Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 78 van 78 worden weergegeven.

Discussie: Macgyver op DVD!!!

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Bij Bol.com staat nu vermeld dat op 16 september 2010 de box met de twee films apart worden uitgebracht op dvd, er staat verder niks bij of het een Nederlandse uitgave is, maar het is gelukkig wel een regio 2 versie.



    Televisiester Richard Dean Anderson (Stargate SG-1) keert terug in zijn bekendste rol als slimme geheim agent Angus MacGyver in twee televisiefilms die na de finale van de serie zijn uitgezonden. Bekijk ze nu op dvd! Met zijn vertrouwde Zwitserse zakmes maakt MacGyver alles wat hij nodig heeft, en geen schurk is slimmer dan hij - waar ook ter wereld. In MacGyver: Lost Treasure of Atlantis gaat onze held samen met zijn vroegere leraar archeologie op zoek naar de legendarische verloren stad - en de bijbehorende schat. In de spionagethriller MacGyver: Trail to Doomsday onderzoekt hij de dood van een vriend in Engeland. Per toeval ontdekt hij een illegale kerncentrale in Londen. Ga mee op pad met onze vindingrijke actieheld bij twee van zijn spannendste missies in de langverwachte, spectaculaire MacGyver: The TV Movies!

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/macgyver...ct_description
    en zo blijven de fans die niet willen wachten altijd incomplete releases houden, BAH!!!
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    En wat heeft dat hiermee te maken dan?.
    dat ik dit waarschijnlijk in een verkeerd topic heb gepost
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #78

    Standaard

    MacGuyver "reboot"in de maak. James Wan (o.a. Saw, Fast 7 en The Conjuring) zal er aan gaan werken.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •