Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 114 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Kon me juist herinneren dat er geen pauze was en ik ontzettend naar de toilet moest (al dat water in die film hielp ook niet echt
    Nu weet ik even niet meer welke dan. Ik heb Titanic daar 2x gezien. Een keer 35 mm en de andere keer 70 mm. Bij een zat een pauze ingelast.
    De groeten, Robert
    Mijn DVD-collectie

  2. #52

    Standaard

    The Incredibles hier met digitale projectie bekeken.....WAUW 8)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rlia
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Bij de Kinepolis in Hasselt waar ik vaker ga hebben ze ook digitale projectie, maar niet bij alle films. Films die ik daar in digitaal heb gezien: Shrek 2, Spider-Man 2, Shark Tale, I,Robot.
    De kaartjes daar kosten €8,- en t parkeren is gratis
    Kinepolis
    Maar dan betaal je toch veel te veel. Ik ga altijd naar Kinepolis Antwerpen (Metropolis). En ik betaal € 5,40 ongeacht het gaat om digitale film, korte film, lange film, stero, dolby digital, etc. Gewoon zo'n 100 dagen kaart aanschaffen voor € 54 (goed voor 10 films).

    En parkeren is hier ook gratis.
    zo vaak ga ik niet meer. ben bang dat ik die niet allemaal ga opgebruiken. tis nogal best ver weg: ongeveer 35 minuten rijden heen en 35 terug.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    zo vaak ga ik niet meer. ben bang dat ik die niet allemaal ga opgebruiken. tis nogal best ver weg: ongeveer 35 minuten rijden heen en 35 terug.
    Dat valt toch best mee. Ik doe er ong. 45 minuten erover om in Antwerpen te komen. Ik heb het er wel voor over. Wil ik naar een fatsoenlijke bioscoop in NL, dan moet ik toch sowieso naar Rotterdam en/of Eindhoven. Ben ik toch ook al gauw 35 tot 60 minuten enkele reistijd kwijt.
    De groeten, Robert
    Mijn DVD-collectie

  5. #55

    Standaard

    Ik zit ook bijna iedere week in Metropolis Antwerpen, en voor mij is het een uur plus reistijd heen en terug. Het is het gewoon waard.

    Natuurlijk zou ik het fijn vinden als de Kinepolis groep zo'n prachtig cineplex bij mij in de buurt zou neerzetten, maar tot dan blijf ik gewoon naar Antwerpen gaan.

    Ik heb er afgelopen weekend The Incredibles Digitaal gezien (in zaal 5). Echt een fantastische film weergegeven op een echt magistrale manier.

    Volgens mij zijn ze of de projector aan het verplaatsen of ze zijn er meer van aan het aanschaffen (vorige digitale edties heb ik in zaal 6 of zaal 23 gezien).

    Wat ze ook aan het doen zijn, van mij mogen ze iedere zaal voorzien van een DLP projector.
    Mijn collectie is te bewonderen op PJK's Collection

  6. #56

    Standaard

    Heb ook The Incredibles bekeken in Utopolis - geweldig Zowel de film, beeld als geluid.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Heb ook The Incredibles bekeken in Utopolis - geweldig Zowel de film, beeld als geluid.
    Wordt het toch nog mooi in Almere met zo'n megabioscoop 8)

  8. #58

    Standaard

    Ben afgelopen zondag naar The incredibles geweest in deze bioscoop!

    Woooowwww wat een beeld zeg....
    "What we do in life echoes in eternity."

  9. #59

    Standaard

    Een tijd geleden heb ik Shrek 2 in antwerpen in de digitale zaal gekeken, maar dat geeft echt geweldig mooi beeld!
    To lazy to be an evil genius

  10. #60

    Standaard

    Ik hoor alleen maar positieve reacties over digitaal dus ik zal binnenkort toch echt eens gaan kijken.

  11. #61

    Standaard

    Deze bioscoop is een aanrader. In zaal 1 "The Incredibles" gezien. Het beeld is echt verbluffend mooi. Heel groot scherm. Deze bios is gemaakt voor de liefhebber. Pathe kan hier echt iets van leren. Parkeren is s'avonds gratis. Je hebt ook geen last van diegene voor je. Over deze bios is echt nagedacht.
    Nu hoeven we niet meer na Antwerpen. Helaas is er alleen na de film weinig vermaak in de buurt. Ik vond Pathe Arena al een echte misser en nu deze bios er is ga ik voortaan naar Almere. En iedere zaal is THX. top.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Helaas is er alleen na de film weinig vermaak in de buurt
    Wordt aan gewerkt :wink:

    Is iemand maandag naar de speciale voorpremiere geweest van the Grudge. Sarah Michelle Geller was zelf ook aanwezig in Almere 8)

  13. #63

    Standaard

    Ik ben verleden week ook voor het eerst in de nieuwe Bioscoop in Almere geweest en ik vond het schitterend. Ik heb de fil Open Water bekeken.
    Het geluid in deze nieuwe Bioscoop is erg goed. Het beeld vond ik net niet helemaal gestoken scherp, maar dat is mischien persoonlijk.
    Absolute aanrader die nieuwe Bioscoop.
    Hartelijke groeten,
    Hilbert
    Bezoek mijn HT site! | Mijn DVD Collectie!

  14. #64

    Standaard

    Hilbert, ik weet niet in welke zaal je zat, maar alleen zaal 1, 2 en 8 hebben digitale projectie. En ook niet eens altijd, want de voorpremiere van The Grudge was in zaal 1 maar deze werd niet digitaal geprojecteerd.

    Steve: ik. In http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23666 wat foto's van de premiere

  15. #65

    Standaard

    Ook lang niet alle films worden digitaal geproduceerd.

    Volgens de huidige info op de Utopolis-site worden er maar twee digitale filmversies vertoond en dat is Pluk van de Petteflet en The Incredibles.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Steve: ik. In http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23666 wat foto's van de premiere
    Mooie foto's :wink: Bleef ze nu ook tijdens de voorstelling of ging ze meteen weg
    Ik hoorde dat Rick van Veldhuisen flink voor schut werd gezet

  17. #67

    Standaard

    Ze zou in eerste instantie de voorstelling bijwonen, maar het liep allemaal wat uit - de film begon om 22.00 ipv 21.00, dus ze ging gelijk weg. En van Veldhuisen was inderdaad wat knullig bezig

  18. #68

    Standaard

    Hoi Zeni,

    Dan zal dat het mischien zijn. Open Water werd in zaal 9 vertoond.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Hilbert, ik weet niet in welke zaal je zat, maar alleen zaal 1, 2 en 8 hebben digitale projectie. En ook niet eens altijd, want de voorpremiere van The Grudge was in zaal 1 maar deze werd niet digitaal geprojecteerd.
    Hartelijke groeten,
    Hilbert
    Bezoek mijn HT site! | Mijn DVD Collectie!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilbert
    Hoi Zeni,

    Dan zal dat het mischien zijn. Open Water werd in zaal 9 vertoond.
    volgens mij zijn er maar 8 zalen

  20. #70

    Standaard

    Je hebt gelijk. Het zal zaal 7 geweest moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilbert
    Hoi Zeni,

    Dan zal dat het mischien zijn. Open Water werd in zaal 9 vertoond.
    volgens mij zijn er maar 8 zalen
    Hartelijke groeten,
    Hilbert
    Bezoek mijn HT site! | Mijn DVD Collectie!

  21. #71

    Standaard

    Paar weken terug naar The Incredibles geweest daar. Deze bios heerst!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  22. #72

    Standaard

    En als je die film nu nog eens gaat bekijken op 35mm zal je waarschijnlijk toch die 35mm film mooier vinden.
    Ik zou wel eens willen weten welke digiprojector ze daar in Almere hebben staan?

    Digitale projectie niet zolang ze niet aan de 5k resolutie zitten.

    Voor miljoenen bioscoop bezoekers wereldwijd en vooraanstaande regisseurs met inbegrip van George Lucas en Steven Soderbergh, is het antwoord een duidelijke 'ja'. Wanneer u een film digitaal ziet, ziet u die film de manier waarop de makers u de film willen laten zien: met ongelooflijke helderheid en detail. In een waaier van zelfs 35 triljoen kleuren.
    Leuk he al die marketingtermen, maar hoe zit het met de compressie. Hoe veel GB moet een film wel niet in beslag nemen om de COMPLETE film digitaal op te slaan. Kaartje is al zo duur om een film 1x te zien en dan wil ik hem ook helemaal zien en niet een gecomprimeerde versie. met een resolutie van 2048x1080 bij gebruik van een 2k projector.

    Het biedt vooral voor de distributie maatschappijen een enorm voordeel op, maar voor de exploitanten en kijker is het een nog niet uit ontwikkelde techniek. Zo heb je in Italie een bioscoop waar de eerste digitale zaal was. En sinds die er is hebben ze al meerdere servers moeten aanschaffen, omdat elke maatschappij zo zijn eigen standaarden had. En bovendien zijn nog lang niet alle films digitaal beschikbaar. Dus de kosten wegen nog lang niet op tegen de baten.

    Misschien over een jaar of 5 tot 10 maar digitale cinema in de huidige vorm heeft geen kans van slagen.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    En als je die film nu nog eens gaat bekijken op 35mm zal je waarschijnlijk toch die 35mm film mooier vinden.
    Denk het niet. Beeld is gewoon perfect op een scherm van 21 meter breed en 9 meter hoog

    Geen compressie kunnen zien

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    maar hoe zit het met de compressie. Hoe veel GB moet een film wel niet in beslag nemen om de COMPLETE film digitaal op te slaan.
    Dat vraag ik me dus ook af. over de kwaliteit doe ik geen uitspraak aangezien ik het nog niet gezien heb.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    En als je die film nu nog eens gaat bekijken op 35mm zal je waarschijnlijk toch die 35mm film mooier vinden.
    Denk het niet. Beeld is gewoon perfect op een scherm van 21 meter breed en 9 meter hoog

    Geen compressie kunnen zien
    Ten eerste waar zat je in de zaal? En ten tweede totaal geen moire effecten gezien of zo iets?

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •