De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Band of Brothers

  1. #1

    Standaard Band of Brothers

    Ik heb gisteren voor de zoveelste keer Band of Brothers zitten kijken op SBS en was wederom weer onder de indruk van deze serie. (hij is al eerder op BBC uitgezonden)
    Nou had ik een vraag, is deze serie verkrijgbaar op DVD?
    Ze brengen tegenwoordig zoveel series uit, dus dan ook vast wel deze!

  2. #2

    Standaard

    14 November staat de release gepland!!

    Duurt nog wel ff, maar zeker wat om naar uit te kijken!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard Band of Brothers

    Komt pas in herfst van dit jaar volgens officiele site van HBO in de States uit,dus ik denk dat het bij ons nog wel wat langer zal duren als je tenminste R2 wilt hebben.
    Deze serie is ook een van m'n favourites, maar helaas voorlopig maar op de oude trouwe video kijken .

  4. #4

    Standaard

    Idd echt een goede Serie (lijkt me gisteren de eerste 2 delen gezien)

    En lijkt me idd mooi voor op DVD...
    StarTrader

  5. #5

    Standaard Band of Brothers op FOX 8

    Volgens de TV Gids zend Fox 8 vanavond deel 1 + 2 uit , dus je kunt weer kijken
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  6. #6

    Standaard Band of Brothers

    Komt mooi uit heb deel 2 gisteren gemist(t'is wat s'nachts werken !)

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik was 'n beetje bang dat de serie vies zou tegenvallen. Over het algemeen is een serie die op een film gebaseerd is stukken minder dan de film zelf.

    Deze kan de vergelijking doorstaan.

    En weer een kostenpost erbij voor 2002...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9
    Rickyt
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Ik was 'n beetje bang dat de serie vies zou tegenvallen. Over het algemeen is een serie die op een film gebaseerd is stukken minder dan de film zelf.

    Deze kan de vergelijking doorstaan.
    uhm om precies te zijn, band of brothers is helemaal niet gebaseerd op de film Saving private ryan. De film heeft Spielberg en co. wel geinspireerd om een serie te maken, maar in tegenstelling tot saving private ryan, is band of brothers geen fictie, aangezien de veteranen van Easy Company hun verhalen hebben verteld. Zo is de man die aan het begin van episode 2 spreekt, lt. Winters in het echt.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickyt


    uhm om precies te zijn, band of brothers is helemaal niet gebaseerd op de film Saving private ryan. De film heeft Spielberg en co. wel geinspireerd om een serie te maken, maar in tegenstelling tot saving private ryan, is band of brothers geen fictie, aangezien de veteranen van Easy Company hun verhalen hebben verteld. Zo is de man die aan het begin van episode 2 spreekt, lt. Winters in het echt.
    Klopt, ik bedoelde ook geïnspireerd door. Tijdens het maken van de film hebben Tom Hanks en Steven Spielberg het plan opgevat om deze serie te maken. De karakters uit de film komen dus niet terug in de serie, de manier van monteren, keuze voor cameratype, e.d. zijn wel herkenbaar.

    Overigens lees ik net dat de serie vannacht met een Golden Globe bekroond is (beste feuilleton televisie).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Band Of Brothers is gebaseerd op het gelijknamige boek van de historicus Stephen Ambrose. Dezelfde Ambrose komt overigens uitvoerig aan het woord in de documentaire die op de DVD van SPR staat.

    Btw, voor de geinteresseerden, het boek (paperback editie) van Ambrose kost nu slechts +/- 5,50 euro bij Amazon.uk http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...376914-0354003
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Overigens lees ik net dat de serie vannacht met een Golden Globe bekroond is (beste feuilleton televisie).
    En ik lees net op www.thedigitalbits.com -

    In other news today, HBO's Band of Brothers mini-series is soon to see its release on DVD. How do we know? Tom Hanks spilled the beans at the Golden Globes last night, when the series won for Best Miniseries or Movie Produced for Television. Here's a quote: When one reporter compared it in scope to New Line Cinema's current hit The Lord of the Rings Hanks only waved dismissively, and shouted "A puny nine hours! We've got 10 hours! And it's coming out on DVD soon!''

    Laten we hopen dat dat soon ook echt soon betekent en niet November of zo.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    De karakters uit de film komen dus niet terug in de serie, de manier van monteren, keuze voor cameratype, e.d. zijn wel herkenbaar.
    Geen echte relatie inderdaad tussen beide films. Wat beide echter verbind is dat Private James Ryan van Easy company was. Kijk nog maar eens...hij heeft een 'spade' op zijn helm staan.
    BTW: Dat 'soon' van Tom Hanks is inderdaad herfst 2002. Dus november is een good guess. Gewoon geduld hebben dus...
    Hier is trouwens een leuke site over BOB: Dreamworks Fan
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    Op Amazon.com staat dat ze er nog mee bezig zijn en dat er nog geen datum voor is vastgeprikt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    We've got 10 hours! And it's coming out on DVD soon!''
    Dan weet ie zeker nog niet dat er een DC komt...

    En LOTR zou in augustus op DVD komen, much sooner dus....maar ik wil ze toch beiden hebben.

  16. #16

    Standaard

    Hij komt jammer genoeg toch eerst als R1 uit en dan moeten wij weer een paar maanden wachten Ik denk dat ze er wel een hoop werk van zullen maken, de duurste serie ooit en dan gaan bezuinigen op de DVD? Ik denk het niet.

  17. #17

    Standaard

    Ik ken deze serie niet? Waar gaat ie over?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Ik ken deze serie niet? Waar gaat ie over?
    Het is een oorlogserie van Steven Spielberg, als je van Saving Private Ryan houdt dan moet je echt kijken. Het is zondag op SBS en maandag op V8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •