Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 66 worden weergegeven.

Discussie: 12 Monkeys [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Klopt Roos En binnenkort heb ik hem in mijn collectie
    Zag het staan bij je bestelling. Ik ga het ook nog zeker aanschaffen (voor de film en voor mij BP collectie)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  2. #27

    Standaard

    Heeft iemand La Jetee gezien? Ik heb gehoord dat 12 Apen een "remake" is van La Jetee; wat een korte film was....

  3. #28

    Standaard

    Weet er iemand of er hier soms een nieuwe editie van gaat uitkomen want hij staat nu wel erg goedkoop bij Ezy en DevoteD...

  4. #29
    vincenthorny
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Moet je daar met creditcard betalen, want die heb ik niet.
    En is het R2 Nl versie?
    Ja, je hebt wel een creditcard nodig. Versie is dubbel gecodeerd, dus regio 2 en 4, en heeft nl subs.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vincenthorny


    Ja, je hebt wel een creditcard nodig. Versie is dubbel gecodeerd, dus regio 2 en 4, en heeft nl subs.
    Dat is dan jammer, heb geen creditcard.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Nathan Strik
    Heeft iemand La Jetee gezien? Ik heb gehoord dat 12 Apen een "remake" is van La Jetee; wat een korte film was....
    In de bestelling. Probleem van de DVD is dat ie alleen (in het Engels) gedubbed verkrijgbaar is, en niet in de originele Franse taal. De DVD is nu een stuk goedkoper geworden, dus heb ik hem toch maar besteld.

    La Jetée (28 min) is trouwens meer een sequentie stilstaande beelden, begeleid door een voice-over.

    De DVD bevat trouwens ook nog een commentaar(tje) van Terry Gilliam, altijd leuk om naar te luisteren (in feite de enige regisseur waarvan ik naar alle commentaartracks -die ik heb- geluisterd heb).

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de dvd (Collector's Edition) pas bij ezydvd besteld. Daar is ie nu voor slechts 19,95AU$ te koop. Misschien nog een tip voor diegene die deze ook nog moeten hebben? Ik vind vooral Brad Pitt een super rol spelen. Het lijkt wel alsof hij helemaal voor dit soort rollen is geboren
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH

    In de bestelling. Probleem van de DVD is dat ie alleen (in het Engels) gedubbed verkrijgbaar is, en niet in de originele Franse taal. De DVD is nu een stuk goedkoper geworden, dus heb ik hem toch maar besteld.

    La Jetée (28 min) is trouwens meer een sequentie stilstaande beelden, begeleid door een voice-over.

    De DVD bevat trouwens ook nog een commentaar(tje) van Terry Gilliam, altijd leuk om naar te luisteren (in feite de enige regisseur waarvan ik naar alle commentaartracks -die ik heb- geluisterd heb).
    Waar o waar kan ik die dvd halen/bestellen; toch geen buitenlands site???
    "I like it sideways"

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    Waar o waar kan ik die dvd halen/bestellen; toch geen buitenlands site???
    Hoezo? Is dat een probleem?
    Of heb je (nog) geen cc?
    Robert.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Hoezo? Is dat een probleem?
    Of heb je (nog) geen cc?
    geen cc en geen zin in torenhoge extra douanekosten
    "I like it sideways"

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    geen cc en geen zin in torenhoge extra douanekosten


    Heb er al heel veel uit Australie en nog nooit een probleem gehad!
    Robert.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie




    Heb er al heel veel uit Australie en nog nooit een probleem gehad!
    hoeveel voor de extra kosten?
    "I like it sideways"

  13. #38

    Standaard

    Kijk eens in mijn ruil-topic, Danielle ("TRA: Veel klassiekers").

    (Ik had hem bij twee e-tailers besteld, maar eentje vergeten te cancellen)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    hoeveel voor de extra kosten?
    Hoe bedoel je dat?
    Robert.

  15. #40

    Standaard

    Nou nou.

    heb hem zojuist bekeken.

    Mooie film. Mooi geacteerd. Zekers wel de moeite waard.
    Ik zit nog wel met een aantal vragen hoor. Beetje ingewikkeld!
    Robert.

  16. #41

    Standaard

    Ik had deze film nog nooit gezien en had hem blind uit Australie besteld. Waar ik een beetje SF-actie film verwachtte, kreeg ik heel wat anders. Aangenaam verrast met deze kronkelige verhaallijn, het toont aan dat tijdreizen helemaal niet prettig is (of was het nou een droom?) Het originele verhaal over het stoppen van het virus is eigenlijk helemaal overvleugeld door de gevoelens en emoties van de hoofdpersoon, Bruce Willis, die de rol heel goed neerzet.
    Het einde is natuurlijk waanzinnig sterk opgenomen, alle puzzelstukjes vallen in elkaar, het jochie die de 40 jaar oudere versie van zichzelf ziet sterven. Dat de scene in het vliegtuig getoond werd, is eigenlijk niet nodig, ik vond dat wel een beetje een afknapper.

    De making of die bij de extra's zit is ook zeer interessant, alles wordt hier haarfijn uitgelegd.

    Weer een top DVD in mijn collectie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    heb deze film vanavond voor het eerst gezien. Een toppertje
    Je moest je hoofd er wel goed bij houden Voortreffelijk spel van Bruce en Brad ook. Een van mijn toppertjes in mijn collectie. Is een film die je meerdere keren kan zien
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #43

    Standaard

    Ik heb de film nu eindelijk in mijn colectie Echt een goede film met een sterk en complex script wat tot resultaat heeft dat je geboeid de film blijft volgen. Pitt en Willis spelen zeer goed en Stowe heeft ook wel een aardig goede rol. De regisseur bewijst weer eens dat er in Hollywood ook nog zulk soort films gemaakt kunnen worden. Echt een aanrader en de dvd op zich zelf is ook voortreffelijk
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  19. #44

    Standaard

    Heb hem onlangs gekocht voor een zacht prijsje, ben benieuwd. Ben ook grote van van Bruce Willis!

  20. #45

    Standaard

    uitstekende film, goeie dvd. het concept tijdreizen wordt goed uitgewerkt, incl. de zg. tijdparadox. sterke rollen, m.n. Pitt is goed op dreef. een film om meer dan ééns te bekijken. ondanks de (relatief) lange duur van de film blijf je toch aan de buis gekluisterd. moet je effe plassuh of de keuken in voor een drankje ( ), druk dan de pauzetoets in want naast het gegeven dat je niks wil missen mág je ook niets missen i.v.m. de verhaalopbouw. wat me overigens opvalt aan de filmrollen van bruce willlis is dat hij een zeker fetishisme moet hebben om zijn huid te bedekken met bloed, speeksel of ander excrementen.
    kinkyyyy (harvey korman als hedley lamarr (hedllllly, not heddy) in "blazing saddles").
    [/code]

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een stevig verhaal. Ik ben altijd blij met films waarbij ik moet nadeneken, waarover ik achteraf nog nadenk en die ook nog wat aan mijn eigen fantasie overlaten. Bij deze film had ik een gevoel zoals bij End Of Days.
    Nou sorry meneer, maar nadenken en een gezelfde gevoel krijgen als bij End of Days. Het prutswerk van meneer Schwarzenegger, Hij krijgt nog een kansje in T3. Hopelijk wordt het wat............

    gr,

    Albert
    Bezit van de zaak, betekent eind van het vermaak

  22. #47

    Standaard

    Zeer leuke film. Echt geweldig einde! Dat verhaal met dat jongetje in de put is ook wel geinig. Aanrader!

  23. #48

    Standaard

    Hoevaak je hem ook kijkt ! Het blijft een kikke film! Deze films spreken me altijd erg aan..

    Een denkfilm!

    Donnie Darko, Vanilla Sky, Memento, 12 Monkey's
    Women are meant to be loved, not to be understood.

  24. #49

    Standaard

    Deze is ontzettend cool!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Een van de topfilms van de jaren '90.

    Hoop nog altijd dat hier een keer een mooie special edition vanuit komt met veel extra's maar die hoop zal wel ongegrond zijn.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •