Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 78 worden weergegeven.

Discussie: Macgyver op DVD!!!

  1. #51

    Standaard

    De box komt morgen (22 oktober) in de Mediamarkt uit. Ik was ook niet blij toen ik hoorde dat de schijfjes los in het karton zaten. Hopenlijk/Gelukkig is dit niet het geval en koop ik de box alsnog.
    Als ik meer weet, laat ik het even weten! Waarschijnlijk neem ik de box morgen meteen mee en kan ik antwoord geven op de vragen..

  2. #52

    Standaard

    In de fnac was hij binnen maar 184 Euro is echt teveel ook al ben ik van plan van de rest op ebay te verkopen maar als ik daar nog 100 Euro ervoor krijg mag ik tevreden zijn.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door heygel Bekijk bericht
    De box komt morgen (22 oktober) in de Mediamarkt uit. Ik was ook niet blij toen ik hoorde dat de schijfjes los in het karton zaten. Hopenlijk/Gelukkig is dit niet het geval en koop ik de box alsnog.
    Als ik meer weet, laat ik het even weten! Waarschijnlijk neem ik de box morgen meteen mee en kan ik antwoord geven op de vragen..
    Dit snap ik, heb toch foto's gepost, hoeveel vragen kunnen er dan nog zijn ?
    BD (1243) What i Watch

  4. #54

    Standaard

    Nog één: hoeveel de box in de mediamarkt kost.

    Nog es bedankt voor die foto's - die hoesjes zijn ook niet alles, maar het is alvast goed dat de discs niet zomaar los in de verpakking zitten zoals in de VS.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Dit snap ik, heb toch foto's gepost, hoeveel vragen kunnen er dan nog zijn ?
    Inderdaad hoeveel hij bij de Mediamarkt kost. Maargoed ik ben geweest en hij was helaas nog niet binnen, dus ik ben (nog) niet veel wijzer.
    En ik zou wel eens willen weten of de box van Freaky ook dezelfde box is als de box die op Bol.com staat. De doos zelf lijkt gelijk, maar de boxen op e-Bay e.d. hebben ook zo'n soort verpakking (maar dan met die slecht verpakte dvd's).
    Laatst aangepast door heygel : 23-10-2009 om 19:38

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door heygel Bekijk bericht
    Inderdaad hoeveel hij bij de Mediamarkt kost. Maargoed ik ben geweest en hij was helaas nog niet binnen, dus ik ben (nog) niet veel wijzer.
    En ik zou wel eens willen weten of de box van Freaky ook dezelfde box is als de box die op Bol.com staat. De doos zelf lijkt gelijk, maar de boxen op e-Bay e.d. hebben ook zo'n soort verpakking (maar dan met die slecht verpakte dvd's).

    Hij is bijna nergens al binnen bij den extrazone zou er ene binnen komen voor 160 Euro maar net gebelt hij is nog altijd niet binnen. Vandaar dat ik hem op bol zou willen kopen dan heb ik hem voor iets minder dan 152 Euro incl. verzendingskosten. Maar ik vind het een beetje riskant om hem online te kopen je weet nooit dat het toch een andere versie is zonder de 2 films.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Hij is bijna nergens al binnen bij den extrazone zou er ene binnen komen voor 160 Euro maar net gebelt hij is nog altijd niet binnen. Vandaar dat ik hem op bol zou willen kopen dan heb ik hem voor iets minder dan 152 Euro incl. verzendingskosten. Maar ik vind het een beetje riskant om hem online te kopen je weet nooit dat het toch een andere versie is zonder de 2 films.
    De twee films zijn aanwezig hoor, als je die complete box besteld zit hij er zoiezo in.
    BD (1243) What i Watch

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Hij is bijna nergens al binnen bij den extrazone zou er ene binnen komen voor 160 Euro maar net gebelt hij is nog altijd niet binnen. Vandaar dat ik hem op bol zou willen kopen dan heb ik hem voor iets minder dan 152 Euro incl. verzendingskosten. Maar ik vind het een beetje riskant om hem online te kopen je weet nooit dat het toch een andere versie is zonder de 2 films.
    Ja dat heb ik dus ook, maar je weet het nooit bij bol.com! Ze kunnen zomaar eens een ander plaatje kunnen hebben dan hoe de box er werkelijk uitziet.
    Ik was namelijk bang voor deze situatie (let even op hoe die dvd's in de verpakking zitten en vergelijk dat met de verpakkingen van de box van Freaky!):
    http://www.dhgate.com/dropshipping-m...fda659f.html#0

    Maargoed, Freaky heeft dit goed opgehelderd met zijn foto's, en het zal dus hier in de Benelux wel goed zitten met deze complete collectie. Maar dan nog koop ik de box het liefst in de winkel, omdat het een behoorlijke som geld is.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door heygel Bekijk bericht
    Ja dat heb ik dus ook, maar je weet het nooit bij bol.com! Ze kunnen zomaar eens een ander plaatje kunnen hebben dan hoe de box er werkelijk uitziet.
    Ik was namelijk bang voor deze situatie (let even op hoe die dvd's in de verpakking zitten en vergelijk dat met de verpakkingen van de box van Freaky!):
    http://www.dhgate.com/dropshipping-m...fda659f.html#0

    Maargoed, Freaky heeft dit goed opgehelderd met zijn foto's, en het zal dus hier in de Benelux wel goed zitten met deze complete collectie. Maar dan nog koop ik de box het liefst in de winkel, omdat het een behoorlijke som geld is.

    Ja die versie had ik ook al gezien op het net vandaar dat ik het riskant vind. Nu het maakt toch niets uit want op bol kun je als Belg enkel betalen via kredietkaart of I-Deal. Hopen dat ik hem hier in België aan een zacht prijsje ergens kan vinden want hij staat nu ook op de free record shop site voor maar liefst 207 Euro . Dat is zelfs duurder dan dat je ze apart koopt. Dus mijn laatste hoop voorlopig is extrazone en te hopen dat die daar wel degelijk aan 160 Euro binnenkomt zoals m'n gezegd had en dat vind ik zelfs nog minstens 10 Euro teveel.

    @ Freaky nog effe een vraagje de 2 films staan toch op een apart schijfje zonder dat er nog een episode van seizoen 7 ofzo bij op staat?
    Laatst aangepast door tv1984 : 24-10-2009 om 21:15

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht

    @ Freaky nog effe een vraagje de 2 films staan toch op een apart schijfje zonder dat er nog een episode van seizoen 7 ofzo bij op staat?
    Inderdaad staan apart, beide films zijn aanwezig op de Special Featurettes disc.
    BD (1243) What i Watch

  11. #61

    Standaard

    Ze hebben hem nog steeds niet binnen, ik word er langzaamaan gek van. Altijd die beloftes en dan 'vergeten zijn de bestelling te plaatsen'. Ik ben nu aan het denken om het uit het buitenland te laten komen, omdat de prijs daar ook nog meevalt.. Denken jullie dat het dit waard is?

    De betreffende box: http://www.okstore.net/p.php/Macgyver--1-7season-38DVD-set-on-sale!!--p--2371.html

    Ik weet dat hier geen Nederlandse ondertiteling bij zit, maar met de Engelse kan ik het ook prima volgen lijkt me.

  12. #62

    Standaard

    Zou ik persoonlijk niet doen, de boxen met de TV-films hebben 39 discs, de boxen zonder 38...

    Ik heb hem zelf intussen op BOL besteld.

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Ik heb de DVD-box binnen en alles ziet er goed uit - de verpakking lijkt me ondanks de kartonnenhoesjes, die nog niet ideaal zijn natuurlijk, al veel beter dan de R1 versie.

    Maar: ik zie net dat de episode "Thief of Budapest" de cut-versie is (terwijl Paramount in R1 daar wel voor een vervanging gezorgd heeft). Zie hier:
    http://www.macgyveronline.com/forums...showtopic=3245

    Weet er iemand een contactadres voor Paramount hier? Ik zou er hiervoor willen aanschrijven/mailen.

  15. #65

    Standaard

    Ik heb die prutbox toch maar niet gekocht. Wel zag ik hem vandaag bij de Mediamarkt staan voor 165 euro.. Wat een prijs vergeleken met Bol.com zeg!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door heygel Bekijk bericht
    Ik heb die prutbox toch maar niet gekocht. Wel zag ik hem vandaag bij de Mediamarkt staan voor 165 euro.. Wat een prijs vergeleken met Bol.com zeg!

    Dat is nog goedkoop in de meeste andere is het meer dan 200 Euro .

  17. #67

    Standaard

    Ik heb hem vandaag in de Carrefour gekocht voor 160 Euro moest iemand interesse hebben ik verkoop hem door zonder de 2 films voor 100 Euro.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Ik heb hem vandaag in de Carrefour gekocht voor 160 Euro moest iemand interesse hebben ik verkoop hem door zonder de 2 films voor 100 Euro.
    Was het niet goedkoper om alleen de films te kopen?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Was het niet goedkoper om alleen de films te kopen?
    Als men die apart zou verkopen wel ja maar ze zijn zo smerig van de films net enkel bij die box te steken.

  20. #70

    Standaard

    € 60 geven voor zo'n films lol
    Grote fan moet jij zijn zeg
    BD (1243) What i Watch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Als men die apart zou verkopen wel ja maar ze zijn zo smerig van de films net enkel bij die box te steken.
    Je kan me echt niet wijs maken dat daar niet aan te komen is. Verzoekje op Markplaats/Ebay. Maar zo kan het ook natuurlijk Ieder z'n ding.

  22. #72

    Standaard

    Ik heb de box vandaag toch gekocht; hij was bij de Mediamarkt in Rotterdam verkrijgbaar voor 150 euro. EINDELIJK ! Ik moet verder zeggen dat de winkels weer goed inspelen op de kerst.. Sommige prijzen zijn echt niet meer normaal!! Ik had nog meer mee willen nemen, maar ik denk dat ik nog maar even wacht totdat alle gekte weer wat gezakt is.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    € 60 geven voor zo'n films lol
    Grote fan moet jij zijn zeg
    Mag niet ontbreken hé in de collectie

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    moest iemand interesse hebben ik verkoop hem door zonder de 2 films voor 100 Euro.

    Hij is ondertussen verkocht.

  25. #75

    Standaard

    Ik vind de binnenkant van die boxset niet mooi. Die dvd's zijn echt slecht verpakt in die kartonnetjes, maar verder ben ik er blij mee
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •