Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prins Bernhard (93) overleden

    Prins Bernhard is overleden. Nu op alle zenders!

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat hij daarvoor naar het ziekenhuis is gebracht, maar dat zullen ze wel niet geweten hebben.

    Evengoed: 93 is een respectabele leeftijd, RIP.

  3. #3

    Standaard

    De goede man heeft een mooie leeftijd bereikt. RIP.


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    De goede man heeft een mooie leeftijd bereikt. RIP.
    Een een prima leven gehad..

    RIP desalniettemin.

  5. #5

    Standaard

    Een respectabele leeftijd om te gaan...RIP
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Klasse actie om die boete te betalen bij de AH!
    Verder heb ik nooit veel geweten van deze man.
    Maar 93 is een mooie leeftijd, veel mensen halen het niet.

    R.I.P.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Er zullen wel weer een hoop klachten komen. Op zowel Nederland 1, 2 én 3 is dezelfde uitzending te zien, terwijl er op Nederland 2 voetbal aan de gang was en die uitzending is nu gestopt. Ik ben geen grote voetballiefhebber, maar dit vind ik zwaar overdreven.

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    RIP prins Bernard

  11. #11

    Standaard

    Ondanks dat 93 een erg mooie leeftijd is, is het toch zonde dat hij een groot deel van zijn leven met gezondheidsproblemen te maken heeft gehad en daar de laatste paar dagen aan ten onder is gegaan. Desondanks heeft hij wel een mooi en actief leven geleid. Zelfs in de laatste paar jaren en na de vele operaties. Daarbij schroomde hij ook niet om zijn mening naar buiten te brengen en er voor op te komen.

    Desalniettemin is het zonde dat hij overleden is. Mooie leeftijd, mooi leven maar toch is het zonde .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Er zullen wel weer een hoop klachten komen. Op zowel Nederland 1, 2 én 3 is dezelfde uitzending te zien, terwijl er op Nederland 2 voetbal aan de gang was en die uitzending is nu gestopt. Ik ben geen grote voetballiefhebber, maar dit vind ik zwaar overdreven.
    Wat overdreven inderdaad. Ik veerde net op bij het 2e doelpunt van Feyenoord en wilde de herhaling zien (had het doelpunt namelijk net gemist), en hop, wedstrijd weg.

    Anyway, R.I.P. Prins Bernhard. Bedankt ook voor alle inzet voor de goede doelen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #13

    Standaard

    Die man heeft een prachtig leven gehad! Waarschijnlijk gaat hij in het Hiernamaals gewoon verder met het bloemetjes buiten zetten.

    ~R.I.P~
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Het was een bijzondere vent en dat was ie.

    R.I.V.

  16. #16

    Standaard

    R.I.P.

    wederom een belangrijk persoon voor nederland en een famililid van Beatrix overleden..
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  17. #17

    Standaard

    Idd een mooie leeftijd 93..

    RIP Prins Bernhard
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  18. #18

    Standaard

    mooie leeftijd om te gaan..

    Rust zacht Bernard

  19. #19

    Standaard

    Na 93 jaar is het ook wel eens tijd dat je ophoepelt natuurlijk.

    Maar serieus, niet leuk voor zijn familie enzo natuurlijk, maar ik denk dat hijzelf zo beter af is.

    RIP Hoogheid

    Ik hoop in ieder geval niet zo oud te worden met zoveel gezondheidsproblemen. Laat mij dan maar liever op een gezonde 70-jarige leeftijd van de trap flikkeren en het loodje leggen dan langzaam af te takelen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Er zullen wel weer een hoop klachten komen. Op zowel Nederland 1, 2 én 3 is dezelfde uitzending te zien, terwijl er op Nederland 2 voetbal aan de gang was en die uitzending is nu gestopt. Ik ben geen grote voetballiefhebber, maar dit vind ik zwaar overdreven.
    Ik ben ook geen voetballiefhebber, maar Ned. 2 is nu eenmaal het noodkanaal/calamiteitenkanaal, dus als er een belangrijke Nederlander overlijdt of Koninging Beatrix haar grote teen breekt hebben de programmamakers weinig keuze vrees ik.

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    RIP
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #21

    Standaard

    R.I.P. ZKH Bernhard met het overlijden verliezen we het meest kleurrijke persoon van de hele monarchie
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22

    Standaard

    R.I.P. Prins Bernhard

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Er zullen wel weer een hoop klachten komen. Op zowel Nederland 1, 2 én 3 is dezelfde uitzending te zien, terwijl er op Nederland 2 voetbal aan de gang was en die uitzending is nu gestopt. Ik ben geen grote voetballiefhebber, maar dit vind ik zwaar overdreven.
    Wat overdreven inderdaad. Ik veerde net op bij het 2e doelpunt van Feyenoord en wilde de herhaling zien (had het doelpunt namelijk net gemist), en hop, wedstrijd weg.

    Anyway, R.I.P. Prins Bernhard. Bedankt ook voor alle inzet voor de goede doelen.
    Idem dito hier. Ik ben maar uitgeweken naar de ARD ( ) om de wedstrijd te kunnen volgen maar vond het een beetje overdreven om op alle publieke zenders de uitzendingen te staken. Maar goed, R.I.P. prins Bernhard!!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Overdreven? Zoals Nathan zegt: het is waarschijnlijk niet zo dat de programmamakers veel keus hebben gehad. Daarbij komt ook dat ik niet bepaald kan zeggen dat ik 't overdreven vind: 'n redelijk actief lid van 't Koninklijk Huis, die zich onder meer tijdens oorlogstijd voor 't land heeft ingezet en daarna op allerlei andere fronten actief is geweest verdient 't in mijn ogen wel om 'n paar uurtjes zendtijd te krijgen wanneer zijn overlijden bekend wordt gemaakt.

    ...en tijdens de moord op Van Gogh hoorde je ook niemand zeuren over 't feit dat 't op alle zenders te zien was.
    Mwa, Ik vind het best overdreven om op ned 1, 2 en 3 te laten zien.
    Je kan ze toch niet alle 3 tegelijk bekijken .
    Het is natuurlijk erg wat er gebeurd is (r.i.p ZKH) en hij verdiend ook zeker wat zendtijd alleen ik vond het uitzenden op alle 3 de publieke zenders wel een beetje overdreven.

    Zijn dood zat er al aan te komen en iedereen wist dat hij niet meer lang te leven had. Daarom waren de meeste mensen niet geschokt door de gebeurtenis en was het m.i. ook onnodig om het op 3 zenders uit te zenden.

    En ja ik werd na verloop van tijd ook wel een beetje ziek van die hele mediahype rondom Theo van Gogh. Op een gegeven moment kun je er niet meer over vertellen dan al verteld is, maar de meeste zenders gaan gewoon door met steeds dezelfde berichtgeving. Herhaling alom en er schijnt geen ander nieuws meer te zijn?

    Het is tegenwoordig blijkbaar normaal om overal een mediahype van te maken .

  25. #25

    Standaard

    RIP
    93 is natuurlijk een zeer mooie leeftijd en het is al een wonder dat hij die leeftijd gehaald heeft met al die ziektes. Want hij is geloof ik al aardig vaak in het ziekenhuis geweest.

    Maar als ik dat zo zie heeft hij aardig wat gedaan voor de goede doelen enzo. Echt een puike man. En nu heeft hij dus na zijn dood nog bekend laten maken dat hij wel schuldig was met die lockhead affaire. Is dan wel na zijn dood maar de mensen weten het nu in ieder geval wel. Veel mensen zouden zoiets gewoon geheim hebben gehouden.

    IIG een mooie leeftijd voor een goede man.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •