De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: THX optmizer vraag!

  1. #1

    Standaard THX optmizer vraag!

    Hallo,

    Ik ben vandaag weer eens bezig geweest met het instellen van m'n tv en gebruikte hierbij voor de verandering ()de THX optimizer. Nu zag ik dat het blauwe raster dat rond het beeld zit bij deze optimzer een flink knak heeft rechts in het beeld. De rechter verticale lijn loopt helemaal niet recht zelfs. Dit is een tv van een maand oud overigens. Als ik naar het instellen van de helderheid ga (met het THX logo en de schaduw) dan lichten de witte vlakken heel erg op en worden ze als het ware nog een stuk "uitgesmeerd". Verder heb ik links en rechts in het beeld een grovere korrel, beter kan ik het niet omschrijven. Bij de samsung die ik voor deze jvc had was dit ook al aanwezig, alleen dan wel in mindere mate. Weet iemand of dit normaal is?

    Groeten,
    Raskel

  2. #2

    Standaard

    Raskel, hoe heb je je beeldformaat staan? Het lijkt erop dat de beeldprocessor nog zijn werk aan het doen is. Dus zet als eerste even het beeld 16:9.

    Verder is de THX optimizer echt op gevoel... het blijft dus even spelen voor de optimale instelling.

    Groet Bjorn

  3. #3

    Standaard

    Hey Bjorn,

    Ik heb nog snel gekeken, maar ook op 16:9 nog steeds hezelfde probleem Het verschil met de linker en rechter verticale balk is echt erg goed te zien.

    Groeten

  4. #4

    Standaard

    bellen met JVC...

    denk ik de enige optie... hebben ze hem software matig niet goed ingesteld...

    Voordat je dat doet, kijk even of een testbeeld, hetzelfde knikje ook geeft!@

    Groet Bjorn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •