De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DFW: Blueberry vanaf 16 november op DVD

    DFW: Blueberry vanaf 16 november op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zowat alle lezers van de strips zijn het er over eens: deze film heeft totaal niets met de reeks te maken. Bovendien zou het nog een slechte film zijn ook, maar dat kan ik zelf niet bevestigen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    En weeral een foute aspect ratio met dank aan DFW.

    Niet dat deze film mij interesseert.

  4. #4

    Standaard

    Ik vond hem een goede film, vooral de visuele stijl en muziek, prachtige einde.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Bovendien zou het nog een slechte film zijn ook, maar dat kan ik zelf niet bevestigen.
    Ik wel! 8)
    Inderdaad waardeloos gewoon. Alleen visueel erg mooi maar de rest is ongelooflijke bagger! Michael Madsen in waarschijnlijk zijn allerslechtste rol ooit.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Bovendien zou het nog een slechte film zijn ook, maar dat kan ik zelf niet bevestigen.
    Ik wel! 8)
    Inderdaad waardeloos gewoon. Alleen visueel erg mooi maar de rest is ongelooflijke bagger! Michael Madsen in waarschijnlijk zijn allerslechtste rol ooit.
    Sluit me bij jou mening aan, met de toevoeging: geluid van de dvd is super en beeldkwaliteit ook.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    ik heb hem vanmiddag bij van leest gekocht..13e dus.
    vind het trouwens een ijzersterke film..ben ook een liefhebber van de strip..is niet een preciese verfilming nee..maar wel een mooie film zeg!

  8. #8

    Standaard

    verschrikkelijke film, geluid is top maar daar houd het wel op (beelden zijn ook wel oke).
    Wie in godsnaam die zak hooi als hoofdrolspeler heeft gecast weet ik niet maar het is echt 10 x niks, jammer want het had zo leuk kunnen zijn.

    Lex

  9. #9

    Standaard

    Wat een technocratisch stelletje ongeïnformeerde azijnzeikerds bestieren deze site zeg.....
    Rob H.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Hatzopoulos
    Wat een technocratisch stelletje ongeïnformeerde azijnzeikerds bestieren deze site zeg.....
    haha, grappig, alsof geinformeerd of niet iets met de kwaliteit/beleving van de film te maken heeft. sterker nog ook als je ongeinformeerd bent moet een film goed zijn anders schiet het zijn doel helemaal voorbij en is het dus een slechte film. een film moet ten alle tijden opzichzelf kunnen staan,

    feit blijft dat ik het een ruk film vond.

    (en ja ik heb vroeger de strips gelezen maar dat maakt voor de film verder niets uit, die blijft slecht)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Hatzopoulos
    Wat een technocratisch stelletje ongeïnformeerde azijnzeikerds bestieren deze site zeg.....
    Omdat ik de film niks vind ben ik dus een azijnzeikerd? Kijk eerst eens in de spiegel zou ik zeggen...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Hatzopoulos
    Wat een technocratisch stelletje ongeïnformeerde azijnzeikerds bestieren deze site zeg.....
    De groeten terug
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •