Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 87 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Uhm die schijfjes van het DVD-Gratis blad...

    Blad zelf staat soms wel is wat leuke indo in maar die schijfjes... Neej Lama... (Leuk idee dat wel maar neem bv de dvd die je er nu bij krijgt... )
    StarTrader

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ze zullen ook niet iedereen aanspreken. Als je, net als ik, meer wilt weten over de achtergronden van de film, of je bent filmstudent, dan zijn die dingen onmisbaar. Vandaag zelfs de commentaartrack van Fight Club voor de tweede keer beluisterd, gewoon omdat die zo verschrikkelijk goed is.
    Ik heb hier helaas nog niet de tijd voor en om m'n ouders hier in de weekenden mee te vervelen. Dan kijken ze me weer zo vreemd aan wat mij dat eigenlijk boeit. Daarbij heb ik nog niet alle films bekeken, maar wil ik zeker eens van sommige films het commentaar horen. Eens kijken of er al een thread voor is: "Wat zijn nu echt goeie commentaartracks en waarom?"........en als ie er nog niet is, dan open ik hem.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    ...en als ie er nog niet is, dan open ik hem.
    Bij deze dus >>>>>

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ruim een half jaar geleden The Perfect Storm gekocht. Toen ik halverwege was ben ik gestopt met kijken en nooit meer verder gegaan. De film viel mij echt flink tegen. Zonde van mijn geld.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remon Roubos
    Ik heb ruim een half jaar geleden The Perfect Storm gekocht. Toen ik halverwege was ben ik gestopt met kijken en nooit meer verder gegaan. De film viel mij echt flink tegen. Zonde van mijn geld.
    Misschien als je op Discovery op TV eens naar de desbetreffende documentaire kijkt van dit echt gebeurd verhaal. Wat kunnen smaken enorm verschillen. Ik vind het 1 van mijn betere films, juist vanwege het hoge echtheidsgehalte. Geen opgeklopte zaken.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb afgelopen dinsdag Air Force One (SE) gekocht maar nog niet gekeken. Maar dat komt er vast wel van.
    Voor de rest is alles gekeken behalve The Matrix (mijn 1e DVD )Murder On The Orient Express en Amadeus, maar deze komen ook nog wel eens aan de beurt (ik denk meer voor mijn ouders)

  7. #32

    Standaard Fallen

    Ik heb de B-zijde van de DVD Fallen nog niet bekeken.
    Dit omdat op de A-zijde de 16:9 versie staat en op de B-zijde de 4:3 versie
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  8. #33

    Standaard

    De 5 Dirty Harry's.
    Voor als ik eens ziek thuis zit of het week-end lang regent.
    "kHeb Clint Eastwood nooit als cowboy zien zitten , omdat ik altijd Dirty Harry bleef zien.

  9. #34

    Standaard Re: Gekocht, maar nooit gekeken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Ik vraag me af hoeveel mensen er DVD's in de kast hebben staan die nog nooit een DVD-speler van binnen hebben gezien. Volgens mij overkomt het iedereen namelijk wel eens; je ziet een film staan die je al wel kent, maar die niet zou misstaan in je collectie. Noem het hebzucht of koopziekte, hoe dan ook; je speelt hem nooit af. Gebeurt dat jullie ook wel eens, of wordt iedere DVD als een schat gekoesterd?

    Groeten,

    BasH
    lol dat heb ik met me lievelingsfilm titanic. ik heb hem zo vaak op video gezien maar wou hem ook op dvd en op dvd heb ik em maar voor de helft gekeken

  10. #35

    Standaard

    Op dit moment nog niet in mijn speler geweest:
    The Godfather Trilogy
    Crouching Tiger Hidden Dragon
    Snatch
    The Mummy Returns

    Maar daar gaat volgende week zeker verandering in komen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  11. #36

    Standaard

    Heb nog een aantal DVD's in verpakking staan zoals:

    Saving Private Ryan
    Pearl Harbor
    Austin Powers
    The Green Mile

    Zal deze binnenkort maar effe afdraaien. Hopelijk zonder enige drukfouten, want ik heb dit al een paar keer meegemaakt. En dan maar hopen dat ze je DVD willen omruilen na 2 weken

  12. #37

    Standaard

    Door deze thread ben ik erachter gekomen dat ik The Mimic nog niet heb bekeken! Een compleet raadsel voor me, ik bekijk elke film die ik koop binnen een week. Deze ligt nu al 5 maanden in de kast.

  13. #38

    Standaard

    Gek genoeg maar eentje die ik kan bedenken:
    The Blair Witch Project.
    Vind de film echt geweldig (had hem al in de bioscoop gezien), heb dan ook erg gretig alle extra's op de DVD al gekeken (behalve commentaar) en druk maar niet op die knop "Play Movie". Maar ik weet denk ik ook wel waarom. Dezelfde reden waarom ik Seven nooit zal kopen.
    Gewoon te eng!
    Steeds ben ik te moe, te druk, meer zin in TV, of andere film ,maar eigenlijk (brrrr..). Komt er vast nog eens van, maar dan wel als mijn zenuwen er rijp voor zijn

  14. #39

    Standaard

    heb inderdaad ook nog een aantal dvd's niet gezien. het vreemde is zelfs dat ik hannibal nog niet gezien heb, terwijl het 1 van de eerste was die ik kocht. waarom??? gewoon nog niet aan toegekomen... kopen en niet kijken: hebberigheid? JAZEKER

  15. #40

    Standaard Welke DVD hebben jullie nog niet gezien?

    Bij mij zijn dat:

    High Noon
    The Searchers
    L.A. Confidential
    Mean Streets
    The Sweet Hereafter
    e.a.

    Allemaal goede films, die ik zeker nog wel eens zal bekijken, maar wanneer?

  16. #41

    Standaard Re: Welke DVD hebben jullie nog niet gezien?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    L.A. Confidential
    Voor deze film maak je toch tijd
    Één nachtje niet slapen heb je daar toch wel voor over

  17. #42

    Standaard

    Ik bekijk alle aankopen vrijwel onmiddellijk.

  18. #43

    Standaard

    [i]Ook de commentaartracks op Se7en zijn klasse. Het lijkt wel of Fincher het alleenrecht heeft op leuke, grappige en interessante commentaartracks.
    Zijn er dan ook commentaartracks waarvan ik zeg: "wat een gezeik!!", ja... een aantal van de Bondfilm commentaren waren niet om door te komen en ook de commentaren bij de films van Roland Emmerich waren vreselijk.
    Maar over het algemeen is het een kijkje in de keuken dat mij toch iedere keer weer bevalt... je kijkt vaak heel anders aan tegen een film als je het commentaar hebt beluisterd.
    James Cameron kan ook een eind weglullen, maar vertelt wel interessante dingen. Op Apollo 13 stonden ook 2 zeer goede commentaartracks, Regisseur Ron Howard en de echte astronaut die het meemaakte, Jim Lovell.

    Lex

  19. #44

    Standaard

    Ik heb al enkele weken geleden de zeer lange film Dune gekocht, maar had hem onlangs op CANAL+ gezien. Verder heb ik nog als budgetfilm gekocht, maar niet gekeken: Natural Born Killers.

    Lex

  20. #45

    Standaard

    Ook ik heb wel een aantal films in mijn collectie die ik nog niet gezien heb.
    Meestal omdat ik geen tijd heb maar vaker omdat ik dan effe geen zin heb om zo'n film te kijken.
    Sommige zijn toch wel de moeite waard (heb ik gehoord!).
    Een paar zijn:

    - The green mile
    - Stigmata
    - Godfather 3
    - Whole nine yards
    - Highlander Endgame

    Misschien toch maar eens aan gaan beginnen want anders worden het er alleen maar meer.
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  21. #46

    Standaard

    Ik heb de godfather box, maar ik hem eigenlijk nooit gezien omdat ik hem het liefst in 1 keer wil zien en dat duur behoorlijk lang ff wachten op een vrije dat.
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  22. #47

    Standaard

    Heeft iemand enig idee wanneer Stephen King's IT op dvd wordt gereleased. Regio 1 is geen punt.

    En
    Regio 2 X-files box 4

    hopelijk heeft iemand informatie of release data

  23. #48

    Standaard

    voor mij zijn dat:

    The Postman
    Fabulous Bakerboys
    Leaving Las Vegas..

    De eeste omdat hij 3 uur duurt.....en de andere omdat ze me niks lijken Fabulous Bakerboys gratis bij die V&D actie....LLV was erg goedkoop en is met Nicolas Cage wat ik een goeie acteur vind..alleen de film lijkt me niet veel aan
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Ik bekijk alle aankopen vrijwel onmiddellijk.
    oh dus als jij 4 films koopt ga je 's nachts door met kijken

  25. #50

    Standaard

    Ik snap het allemaal niet, leg me nou es uit waarom je zoveel films zou kopen ?
    Ik heb 1 film gekocht vanwege de DTS track, dat is U571.
    En 1 film van mijn vriendin gehad, en dat is mijn all-time-favorite film, Highlander 1.
    Veder huur ik ze wel, veel goedkoper.
    Regards,
    Arjan.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •