Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    13-jan Alain Resnais Box
    Heeft iemand hier meer info over misschien?
    Is er misschien een heel klein kansje dat L'Année Dernière à Marienbad hierin zal zitten?

    Verder zal ik ROTK:EE wel aanschaffen, en als de kwaliteit een beetje goed is ook de Wong Kar-Wai box.
    Voor Blechtrommel ga ik toch voor de Criterion uitgave.

  2. #27

    Standaard

    De ROTK gift set voor mij.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  3. #28

    Standaard Friends

    Hey,

    Weet er hier op de forum iets af van een extra friends DVD (regio2). Dit zou een DVD zijn met extra bloopers ed. Dus niet de laatste van serie 10 maar een extra DVD met allerlei extra's. Is er hiervan een release gekend of waar is die te vinden.
    Alvast bedankt op voorhand

  4. #29

    Standaard

    LOTR EE Box-set 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    Girl with the pearl earring is voor mij zo'n beetje de enige aansprekende titel. Zo op het eerste gezicht dan...

  6. #31

    Standaard

    Voor mijn EE van return of the king
    Girl with the pearl earring <-- ik woon in delft
    Ben dus benieuwd wat ze de van gemaakt hebben
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  7. #32
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Eindelijk nog eens wat Monty Python, bring on the rest !

  8. #33

    Standaard

    Lotr & Monty Python voor mij

  9. #34

    Standaard

    Wat gek dat (bijna) niemand Die Blechtrommel noemt! Wat een geweldige film is dit. Europese Cinema optima forma.

    Verder Girl with the pearl earring. In de bios gezien en het lijkt wel of Vermeer zelf aan het licht heeft gewerkt. Prachtig verfilmd en een mooie rol van Colin Firth.

    Now for something Completely different is natuurlijk meesterlijk, maar het zou leuker zijn als het geen compilatie zou zijn maar alle afleveringen van Monty Pythons Flying Circus.

    Jammer dat Christiane F is uitgesteld...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    Komt de losse 4disc versie van LOTR nou ook op 10 december? Die zou toch de 4e komen?

  11. #36

    Standaard

    Er zijn vele data in de omloop geweest, maar vier december is nooit genoemd. RotK EE komt 10 december uit.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  12. #37
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard

    Spring, Summer, Fall, Winter…. and Spring is een beeldschone film over boeddhistische monniken, die weet te ontroeren zonder sentimenteel te worden. Vorm en inhoud zijn volmaakt in evenwicht. Een meesterwerk.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen
    Spring, Summer, Fall, Winter…. and Spring is een beeldschone film over boeddhistische monniken, die weet te ontroeren zonder sentimenteel te worden. Vorm en inhoud zijn volmaakt in evenwicht. Een meesterwerk.
    Indeed.....hij staat op mijn wishlist!

  14. #39
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard

    Same here!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    13-jan Alain Resnais Box
    Heeft iemand hier meer info over misschien?
    Is er misschien een heel klein kansje dat L'Année Dernière à Marienbad hierin zal zitten? ...
    hier ben ik ook heel erg benieuwd naar. op de site van A-film is echt verrassend weinig informatie hierover te vinden.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Heeft iemand hier meer info over misschien?
    Is er misschien een heel klein kansje dat L'Année Dernière à Marienbad hierin zal zitten?
    Dat zou mooi zijn jah.....ben ook op zoek naar deze film!

    *kan 'em tot nog toe nergens vinden
    "Time for power draw near."

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •