijn smaak gaat van Heather Nova en Alanis Morissette tot aan Fear Factory en Dimmu Borgir!!!
    Het is maar net hoe ik me voel...

  23. #23

    Standaard

    Ik weet het: van Tool tot DJ Tom Harding, van Johan tot Aphex Twin en van the Doors tot Chopin....
    "Time for power draw near."

  24. #24

    Standaard

    Johan is cool, ken je Tom Helsen sie is ook erg phat en als je van Tool houdt, dan moet je Millionaire een luisteren

  25. #25

    Standaard

    Kijk kijk kijk, een topic voor de muziekfreaks onder ons.
    Bij mij staan cd's/vinyl nog steeds op nr.1, DVD komt daarna.

    Mijn laatste aankopen (cd's) :

    Liza N' Eliaz - Anthologique 1989-1998
    Pete Namlook & DJ Dag - Adlernebel
    Pete Namlook & Atom - Jet Chamber V
    Modula Green - Shellground
    AFX - Analogue Bubblebath
    Aphex Twin - Ventolin E.P.
    Ace The Space - 1 Gun - 2 Gun - 3 Gun - Roar! (CDS)
    Smash? - Konstablerwache Remixes (CDS)
    Lunatic Asylum - The Meltdown (Remixes by The Mover) (CDS)

    En ook nog wat vinyl.
    O.a. een aantal oude Prodigy platen.

Pagina 1 van 68 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •