Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 142 worden weergegeven.

Discussie: OldBoy

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tycho
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Ik weiger films te zien waarin levende dieren worden afgeslacht. Deze dus, plus Cannibal Holocaust.
    Natuurlijk is het zo dat men kon vermijden een dier te doden in de film, daarmee ben ik wel eens, maar het feit is nu geschied, dus aan de film zal je niets meer kunnen veranderen. Er worden trouwens al voor veel minder edele doeleinden dieren gedood, daarvoor zou ik film niet laten hoor.
    Kan best, maar ik hoef het gewoon niet te zien. Als je in een film een dier doodt oke, maar doe het dan nep. Ik zie het nut er niet van in trouwens ook. En dat dieren worden gedood voor minder edele doeleinden is walgelijk, maar dat is voor mij geen reden om een film te zien waarin ze een dier doden wat een edeler doeleinde is, snappie? :wink:
    Het schijnt een gewoonte te zijn daar dus tja... maar ze eten daar dacht ik ook honden
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tycho
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Ik weiger films te zien waarin levende dieren worden afgeslacht. Deze dus, plus Cannibal Holocaust.
    Natuurlijk is het zo dat men kon vermijden een dier te doden in de film, daarmee ben ik wel eens, maar het feit is nu geschied, dus aan de film zal je niets meer kunnen veranderen. Er worden trouwens al voor veel minder edele doeleinden dieren gedood, daarvoor zou ik film niet laten hoor.
    Kan best, maar ik hoef het gewoon niet te zien. Als je in een film een dier doodt oke, maar doe het dan nep. Ik zie het nut er niet van in trouwens ook. En dat dieren worden gedood voor minder edele doeleinden is walgelijk, maar dat is voor mij geen reden om een film te zien waarin ze een dier doden wat een edeler doeleinde is, snappie? :wink:
    Het schijnt een gewoonte te zijn daar dus tja... maar ze eten daar dacht ik ook honden
    Er werden geen dieren "afgeslacht" in de film.
    Hij stak het in zijn mond en nam het nadien er weer uit.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Er werden geen dieren "afgeslacht" in de film.
    Hij stak het in zijn mond en nam het nadien er weer uit.
    Nee hoor, er zijn er zelfs 3 (of 4) gebruikt voor dit shot, tenminste dat las ik in een interview .

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Er werden geen dieren "afgeslacht" in de film.
    Hij stak het in zijn mond en nam het nadien er weer uit.
    Nee hoor, er zijn er zelfs 3 (of 4) gebruikt voor dit shot, tenminste dat las ik in een interview .
    Ik heb ook ergens gelezen dat het echt was. Vraag me alleen niet waar, want ik zou het niet meer weten... :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #30

    Standaard

    Net eindelijk gezien en wow wat een superfilm. Mijn absolute favoriet van dit jaar samen met Collateral. Eindelijk weer eens een film waarvan de hype gerechtvaardigd is. De regie, muziek, acteerprestaties, montage en special effects allemaal van topniveau. Enne die inktvis is idd echt, ik las dat laatst ook al in een interview met de regisseur Chan-Wook Park.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #31

    Standaard

    vandaag gezien in amsterdam... was toch heel wat anders dan ik had verwacht.. maar was toch een mooie film, denk dat ik hem nog eens moet zien.

  7. #32

    Standaard

    Door alle reacties hier en de omschrijving die ik heb gelezen ben ik toch wel benieuwd geraakt naar deze film, misschien binnenkort maar eens in het filmmuseum gaan bekijken...

    Trouwens, weet iemand toevallig of er ook plannen zijn om Oldboy uit te brengen op R2 (evt met NLO)???

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Als je zegt dat je niet naar deze film wil kijken omdat er een dier gedood wordt, dan vind ik dat eigenlijk heel jammer. Je mist een vand e beste film omwille van iets dat volledig ingebakken zit in de Koreaanse cultuur. In dat land is zoiets volledig normaal.
    Zoiets aanvaarden heeft te maken met het aanvaarden van andere culturele gebruiken en niet met dierenliefde (ik kan me sowieso niet echt voorstellen dat je veel liefde kan hebben voor een inktvis...)

  10. #35

    Standaard

    Is er iemand die de Old Boy UE al ontvangen heeft en zo ja in welke staat??? Ik las op een ander forum dat iemand last had van lichte beschadigingen aan de verpakkingen van de dvd's door scherpe randen aan de binnenkant van de koperen box.

    Die van mij moet als het goed is binnenkort bezorgt worden (met 25% korting :wink: ) en hopelijk in goede staat.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Is er iemand die de Old Boy UE al ontvangen heeft en zo ja in welke staat??? Ik las op een ander forum dat iemand last had van lichte beschadigingen aan de verpakkingen van de dvd's door scherpe randen aan de binnenkant van de koperen box.

    Die van mij moet als het goed is binnenkort bezorgt worden (met 25% korting :wink: ) en hopelijk in goede staat.
    Van mij waren twee doosjes beschadigd. Ik heb vandaag nieuwe ontvangen met de post.

    En bij die twee nieuwe doosjes zit ook een grijs/zwart kartonnen omhulsel met hetzelfde patroon als de paarse doos en met de letters OLDBOY erop. Dit omhulsel past precies in de metalen box, waardoor de DVD doosjes beschermd kunnen worden tegen beschadiging door die metalen box! 8)
    Netjes van die Koreanen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Standaard

    Ik vroeg me af waar iedereen die dvd vandaan haalt. Hij draait bijna nergens in de bioscoop, en iedereen die ik erover hoor, heeft hem op dvd. Ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik hem kan krijgen??

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noodle
    Ik vroeg me af waar iedereen die dvd vandaan haalt. Hij draait bijna nergens in de bioscoop, en iedereen die ik erover hoor, heeft hem op dvd. Ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik hem kan krijgen??
    cdwow heeft nog een 2 disc final edition. Geen UE en digipack, maar gewoon een keepcase met 2 discs erin. heb zelf ook deze versie.

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard


    er komt in het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen in 2006 een us remake. ze leren het ook nooit die jongens...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #40

    Standaard

    begrijp de hele hype niet zo, ik vind het een aardige film maar meer niet.

    had een heftiger film verwacht na alle lyrische reacties op de diverse fora. plus dat ik de overgang van de ruimte waar hij gevangen zat naar het dak op zijn minst onlogisch vond.

    een keer kijken is meer dan genoeg.

    Lex

    (maar ja wie ben ik, ik vond 'the eye' 'the grudge' en 'dark water' ook niet echt eng en/of goed)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.R.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.R.
    ..Ook vernieuwend... dit keer met een schaar... knnnnip!! auww!! :wink:
    Dat is niet vernieuwend .

    Kijk maar eens naar [spoiler:bd264efc24]Miike's Ichi The Killer, waar het nog eens minder suggestief in beeld komt ook![/spoiler:bd264efc24].
    .... 8) .. vandaar het "dit keer" ... Ik (probeerde) te refereren naar het mes wat Kakihara gebruikt... De volgene keer zal ik wat duidelijker zijn :wink:
    Om eerlijk te zijn dacht ik dat er daar ook een schaar werd gebruikt, pas de film weer gezien en ik zag m'n fout. Ik begreep je dus niet verkeerd, het zat gewoon verkeerd in m'n koppie .

  17. #42

    Standaard

    De r3 uit Hong Kong is gereleased:
    http://www10.cd-wow.com/detail_resul...uct_code=15896

    De cover is LELIJK!!!

    Voor diegenen die het nog niet hebben, de r3hk is een goedkoop alternatief.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    De r3 uit Hong Kong is gereleased:
    http://www10.cd-wow.com/detail_resul...uct_code=15896

    De cover is LELIJK!!!

    Voor diegenen die het nog niet hebben, de r3hk is een goedkoop alternatief.
    Wel lelijke hoes, maar heeft wel de beste audiotrack tot nu toe, 6.1 DTS

  20. #45

    Standaard

    Heb inmiddels al een anderhalf week de 2disc digipack R3.
    Film nu 2x gezien en blijf nog steeds de moeite waard. Eerste keer had ik zoiets van: He??? maar de tweede keer was mij al weer wat meer duidelijk..
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  21. #46

    Standaard

    Is er al iets bekend over een r2 release met Nederlandse subs. Mocht die er namelijk bijna aan komen wacht ik even met de aanschaf van een andere release. Zijn dit eigenlijk dezelfde versies?:
    http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25300
    http://www10.cd-wow.com/detail_resul...uct_code=15896


    Zoniet.. welke versie zou ik beter kunnen nemen?
    To lazy to be an evil genius

  22. #47

    Standaard

    De nederlandse release is 7 april.
    A-film.

  23. #48

    Standaard

    Ben benieuwd of ze met een beetje mooie release komen? zou mooi zijn, vooral met deze geweldige film
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    7 april is Oldboy van mij 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  25. #50

    Standaard

    Ik ben ook zeker erg nieuwsgierig naar deze film !
    Zit nog te twijfelen of ik de A-film versie koop of de UK versie die mij veel mooier lijkt eerlijk gezegd. Die komt volgende week al uit.
    Maar deze komt er zeker !

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •