Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 268 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Nandor schreef:
    Erm... Dat is bij Blokker...
    Hidde Verkooijen schreef:
    ook FRS
    En bij de Halfords (Met filmposter)
    en bij de Intertoys
    en bij de Bart Smit
    en bij nog vele andere winkels (o.a. de music store en V&d zullen ook wel meedoen)[/quote]
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    vandaag binnen gekregen van bol.com
    jammer dat er geen boekje bij zit, maarja helaas
    Geen boekje?!? Hoort dit zo of zat ie er gewoon niet bij? Ik kan niet wachten tot dinsdag/woensdag bij de AH... lekker weer mijn airmiles gebruiken!
    Geen boekje hoort zo. Disney is gestopt met het toevoegen van boekjes. Kost teveel geld, denk ik. De DVD heeft wel een mooie slipcase.
    Heel logisch dus! Maar ik ben wel blij met die slipcase.

    Bij Disney is het wel mogelijk om die DVD te vullen met reclame (Movie Minutes en Space Mountain Mission 2).
    nee dat niet erbij stoppen van boekjes etc. doen ze alleen bij de R2 versie. Bij de R1 versie zit er wel een mooie verpakking/boekje bij (kijk maar naar de R1 versies van Finding Nemo, Bambi en Aladdin)
    Blijkbaar vinden ze t in Nederland nutteloos
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #203

    Standaard

    Ik begrijp niet dat sommigen deze film vinden tegenvallen, ik had er niet veel van gezien voordat ik hem kocht, ik vind hem echt geweldig, leuker dan Finding Nemo eigenlijk 8)
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Ik begrijp niet dat sommigen deze film vinden tegenvallen, ik had er niet veel van gezien voordat ik hem kocht, ik vind hem echt geweldig, leuker dan Finding Nemo eigenlijk 8)
    Ik ook, best Pixar ooit en dat zegt wat 8)

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Ik begrijp niet dat sommigen deze film vinden tegenvallen, ik had er niet veel van gezien voordat ik hem kocht, ik vind hem echt geweldig, leuker dan Finding Nemo eigenlijk 8)
    Ik ook, best Pixar ooit en dat zegt wat 8)
    Nee hoor, dat zegt helemaal niks dat is puur persoonlijk 8)
    Turn around and feel the vibe.....

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Ik begrijp niet dat sommigen deze film vinden tegenvallen, ik had er niet veel van gezien voordat ik hem kocht, ik vind hem echt geweldig, leuker dan Finding Nemo eigenlijk 8)
    Ik ook, best Pixar ooit en dat zegt wat 8)
    Nee hoor, dat zegt helemaal niks dat is puur persoonlijk 8)
    Nopez, het is persoonlijk of je hem leuk vind maar de kwaliteiten van de film staan gewoon eenzaam aan de top in CGI-land. 8)

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Ik begrijp niet dat sommigen deze film vinden tegenvallen, ik had er niet veel van gezien voordat ik hem kocht, ik vind hem echt geweldig, leuker dan Finding Nemo eigenlijk 8)
    Ik ook, best Pixar ooit en dat zegt wat 8)
    Nee hoor, dat zegt helemaal niks dat is puur persoonlijk 8)
    Nopez, het is persoonlijk of je hem leuk vind maar de kwaliteiten van de film staan gewoon eenzaam aan de top in CGI-land. 8)
    Dat is zeker een feit 8)

  8. #208

    Standaard

    Heb 'm gisteravond bij de videoland gehaald (Den Haag, Wateringse Veld). Ik weet niet of deze actie bij alle Videoland filialen is (op www.videoland.nl is niets te zien), maar stort eur 35,- huurtegoed en je krijgt 'm zo mee. Eigenlijk gratis dus!

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse
    Heb 'm gisteravond bij de videoland gehaald (Den Haag, Wateringse Veld). Ik weet niet of deze actie bij alle Videoland filialen is (op www.videoland.nl is niets te zien), maar stort eur 35,- huurtegoed en je krijgt 'm zo mee. Eigenlijk gratis dus!
    Ik heb het al vaker gehoord hier dus ik denk het wel :wink:

  10. #210

    Standaard

    Ik heb hem net gehaald bij AH 9,99 euro icm 1000 airmiles!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #211

    Standaard

    Vanmiddag gehaald, mooie verpakking 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #212

    Standaard

    Hoeveel is ie in Almere met dei pop?

  13. #213

    Standaard

    Moet deze nog halen. Wel een super film!!! Ik hoop dat ze in de extra's in gaan op de verwijzingen naar andere films.
    If it is barok, why fix it ? Cogsworth (Beauty and the Beast)

  14. #214

    Standaard

    Heb hem gekozen als welkomstgeschenk bij DVD Valley (of nu dus Film Valley), ben benieuwd wanneer ik heb binnen krijg! Erg benieuwd, de film was in ieder geval top

  15. #215

    Standaard

    Weet iemand of de slipcase die eromheen zit ook maar bij een beperkte oplage is net zoals toen bij Finding Nemo?
    Four-Star Trader (236)

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Weet iemand of de slipcase die eromheen zit ook maar bij een beperkte oplage is net zoals toen bij Finding Nemo?
    Ik zie Finding Nemo nog vaak met slipcase liggen in de winkel :wink:

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Weet iemand of de slipcase die eromheen zit ook maar bij een beperkte oplage is net zoals toen bij Finding Nemo?
    Ik zie Finding Nemo nog vaak met slipcase liggen in de winkel :wink:
    Ik ook hoor! Maar had toen der tijd Finding Nemo besteld bij DVD Outlet en kreeg hem zonder slipcase binnen. Ze zeiden mij toen dat alleen de eerste oplage met slipcase was. Gelukkig zonden ze me toen nog een slipcase na. Dus daarom vroeg ik me af of het bij The Incredibles ook zo was. Maar het maakt eigenlijk niet uit want heb The Incredibles net 5 minuten geleden gekozen als één van mijn nieuwe welkomsgeschenken bij Film Valley.
    Four-Star Trader (236)

  18. #218

    Standaard

    Ik heb gisteren ook deze gave DVD gehaald bij appie happie voor €9,99 + 1000 Airmiles.

    Ik vind het een hele mooie DVD, gave stijl. Alleen heb ik wel een opmerking over de tweede disc.
    Bij bepaalde filmpjes, oa bij de intro van de deleted scenes, ontstaan strepen in het beeld bij snelle bewegingen. Als Brad Bird zijn handen beweegt zie je het goed. Volgens mij lijkt het op interlace/deinterlace (heb er niet zo heel veel verstand van) lijnen. Hebben jullie misschien ook last van en is de tweede disc misschien verkeerd geperst? Of ligt het aan mijn dvd.
    Ook klopt bij het filmpje Boundin' de Engelse audio naar mijn gevoel niet helemaal. De audio loopt voor op de video lijkt haast wel, want je hoort bijv. de konilope al op de grond stampen terwijl hij nog in de lucht hangt. Ik weet dus weer niet of het alleen aan mijn DVD ligt, of het aan mij persoonlijk ligt of misschien wel aan mijn DVD speler. Ik zal het later nog eens in een andere DVD speler proberen. Maar heeft één van jullie hier soms ook last van?

    Jorn

  19. #219

    Standaard

    Ik wil The Incredibles gaan bestellen samen met Finding Nemo bij de FRS. Weet iemand hoe het daar zit met de slipcases?

  20. #220

    Standaard

    Ook klopt bij het filmpje Boundin' de Engelse audio naar mijn gevoel niet helemaal. De audio loopt voor op de video lijkt haast wel, want je hoort bijv. de konilope al op de grond stampen terwijl hij nog in de lucht hangt.
    Ik heb hetzelfde met mijn DVD - erg jammer, vooral omdat het filmpje zo leunt op die muziek.
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil The Incredibles gaan bestellen samen met Finding Nemo bij de FRS. Weet iemand hoe het daar zit met de slipcases?
    Ik heb The Incredibles alleen maar gezien met slipcases bij de FRS.

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Visser
    Ik heb hetzelfde met mijn DVD - erg jammer, vooral omdat het filmpje zo leunt op die muziek.
    Inderdaad! Ik vind het een heel cool filmpje, maar ik baal er echt van (en erger me rot) dat de audio voor loopt. Bij de Nederlandse versie lijkt dit trouwens mee te vallen. En ik vind het ook heel erg jammer dat Boundin' en Jack Jack Attack geen Nederlandse ondertiteling hebben, maar alleen maar in Engels of Nederlands gekeken kunnen worden.
    Ik heb trouwens nog even in een andere DVD speler nagekeken of daar ook de audio voor liep en sommige videos van een slechte kwaliteit zijn (die strepen waarover ik het eerder had) en die dvd speler gaf precies hetzelfde aan. Het zit dus in de DVD, wat ik heel erg jammer vind. Buena Vista had bijna een complete DVD afgeleverd, maar dit zorgt bij mij weer helaas voor minpuntjes. (Dat de krantenkoppen enzo Nederlands zijn is juist weer een heel groot pluspunt voor mij hoor!)

    Jorn

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil The Incredibles gaan bestellen samen met Finding Nemo bij de FRS. Weet iemand hoe het daar zit met de slipcases?
    Ik heb The Incredibles alleen maar gezien met slipcases bij de FRS.
    Ok, da's mooi. Weet iemand ook hoe het zit met Finding Nemo?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil The Incredibles gaan bestellen samen met Finding Nemo bij de FRS. Weet iemand hoe het daar zit met de slipcases?
    Ik heb The Incredibles alleen maar gezien met slipcases bij de FRS.
    Ok, da's mooi. Weet iemand ook hoe het zit met Finding Nemo?
    Finding Nemo heeft geen slipcase, voor zover ik weet.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil The Incredibles gaan bestellen samen met Finding Nemo bij de FRS. Weet iemand hoe het daar zit met de slipcases?
    Ik heb The Incredibles alleen maar gezien met slipcases bij de FRS.
    Ok, da's mooi. Weet iemand ook hoe het zit met Finding Nemo?
    Finding Nemo heeft geen slipcase, voor zover ik weet.
    Ik heb er wel eens over gehoord maar volgens mij was de slipcase limited ofzo. Weet iemand hier meer over?

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •