Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 61 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

    The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

    Official site

    Trailer



    'Earthman Arthur Dent is having a very bad day. His house is about to be bulldozed, he discovers that his best friend is an alien and to top things off, Planet Earth is about to be demolished to make way for a hyperspace bypass. Arthur's only chance for survival: hitch a ride on a passing spacecraft. For the novice space traveler, the most astonishing adventure in the universe begins when the world ends. Arthur sets out on a journey in which he finds that nothing is as it seems: he learns that a towel is just the most useful thing in the universe, finds the meaning of life, and discovers that everything he needs to know can be found in one book: The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.'

    Release Date: May 6th, 2005 (wide).



    Concept art

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    hey!

    das cool, wist niet dat hier nog andere HHG2TG fans waren!
    echt een van de grappigste boeken ooit geschreven, en nu verfilmd...ga hem in ieder geval zien, maar weet niet of ik er iets van moet verwachten. Gaat nl nooit zo goed zijn als het boek, dat is nl onmogelijk.
    btw, de rest van Douglas Adams' boeken zijn ook echt heel erg grappig, met name de Dirk Gently boeken.

    Groet en ik kan niet wachten,

    Joris
    "...I was watching a movie with a friend. I fell in love with the actress, she was playing a part that I could understand."
    Neil Young in "A Man Needs a Maid"

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TeaDoggy
    hey!

    das cool, wist niet dat hier nog andere HHG2TG fans waren!
    echt een van de grappigste boeken ooit geschreven, en nu verfilmd...ga hem in ieder geval zien, maar weet niet of ik er iets van moet verwachten. Gaat nl nooit zo goed zijn als het boek, dat is nl onmogelijk.
    btw, de rest van Douglas Adams' boeken zijn ook echt heel erg grappig, met name de Dirk Gently boeken.

    Groet en ik kan niet wachten,

    Joris
    Heb alle boeken gelezen, en heb de BBC tv serie in bezit. Heb die al verschillende keren bekeken. Ben benieuwd hoe de film gaat worden.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  5. #5

    Standaard

    Wat gaan ze nou verfilmen, het eerste boek uit de "reeks" die THGTTH heet of alle 5 (6?) delen die bij elkaar de complete serie vormen?
    Ik hoop wel dat ze Marvin een beetje fatsoenlijk neerzetten, dan komt het met de rest ook wel goed.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MMH.
    Wat gaan ze nou verfilmen, het eerste boek uit de "reeks" die THGTTH heet of alle 5 (6?) delen die bij elkaar de complete serie vormen?
    Ik hoop wel dat ze Marvin een beetje fatsoenlijk neerzetten, dan komt het met de rest ook wel goed.
    Warwick Davis gaat Marvin spelen...vertelde hij op de NewStarCon 8)

  7. #7

    Standaard

    Die CG-trailer ziet er goed uit. Ik ben benieuwd naar het nieuwe werk van Adams dat in deze film komt. (Op Douglas Adams Live in Götingen las hij een van de nieuwe stukken voor)

  8. #8

    Standaard

    Cool,de serie was onwijs goed!!!OOK fan van deze serie moet maar de r2 versie gaan halen.

  9. #9

    Standaard

    Nieuwe trailer:

    http://www.amazon.com/exec/obidos/su...039728-8607329

    Wel erg klein, maar ziet er interessant uit

  10. #10

    Standaard

    Toffe trailer, film schijnt behoorlijk goed te zijn. Aldus dit artikel:
    http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=19411

    Heb het boek tijd terug gelezen. Nu maar eens een exemplaar besteld bij bol.

  11. #11

    Standaard

    Trailer ook net gezien... dit kan nog een leuk jaartje worden op film-gebied.

  12. #12

    Standaard

    Yes!

    Dit is pas goed nieuws. Wist niet dat ze deze eindelijk eens gingen verfilmen. Altijd groot fan van de serie geweest.
    Hoop wel dat deze met net zo veel zorg verfilmd wordt zoals oa LOTR.

  13. #13

    Standaard

    Dit vind ik dus 3x niks. Heb het boek nooit gelezen dus ik ken het verhaal verder ook niet maar wat ik zo in de trailer zie vind ik er veel te veel kinderachtige humor in zitten wat niks nieuws brengt. Wel mooi gemaakt allemaal maar dit is dus helemaal niks voor mij verder...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #14

    Standaard

    hij lijkt me super! heb t boek gelezen voor mijn engelse boekenlijst en heb echt in een scheur gelegen... ben dus zeer benieuwd!

    o,ja:
    [spoiler:5190aa9321]42[/spoiler:5190aa9321]
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  15. #15

    Standaard

    Heb ooit het tekst adventure gespeelt. Erg grappig. De film ziet er goed uit. En de casting vind ik ook erg veelbelovend.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #16

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Deze nieuwe trailer is idd echt hilarisch ! Het schijnt een internet-only trailer te zijn maar eigenlijk moeten ze deze in de bioscoop laten zien, trekt de film gegarandeerd meer bezoekers.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  19. #19

    Standaard

    De internet only trailer: ongeveer 50 mb en heel cool:

    http://bvim-qt.vitalstream.com/Hitch..._2237_3000.mov

  20. #20

    Standaard

    Denk dat deze film (samen met SW3) mijn favo wordt voor dit jaar trailers zijn echt super

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arno
    Denk dat deze film (samen met SW3) mijn favo wordt voor dit jaar trailers zijn echt super
    Bij mij deze en Sin City

    Star wars ga ik wel kijken maar uit ervaring met de vorige twee delen verwacht ik er niet veel meer van
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  22. #22

    Standaard

    Het belooft een mooi jaar te worden voor fx films

    HHGTTG, Fantastic Four, SW3, War of the worlds (2 versies), Batman, Sin City, HArry Potter, the Island en ik vergeet er een hoop denk ik.

    Ahhhh standaard films met flinterdun verhaal of niet Ik ga genieten!
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  23. #23

    Standaard

    Ik vond m geweldig! Vooral Marvin is erg cool en The Whale ook. Briljant gedaan!

  24. #24

    Standaard

    draait ie al dan?
    Dacht dat ie pas in augustus kwam....

    (ik zie hem wel in de USA voor die tijd...)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    draait ie al dan?
    Dacht dat ie pas in augustus kwam....

    (ik zie hem wel in de USA voor die tijd...)
    Hij draait nog niet in Nederland nee... 4 augustus pas.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •