De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eindelijk! Bringing up baby wordt uitgebracht!!!

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...5384&n=1&burl=

    2 discs nog wel!

    Weer eentje voor m'n verlanglijstje!!! 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Dat ziet er heel mooi uit.
    Nu alleen nog wat nieuws over Lifeboat :wink:
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #4

    Standaard

    http://www.dvdfile.com/software/revi...upbaby_se.html
    http://www.dvdtown.com/review/bringi...on/14117/2723/

    2 zeer positieve reviews. Ik kan niet wachten tot ik de docu's op deze disc kan zien!!!!

    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #5

    Standaard

    Ik heb 'm vandaag ontvangen (samen met Heat, My Private Idaho en The River) en op 't eerste gezicht ziet het er inderdaad zeer goed uit.

    Rare verpakking van Warner alleen: Geen digipacks meer, maar een 2 disc amaray in seal, met daaromheen een losse slipcase (idem bij Heat).

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gister dan eindelijk mijn classic comedies set ontvangen, en heb de doos maar meteen weggedaan, want vind die echt niet mooi.

    Bringing up Baby gister ook meteen gekeken, superfilm natuurlijk, maar ook meteen de Cary Grant docu gekeken, die ik echt iedereen ten zeerste aan kan raden!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #7

    Standaard

    Deze moet zeker nog besteld worden 8).

  8. #8

    Standaard

    Leuk om lezen dat er nog mensen gek zijn van die oude films! Waar kopen jullie die DVD's van oude films eigenlijk meestal? Want hier in België verkopen de meeste zaken (Fnac, Free Record Shop,..) die niet en online moet je meestal met VISA betalen; hetgeen ik dus niet heb.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfje0806
    Leuk om lezen dat er nog mensen gek zijn van die oude films! Waar kopen jullie die DVD's van oude films eigenlijk meestal? Want hier in België verkopen de meeste zaken (Fnac, Free Record Shop,..) die niet en online moet je meestal met VISA betalen; hetgeen ik dus niet heb.
    Ik koop ze allemaal online, ben al maanden niet meer in een dvd winkel geweest en idd met creditcard
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfje0806
    Leuk om lezen dat er nog mensen gek zijn van die oude films! Waar kopen jullie die DVD's van oude films eigenlijk meestal? Want hier in België verkopen de meeste zaken (Fnac, Free Record Shop,..) die niet en online moet je meestal met VISA betalen; hetgeen ik dus niet heb.
    Ik koop ze allemaal online, ben al maanden niet meer in een dvd winkel geweest en idd met creditcard
    ik koop ze ook met de creditcard, veel andere keus is er niet denk ik. Ik zag dat er in de extrazone nog wel redelijk wat oude films liggen, maar die zijn dan weer veel te duur.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •