Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Datum volgens dvd-home :
    13-07-2005 Sopranos, The - serie 5 (4 disc's) TV film/serie Warner Home Video
    Extra maandje wachten
    $$@(_)^@#*($@^**^*!!!!! Komt dat ding uberhaupt nog dit jaar???!!!

    Wanhopig wordt je ervan.

  2. #27

    Standaard

    op deze site staat dat seizoen 5 pas op 16 November 2005 uit komt.

    http://www.dutchsopranos.net/act.html

    Mzzls Barry

    [/url]

  3. #28

    Standaard

    Op NLStore.nl staat bij Release: 13 juli 05, wie heeft nou gelijk ?!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    op deze site staat dat seizoen 5 pas op 16 November 2005 uit komt.

    http://www.dutchsopranos.net/act.html

    Mzzls Barry
    Datum laatste bijwerking: 23 februari 2005

    Ondanks dat het zeer fanatieke fans zijn, ben bij the Sopranos Experience in Nijmegen geweest, zijn ze een beetje traag met het nieuws dat uitkomt over the Sopranos. Ik denk dat dvd-home.nl in dit geval meer te vertrouwen valt.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    op deze site staat dat seizoen 5 pas op 16 November 2005 uit komt.

    http://www.dutchsopranos.net/act.html

    Mzzls Barry
    Datum laatste bijwerking: 23 februari 2005

    Ondanks dat het zeer fanatieke fans zijn, ben bij the Sopranos Experience in Nijmegen geweest, zijn ze een beetje traag met het nieuws dat uitkomt over the Sopranos. Ik denk dat dvd-home.nl in dit geval meer te vertrouwen valt.
    Alsof ik /wij geen fanatieke fans zijn

  6. #31

    Standaard

    Niet de officiele artwork


    Hij begint op webshops te verschijnen alleen voor een belachelijke hoge prijs, zo rond de 85 euro. Mag hopen dat dit nog behoorlijk gaat zakken.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Niet de officiele artwork
    http://www.dvdplaneet.nl/images/2138.jpg

    Hij begint op webshops te verschijnen alleen voor een belachelijke hoge prijs, zo rond de 85 euro. Mag hopen dat dit nog behoorlijk gaat zakken.
    de prijzen van die eerste seizoenen op R1 zijn ook nog steeds zo belachelijk hoog. maar toch zou ik de Sopranos graag op R1 hebben, al was t alleen maar al om de mooie glimmende hoezen 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Hier staat weer 20 juni 2005.... Ik denk dat het afwachten wordt !!!!

    http://www.ultimatedvd.org/en/DVDs/R...SIN=B00081MWUW
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Hier staat weer 20 juni 2005.... Ik denk dat het afwachten wordt !!!!

    http://www.ultimatedvd.org/en/DVDs/R...SIN=B00081MWUW
    Dat is de release datum van de R2/UK versie.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Hier staat weer 20 juni 2005.... Ik denk dat het afwachten wordt !!!!

    http://www.ultimatedvd.org/en/DVDs/R...SIN=B00081MWUW
    Dat is de release datum van de R2/UK versie.
    Maar die bevat dus ook NL subs .. toch?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Hier staat weer 20 juni 2005.... Ik denk dat het afwachten wordt !!!!

    http://www.ultimatedvd.org/en/DVDs/R...SIN=B00081MWUW
    Dat is de release datum van de R2/UK versie.
    Maar die bevat dus ook NL subs .. toch?
    Volgens Play.com wel, maar R2/UK Season 4 heeft geen NL subs, geen idee of de info van play.com betrouwbaar is.

  12. #37

    Standaard

    hoop dat ie ook echt juni / juli uitkomt... das toch iets minder lang wachten als december ..
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    hoop dat ie ook echt juni / juli uitkomt... das toch iets minder lang wachten als december ..
    Dat hoop ik ook! Het is alweer veels te lang geleden dat ik de andere seizoenen heb gekeken. Dus seizoen 5 moet zo snel mogelijk in de winkels liggen en voor een redelijke prijs natuurlijk.
    Four-Star Trader (236)

  14. #39

    Standaard

    Frs houdt het ook op juli en daar staat ie op de pre-order bladzijde .....

    De prijs is minder gezellig ....

  15. #40

    Standaard

    De populaire televisieserie 'The Sopranos' krijgt een vervolg. David Chase, de bedenker van de serie, en televisiemaatschappij HBO zijn overeengekomen dat er een zesde en laatste serie over de maffiafamilie zal komen.

    Chase had eerder te kennen gegeven dat hij met 'The Sopranos' wilde stoppen. De vijfde serie, die op dit moment in productie is, zou het einde betekenen van de meest populaire maffiafamilie van New Jersey en omstreken. Maar nu er een overeenkomst tussen Chase en HBO op tafel ligt, wordt de Sopranos-sage met een zesde serie uitgebreid.

    Executive producer Brad Grey verklaarde tegenover de New York Times dat het beluit om door te gaan een creatieve kwestie is geweest, omdat David Chase na moest gaan of hij nog meer verhalen had te vertellen. De laatste serie van 'The Sopranos' gaat volgend jaar in productie en zal uit tien episodes bestaan. Wanneer deze laatste afleveringen in Nederland te zien zijn is onduidelijk.

    Variety reports that The New Yorker reports that the sixth season of HBO’s “The Sopranos” may not be the series’ last season after all.
    “Shooting for the sixth season is under way, and the plan has been to end the run next spring,” Michael Learmonth reports in the trade paper. “But if the right offer came from HBO, Chase said he would consider altering the story to allow for a seventh season.”

    dat is goed nieuws!!!!!!!
    _________________

  16. #41

    Standaard

    zie net dit op de website van HBO

    Tune in this Saturday, May 28 and Sunday May 29th just before the premiere of HBO Films' Empire Falls part 1 and 2 at 9PM-and get the inside story on what's going on with your favorite New Jersey crime family. Plus Visit HBO.com next week for even more exclusive preview video!
    misschien al een voorproefje van season 6 ?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twc02
    zie net dit op de website van HBO

    Tune in this Saturday, May 28 and Sunday May 29th just before the premiere of HBO Films' Empire Falls part 1 and 2 at 9PM-and get the inside story on what's going on with your favorite New Jersey crime family. Plus Visit HBO.com next week for even more exclusive preview video!
    misschien al een voorproefje van season 6 ?
    op howard stern zen show hebben ze vandeweek gezegd dat ze juist begonnen zijn met filmen
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Djet3k
    op howard stern zen show hebben ze vandeweek gezegd dat ze juist
    begonnen zijn met filmen
    en ik lees op het nederlandse sopranos forum dat de eerste 4/5 episodes van seizoen 6 al gefilmd zijn, zou toch leuk zijn als ze morgen met een trailer ofzo komen

  19. #44

    Standaard

    Kan iemand bevestigen dat de verpakking van dit seizoen hetzelfde is als de andere losse seizoenen?
    Ik heb geen reden om aan te nemen dat dit niet zo is, maar je weet het maar nooit met die uitgevers :P

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Kan iemand bevestigen dat de verpakking van dit seizoen hetzelfde is als de andere losse seizoenen?
    Ik heb geen reden om aan te nemen dat dit niet zo is, maar je weet het maar nooit met die uitgevers :P
    Inderdaad! En aangezien die uitgever ook nog eens Warner is denk maar eens aan de Harry Potter digi's Ik houd mn hart vast totdat iemand de dvd echt gespot heeft en het blijkt dat het gewoon de oude digipack is...
    Four-Star Trader (236)

  21. #46

    Standaard Sopranos 5

    Yes eindelijk bericht van CDWOW,

    na lang wachten komt ie dan....

    Just to let you know that DVD Video The Sopranos: Complete Season Five has been dispatched.

    Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.


    nog ff wachten dus
    :wink: :wink:
    I'll be back...

  22. #47

    Standaard

    Ik heb hem al enige tijd in me bezit en moet zeggen dat ik hem minder vond dan zijn voorgangers.
    Wel leuk is dat Steve Buscemi ook in een aantal afleveringen meedoet, en niet (zoals vaak) in 1 á 2 afleveringen.
    Voor mij blijven seizoen 3/4 de beste.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  23. #48

    Standaard

    ja hij valt wat tegen.
    het enigste hoogtepunt vond ik de op 1 na laatste aflevering.
    [spoiler:a63e301347]dat die meid afgeknalt word.[/spoiler:a63e301347]

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1
    ja hij valt wat tegen.
    het enigste hoogtepunt vond ik de op 1 na laatste aflevering.
    *KNIP*
    Graag spoiler tags gebruiken zodat degene die de serie nog niet hebben gezien er ook nog plezier van hebben!!! Heb het voor je aangepast...
    Four-Star Trader (236)

  25. #50

    Standaard

    oh sorry.
    daar had ik niet bij stil gestaan.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •