Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard Re: Bah!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    De enigste dvd die ik nog niet heb gekeken is: Beretta's Island. Ik heb 2 minuutjes gekeken en ik wist direct: DEZE FILM ZET IK NOOIT MEER OP! Oh ja voorop staat hééél groot Swarzenneger. maar hij komt maar 2 minuutjes in deze k*t film voor. Wie hem wil kopen (niemand denk ik) hij kost 1 euro excl. verzenkosten
    als je de film maar 2 minuten gekeken hebt dan kon hij er ook natuurlijk niet meer dan 2 minuten inzitten

    maar ik kan het niet weten omdat ik hem niet gezien heb

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat zeg ik toch ook?
    Sorry je hebt gelijk

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage


    Sorry je hebt gelijk
    Maakt niet uit hhoor ik ben nu heel blij dat Spakenburg van Urk heeft gewonnen en dat ze nog steeds q1 staan en dat ik nu een beetje dronken ben, maar dat mag tocvh wel?

  4. #79

    Standaard

    Second Skin

  5. #80

    Standaard 2 minuten sorry t waren er 11

    als je de film maar 2 minuten gekeken hebt dan kon hij er ook natuurlijk niet meer dan 2 minuten inzitten
    Sorry ik heb gelogen ik heb 11 minuten gekeken maar echt niet meer . Maar ff duidelijk t is gewoon rotzooi!

  6. #81

    Standaard

    Ik heb Apocalypse Now: Redux en Die Hard Special Edition afgelopen week gekocht en nog niet gezien.

    Eerder al gekocht maar nog steeds niet gezien zijn Dik Trom, TNT, Scream en Swordfish

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Ik heb Apocalypse Now: Redux en Die Hard Special Edition afgelopen week gekocht en nog niet gezien.

    Eerder al gekocht maar nog steeds niet gezien zijn Dik Trom, TNT, Scream en Swordfish
    Dik Trom die jij hebt is zo maasterlijk, kijken zou ik zeggen, heerlijk hoe ouderwets het is. De lulligheid doet het em heh

  8. #83

    Standaard

    jep inderdaad, nou, ga ik die misschien vanavond nog kijken, hij duurt toch niet zo lang

  9. #84

    Standaard

    Meet Joe Black
    Seven Years in Tibet
    JP3
    Planet of the Apes
    Fight Club
    Seven
    Die Hard en Die Hard S.E.
    Unbreakable Vista Series (Ik heb de gewone versie ook, die heb ik wel gezien
    Sixt Sense Vista Series (Ik heb de gewone versie ook, die heb ik wel gezien)
    Fist of Fury
    Big Boss
    Fear
    The Grinch
    En een aantal Disney's
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #85

    Standaard

    De Volgende films ben ook nog vergeten:
    Gladiator
    Patriot
    T2
    Desperado/El Marachi
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #86

    Standaard

    Inmiddels Baise Moi toch bekeken. Twee vrouwen trekkend neukend en moordend door Frankrijk. En daar is ook letterlijk alles mee gezegd.
    Zowel qua geweld als sex geen schokkend nieuwe zaken te zien. Karakters worden totaal niet uitgediept. Enige humor (zoals in NBK) is ver te zoeken.
    De controverse destijds is vooral ontstaan omdat deze gewelddadige film door vrouwen gemaakt was. Vervolgens in een aantal landen gecensureerd danwel verboden. De hype was compleet.

  12. #87
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Hollow Man weer eens uit de kast gerukt.Blijft gewoon een
    goeie actie-thriller.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •