Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: DVD Releases in december

    A-Film: DVD Releases in december



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Girl with a Pearl Earring en de Taxi boxset lijken mij wel aardig...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Voor mij waarschijnlijk And now for something completely different. Monty Python is altijd leuk.

  4. #4

    Standaard

    voor mij waarschijnlijk the lord of the rings boxset.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben al aan het aftellen hoor, ROTK EE wordt gewoon DE DVD van het jaar

  6. #6

    Standaard

    De Return of the King Gifset komt zeker in mijn collectie. De Koning en de Vogel had ik ook graag in mijn collectie willen hebben, maar nu zie ik dat de originele taal (Frans) niet op de DVD staat, dus deze release laat ik aan mijn neus voorbij gaan.

  7. #7

    Standaard

    The Return of the King, dit keer waarschijnlijk de giftset. Wellicht Girl With a Pearl Earring en Now For Something Completely Different.

    Wat moet ik me echter bij 'tweede worp': Twin Peaks voorstellen?

    Hopelijk komt Taxi 3 nu ook voor een paar eurootjes in de bakken...

  8. #8

    Standaard

    Ik vraag me ook wel af wat die 2de worp juist voorstelt??
    Van Magnolia mogen ze altijd een 2de (vernieuwde) versie uitbrengen.

  9. #9

    Standaard

    ROTK EE ga ik uiteraard kopen!

    Verder zie ik niet veel interessants staan. Girl with a pearl earring vond ik een aardige film om eens gezien te hebben, maar niet om te kopen :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    ROTK EE ga ik uiteraard kopen!

    Verder zie ik niet veel interessants staan. Girl with a pearl earring vond ik een aardige film om eens gezien te hebben, maar niet om te kopen :wink:
    idemdito :wink:

  11. #11

    Standaard

    Aspect Ratio Taxi 1: 4:3 Letterbox
    Waarom dat nou weer?
    De eerdere uitgave van Taxi 1 is wel 16:9 Anamorphic Widescreen.
    Whatever......hou ik het mooi bij de losse delen.
    Arrivederci

  12. #12

    Standaard

    Ik heb in de bios erg genoten van Spring, summer, fall, winter and...spring. Is een bijzonder rustig maar trage film met een sterk boedhistisch verhaal over de kringloop van het leven. En die landschappen....woehaaaa! Maar goed, het soort film moet je wel liggen.

  13. #13

    Standaard

    moge duidelijk zijn: LOTR ROTK EE Giftset ....

  14. #14

    Standaard

    natuurlijk komt er een exemplaar van RotK EE giftset in mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Uitgesteld:

    Christiane F Release datum TBA
    Wong Kar-Wai box Release datum TBA

    Ben ERG benieuwd of deze releases een goede beeld/geluids-kwaliteit zullen hebben, omdat zijn films nog niet veel recht is aangedaan op DVD...

    Mocht het beeld en geluid goed in orde zijn, dan is deze box verplichte aanschaf

  16. #16

    Standaard

    The Lord of the Rings Special Extended Trilogy Box haal ik wel (alleen de prijs is )

    Girl with a Pearl Earring (Scarlet )

  17. #17

    Standaard

    Die trilogy box van LOTR wil ik erg graag hebben. Maar niet voor die prijs. De drie EE delen los zijn nog goedkoper. Dus wacht ik echt wel even tot die redelijk betaalbaar is in vergelijking met de losse EE versie's. Voor de rest lijkt me Girl with a Pearl Earring en de Taxi box wel wat. En natuurlijk Die Blechtrommel. Dat lijkt me ook een hele interessante film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #18

    Standaard

    Eigenlijk niets voor mij bij; de Taxi-boxset is overbodig; ik heb deel 1 en 2 los en dat vind ik al genoeg (deel 3 was echt slecht!), en over Spring, Summer, Fall...en Spring heb ik goeie dingen over gehoord maar eerst maar eens huren. Maar A-film brengt weer een mooi staaltje arthousefilms uit. Prima werk. En tja, die Lord of the Rings-box: het is de fans gegund.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #19

    Standaard

    Voor mij LotR RotK SEE

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Wat ik erg jammer vind aan A-Film is dat ze nooit de ratio aangeven die de film heeft. Ze gebruiken alleen maar 16:9 en 4:3 op de hoezen en in hun persberichten. Vooral dat 16:9 is erg vervelend, want ze gebruiken dit voor zowel 1,85:1 als voor 2,35:1. Eigenlijk geven ze alleen maar aan of de film anamorf op disc staat.

    Ik heb me daar al mee in de vingers gesneden toen ik de mooie Spaanse film Hable Con Ella kocht. Op de hoes stond 16:9 en daarmee ging ik er vanuit dat het ging om een anamorfe versie in de originele ratio (2,35:1). Thuis gekomen bleek echter dat het ging om een verknipte 1,85:1 versie.

    Ik hoop echt dat A-Film hier iets aan gaat doen, want zolang dit soort informatie niet op de hoes ben ik afhankelijk van recensies en andere informatie op internet over hun dvd's. Dat betekent dat ik toch vaker deze titels in het buitenland zal halen om er zeker van te zijn dat ik de film in de juiste beeldverhouding krijg. Erg jammer, want ook nu staan er weer een paar hele mooie titels in de releaselijst.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #21

    Standaard

    De LotR EE uiteraard, The Girl with the Pearl Earing was ook heel mooi, net als Two Brothers. Beetje jammer dat er in die laatste nogal overgeacteerd wordt
    Spring, Summer, Fall, Winter…. and Spring schijnt heel mooi te zijn, dus die ga ik ook eens bekijken!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  22. #22

    Standaard

    This is a late parrot
    This parrot has gone to meet it's maker

    In een woord H I L A R I S C H!

    dit is een van m'n favoriete Monty Python scenes, deze wil ik zeker hebben.

    En uiteraard LOTR ROTK EE

  23. #23

    Standaard

    :x Heb ik net de R3 van girl with a pearl earring besteld, komt deze mooie dubbel-dvd uit! Da's balen, ik dacht dat we hier weer op een vanilla versie getrakteerd gingen worden, dus kocht ik de R3: ook geen extra's, maar wel 5 foto's erbij & een cd met de prachtige soundtrack... Enfin, misschien koop ik de DVD en verwissel ik ze van verpakking

  24. #24

    Standaard

    Two Brothers: 99% kans op een herkaderde 1.85:1 AR ipv 2.35:1 (dit heeft wel iets met de regisseur te maken, maar in ieder geval is de originele versie ook verkrijgbaar in Frankrijk)

    Empire des Passions + Empire des Sens: waar zijn al de extras van de franse discs waar dit ongetwijfeld ports van zijn, die dan nog goedkoper zijn ook

    Blechtrommel: typische A-Film uitgave maar wel een Criterion prijs

    Koning en de Vogel: waar is de originele franse soundtrack? Natuurlijk ook geen enkele extra bij deze schitterende film. Gelukkig hebben ze dit keer niet het lef er een prijs van 20 euro op te plakken.

    Weer een fantastiche release lijst van topbedrijf (kijk die LOTR uitgave!)AFilm!

  25. #25

    Standaard

    Uiteraard LOTR: The Return Of The King EE maar Die Blechtrommel en Spring, Summer, Winter... lijken mij ook interessante titels!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •