De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Informatie over afwezigheid (en de te versturen dvd's)

    Naar aanleiding van dit topic wil ik even iedereen informeren:

    Vandaag ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis.
    Het zijn een paar hectische weken geweest:

    Door bepaalde aandoeningen (2x ingeklapte long, thoracic outlet syndroom, fenomeen van raynaud) heb ik verleden week een zeer zware operatie moeten ondergaan. Deze was niet zonder risico's en het ging van de ene op de andere dag.

    Er zijn een aantal mensen die nog dvd's van mij krijgen (ik weet wie en ik weet welke titels), echter heb ik de adressen netjes op een blaadje geschreven en de meeste pm's verwijderd. De dvd's lagen al netjes klaar.

    Als "welkom thuis", is mijn kamer geheel opgeruimd door mijn huisgenoten, het tasje met adressenlijst voor de dvd's is helaas onvindbaar.

    De mensen die nog dvd's van mij krijgen (en die ik hier dus klaar heb liggen), gelieve mij een pm te sturen met daarin de gegevens van je adres. Mijn schoonmoeder zal erop toezien dat de dvd's goed en wel op de post gaan!!! Gelieve dus je adres te sturen, ik geef z.s.m. een reactie daarop en zorg ervoor dat de dvd's meteen verstuurd worden (indien mogelijk dezelfde dag!).

    Excuses voor dit, mochten er vragen of opmerkingen zijn dan ontvang ik deze graag via een pm.

    Groeten,
    Stephan.

  2. #2

    Standaard

    Nog even voor de "gedupeerden":

    Ik verwacht geen +jes of wat dan ook, ik wil gewoon de deals netjes afronden zoals het hoort. Reacties van mensen die mij niet geloven o.i.d. negeer ik, ik doe m'n best om dit netjes af te handelen en meer kan ik helaas niet voor jullie doen. Heb er ook niet om gevraagd om dit zo te laten lopen, van mij had het helemaal afgelopen mogen zijn.

    Enige wat ik kan doen voor degenen die nu nog de dvd's moeten krijgen:
    Netjes versturen en excuses aanbieden.

    Hoop dat er toch enige begrip voor de situatie is.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat.

    neem aan dat iedereen hier begrip voor heeft!


  4. #4

    Standaard

    Alle begrip voor en ik hoop dat alles beter gaat nu .. en dan vooral met je gezondheid !! overigens is mijn deal met jou perfect verlopen ondanks een ietwat late reaktie, but who cares. Voor mij ben je in ieder geval betrouwbaar
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaTaBaSe

    Ik verwacht geen +jes of wat dan ook,
    Doe niet zo gek joh! Tuurlijk krijg je je plusjes wel, aangezien het toch niet jouw schuld is.

    Wel erg klote voor je! Ik hoop dat het beter met je gaat en dat je er snel weer helemaal bovenop bent.



    gr. Robbert

  6. #6

    Standaard

    Stephan, zoals je gemerkt hebt, heb je ook van mij een PB-tje gekregen met de vraag om een onafgehandelde deal op te lossen die je in maart met me afgesloten hebt op dvdforum.nl, toen nog onder de nickname SKosten.

    Na het overmaken van het geld, heb ik geen DVD's ontvangen. Je reageerde niet meer op PB's en verdween van het forum. Nu duik je hier opnieuw op, onder een andere nick.

    Ik geef je het voordeel van de twijfel wat betreft je ziekte van nu, maar leg me nu eens uit waarom je zo in het niets verdween in maart en je één van de DVD's die ik toen kocht maar nooit ontving (Rob Roy), nu opnieuw verkoopt?

    Graag even een PB-tje om deze zaak van toen op te lossen...

  7. #7

    Standaard

    Stephan,

    Blij dat je terug bent uit het ziekenhuis. Tenminste, ik neem aan dat dat betekent dat je vooruit gaat. Aan de andere kant wel [CENSUUR] dat je zo ziek was!
    Ook ben ik blij dat de onduidelijkheid over je niet-reageren uit de wereld is, dat jij begrip toont voor het ongeduld en de andere reacties van je klanten en dat er aan gewerkt wordt e.e.a. alsnog netjes op te lossen.

    Ik wens je een prettige en zekere weg naar beterschap.

    A3aan

  8. #8

    Standaard

    Stephan:
    Zie ook mijn post op dvdforum: Zou je zo vriendelijk willen zijn om even te reageren op mijn PM?
    Ik wil graag weten hoe en wanneer we de zaak kunnen afhandelen.

    Gr. Raymond
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •