De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe bios Almere..

    Heey allemaal,

    Ik kon niet goed bepalen in welk sub forum dit het beste past dus maar hier neer gegooid.

    Ik kom net terug van een avondje bioscoop, en wel onze nieuwe voledig digitale en THX gecertificeerde bios in almere! 8)

    Ik moet zeggen dat ik echt overdonderd werd door het geluid.. echt heeeel heel goed (en dat zeg ik niet snel)
    Het beeld was ook erg goed.. hellaas zat ik niet in zaal 1 2 of 8 die hebben ook nog digitale projectie..

    En helaas ging ik ook naar de film "open water" die ik erg slecht vond na de goede recensies die een vriend van me had gelezen..

    Maargoed dat staat er even los van.

    Tijdens de reclame van de nieuwe starwars nr3 ging ik uit m'n dak wat een geluid zo goed had ik het nog nooit ergens gehoord.

    Vroeger ging ik bijna nooit naar de bios omdat mijn eigen home cinema vele malen beter klonk ...maar nu denk ik dat ik toch wat vaker naar de bios ga!

    Ik raad jullie in ieder geval allemaal aan om eens een filmpje te komen kijken!
    Het is (voor mij in ieder geval) een hele nieuwe ervaring.
    (ik zou alleen niet naar "open water" gaan..lol)

    Als er nog meer mensen zijn geweest lijkt het me leuk als die hun meningen hier posten.

    Groeten Tom :wink:

  2. #2

    Standaard

    Je hebt geluk Hopelijk komt er hier in Leiden eens een goede bioscoop, nu alleen nog maar bagger bioscopen hier.

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Waar ik woon hebben we helemaal geen bioscoop!

    Maar ik woon wel dichtbij de Pathe in Eindhoven! Dat scheelt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Waar ik woon hebben we helemaal geen bioscoop!

    Maar ik woon wel dichtbij de Pathe in Eindhoven! Dat scheelt
    1 reisje naar Almere (okay het is best wel een eind) en je bent Pathe vergeten, ik was eerst lovend over Arena maar met de nieuwe in Almere ga ik daar weer lekker naar de film .

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •