Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 194 worden weergegeven.

Discussie: Cars

  1. #1

    Standaard Cars

    Cars, de nieuwe film van Pixar Animation Studios zal in 2005 uitkomen.
    De teaser trailer zal voor The Incredibles te zien zijn...



    'The seventh animated feature to be created by Pixar Animation Studios and released by Walt Disney Pictures, is a high octane adventure comedy that features a wide assortment of cars as characters who get their kicks on Route 66. It features the voices of Paul Newman, Richard Petty, Owen Wilson, Bonnie Hunt, Dan Whitney, John Ratzenberger, and Larry the Cable Guy.'

    Baby, you can drive Disney/Pixar's 'Cars'

    Moviegoers will get their first Cars ride this weekend.

    Trailer cruises in with The Incredibles: Lighting McQueen, shown here, is voiced by Owen WIlson.
    Pixar Animation Studios

    A teaser trailer for what likely will be the final Disney/Pixar computer-animated comedy will be featured before their latest collaboration, The Incredibles, opening Friday.

    Hoping to parlay the public's growing appetite for auto racing, Cars features the voices of track aficionado Paul Newman, who continues to compete at age 79, and NASCAR great Richard Petty.

    Cars isn't due in theaters until November 2005, and production won't finish until next summer. But the studios hope to rev up the early word for the first feature directed by Pixar co-founder and Incredibles executive producer John Lasseter since 1999's Toy Story 2.

    The movie centers on speed-obsessed race car Lightning McQueen (Owen Wilson), who gets lost on his way to the track. He lands in Radiator Springs, a downtrodden town off fabled Route 66 that has been bypassed by the interstate. There, he learns about what really matters from the cars of the 1950s and '60s.

    Increasingly sophisticated computer technology provides Cars with unparalleled animation, Lasseter says. "The level of detail, the patina on the road, the peeling paint, the dirt — everything looks so real," he says.

    Cars' four-year production cycle is a slow cruise for Wilson. Unlike his live-action movies, Cars is more assembly-line process, geared to the meticulous production schedule of animators.

    "You'll go in every few months for four or five hours," says Wilson, 35. "You'll roll through 40 pages of dialogue, doing it over until you get it right."

    Wilson also appears as Bill Murray's estranged son in December's widely anticipated The Life Aquatic With Steve Zissou. Wilson has done animated voice-over work before, but his character in Disney's The Emperor's New Groove in 2000 was eliminated after the project's initial director was replaced.

    "I was a little insecure about my voice after that," Wilson says.

    Cars is expected to be the last of seven animated Pixar efforts distributed by Disney since the two companies parted ways. Toy Story, Toy Story 2, A Bug's Life, Monsters, Inc. and Finding Nemo's worldwide box office total is $2.6 billion.

    USA Today
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik had het inderdaad ook gezien en eerlijk gezegd denk ik dat het de eerste Pixar film gaat worden die me tegenvalt.

  4. #4

    Standaard

    De trailer was idd niet al te best. De animatie was wel top of the edge daarentegen. Het verteld weinig over het verhaal en denk dat hij daarom niet echt pakkend is. Ik heb wel vertrouwen in John Lassetar en denk dat het uiteindelijk best een mooie film is, hij zal waarschijnlijk wel wat tegen vallen na de Incredibles. Ook al zijn die 2 niet echt te vergelijken denk ik.

  5. #5

    Standaard

    Bwa, mss niet zo leuk als Finding Nemo, maar ik zal 'm zeker gaan zien!
    De graphics zijn idd heel mooi 8)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cocico
    Bwa, mss niet zo leuk als Finding Nemo, maar ik zal 'm zeker gaan zien!
    De graphics zijn idd heel mooi 8)
    Vind de graphics juist tegenvallen Beetje op een kinderlijke manier (net zoals die tekenfilm met dat broodroostertje).

    Waarschijnlijk wel grappig. Opening was trouwens van a Bugs Life

    Dacht trouwens dat the Incredibles de laatste samenwerking was tussen Pixar en Disney

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Vind de graphics juist tegenvallen Beetje op een kinderlijke manier (net zoals die tekenfilm met dat broodroostertje).

    Waarschijnlijk wel grappig. Opening was trouwens van a Bugs Life

    Dacht trouwens dat the Incredibles de laatste samenwerking was tussen Pixar en Disney
    De graphics waren inderdaad in een "kinderlijk aandoende" stijl, maar verder wel heel erg gedetailleerd. Dat iets stylistisch is wil trouwens niet zeggen dat het automatisch alleen leuk voor kinderen is vind ik eigenlijk. Het gaat tenslotte om het plezier en de beleving vind ik.

    En je bedoelt waarschijnlijk de "openingsMUZIEK" is uit A Bug's Life, want er komt geen hommel in A Bug's Life voor hoor.

    En inderdaad... Cars is de laatste film onder de Disney/Pixar vlag. Origineel hadden de twee bedrijven een contract gesloten voor vijf films, wat toen een keer met twee films is verlengt. In totaal zeven films dus. En na Toy Story, A Bug's Life, Toy Story 2, Monsters Inc., Finding Nemo en The Incredibles komt nu dus nummertje 7: Cars.

    Pixar heeft overigens al jaren de traditie om teaser-trailers te maken met materiaal dat weinig zegt over de film zelf. Denk maar aan het slaapkamerpraatje van Mike en Sully in de teaser van Monsters Inc., of Dory en Marlin die de weg vragen in de teaser van Finding Nemo. Of Mr. Incredible die zijn broek niet dicht krijgt bij The Incredibles.

    @xandernijsten: ik vind het in ieder geval heel raar dat je nu al kunt roepen dat een film je gaat tegenvallen. Dat vereist een niveau van helderziendheid waar je misschien meer mee moet gaan doen. (kun je heel wat geld mee verdienen)

    Maar goed... mijn mening: ziet er leuk uit qua stijl. Vooral die "redneck-auto" met zijn scheve tanden vond ik erg gaaf (vooral qua textures), maar het verhaal wordt inderdaad eventjes afwachten. Ik zou er ook niet op zitten te wachten om naar een film te kijken die grotendeels over NASCAR-achtige races zou gaan. Maar zoals gezegd: het is nog te vroeg om te oordelen.

    En het feit dat John Lasseter dit weer regisseert is ook een feit waardoor ik nog benieuwder ben naar de film.

  8. #8

    Standaard

    [quote="Nathan Strik"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Vind de graphics juist tegenvallen Beetje op een kinderlijke manier (net zoals die tekenfilm met dat broodroostertje).


    En je bedoelt waarschijnlijk de "openingsMUZIEK" is uit A Bug's Life, want er komt geen hommel in A Bug's Life voor hoor.
    Dat klopt :wink:

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Leuk zo ver als ik het kan zien.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10

    Standaard

    De trailer doet bij mij wat hij moet doen, ik wil meer zien, meer...meer...
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Ik had het inderdaad ook gezien en eerlijk gezegd denk ik dat het de eerste Pixar film gaat worden die me tegenvalt.
    Vind ik ook. Heb de trailer gezien en egt leuk lijkt ie me niet

  12. #12

    Standaard

    Beginstukje met die insecten was erg grappig, ben benieuwd naar het eindresultaat. Pixar kennende zullen ze er vast weer wat moois van maken.

  13. #13

    Standaard

    Ben erg benieuwd na het zien van de trailer. Maar eerst maar eens The Incredibles zien... (lijkt me echt geweldig!)

  14. #14

    Standaard

    Vind het wel aardig om te zien maar boeit me weinig verder, lijkt me meer wat voor kinderen is mij toch iets te kinderachtig. Deze sla ik dus maar lekker over...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #15

    Standaard

    Trailer valt idd n beetje tegen ze willen gewoon teveel van dezelfde films tegelijk uitbrengen. en ik ben bang dat je dat in de kwaliteit van de films zeker zult gaan zien...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Trailer valt idd n beetje tegen ze willen gewoon teveel van dezelfde films tegelijk uitbrengen. en ik ben bang dat je dat in de kwaliteit van de films zeker zult gaan zien...
    Dit is een teaser... geen trailer. Teasers worden altijd zeer vroeg in de productie van een film gemaakt en het zal dan ook nog wel even duren voor de film uitkomt hoor. Dus wat je zegt over teveel van dezelfde films tegelijk uitbrengen slaat werkelijk nergens op. Veel studio's hebben ruim genoeg mankracht om aan meerdere films tegelijk te werken en dat is bij Pixar niet anders.

    Over de kwaliteit kun je discussieren, wat mij betreft zit die wel snor (kijk eens naar het fijne detail in de textures op die auto's en de achtergronden!!! ). Goed, je kunt de stijl simpel vinden (smaken verschillen), maar technisch gezien is het weer dik voor elkaar bij Pixar.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Trailer valt idd n beetje tegen ze willen gewoon teveel van dezelfde films tegelijk uitbrengen. en ik ben bang dat je dat in de kwaliteit van de films zeker zult gaan zien...
    Dit is een teaser... geen trailer. Teasers worden altijd zeer vroeg in de productie van een film gemaakt en het zal dan ook nog wel even duren voor de film uitkomt hoor. Dus wat je zegt over teveel van dezelfde films tegelijk uitbrengen slaat werkelijk nergens op. Veel studio's hebben ruim genoeg mankracht om aan meerdere films tegelijk te werken en dat is bij Pixar niet anders.
    ja goh dat wist ik nog niet...



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Hopelijk stoppen ze het nummer "Cars" van Gary Numan (jazeker: uit de jaren 80 beste mensen!) in de film 8)

    ElectroPop rules

  19. #19

    Standaard

    Toen ik de teaser van the Incredibles voor het eerst zag vond ik er niets aan. Inmiddels is die teleurstelling in pure enthausiastme omgezet door de laatste trailers. Hetzelfde geldt hoop ik voor Cars al spreekt mij dit thema minder aan. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Hopelijk stoppen ze het nummer "Cars" van Gary Numan (jazeker: uit de jaren 80 beste mensen!) in de film 8)

    ElectroPop rules
    de coverversie van Fear Factory is beter 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Hopelijk stoppen ze het nummer "Cars" van Gary Numan (jazeker: uit de jaren 80 beste mensen!) in de film 8)

    ElectroPop rules
    de coverversie van Fear Factory is beter 8)
    Klinkt ook goed ja

  22. #22

    Standaard

    Gary Numan rulez......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    De graphics waren inderdaad in een "kinderlijk aandoende" stijl, maar verder wel heel erg gedetailleerd. Dat iets stylistisch is wil trouwens niet zeggen dat het automatisch alleen leuk voor kinderen is vind ik eigenlijk. Het gaat tenslotte om het plezier en de beleving vind ik.

    En je bedoelt waarschijnlijk de "openingsMUZIEK" is uit A Bug's Life, want er komt geen hommel in A Bug's Life voor hoor.

    En inderdaad... Cars is de laatste film onder de Disney/Pixar vlag. Origineel hadden de twee bedrijven een contract gesloten voor vijf films, wat toen een keer met twee films is verlengt. In totaal zeven films dus. En na Toy Story, A Bug's Life, Toy Story 2, Monsters Inc., Finding Nemo en The Incredibles komt nu dus nummertje 7: Cars.

    Pixar heeft overigens al jaren de traditie om teaser-trailers te maken met materiaal dat weinig zegt over de film zelf. Denk maar aan het slaapkamerpraatje van Mike en Sully in de teaser van Monsters Inc., of Dory en Marlin die de weg vragen in de teaser van Finding Nemo. Of Mr. Incredible die zijn broek niet dicht krijgt bij The Incredibles.

    @xandernijsten: ik vind het in ieder geval heel raar dat je nu al kunt roepen dat een film je gaat tegenvallen. Dat vereist een niveau van helderziendheid waar je misschien meer mee moet gaan doen. (kun je heel wat geld mee verdienen)

    Maar goed... mijn mening: ziet er leuk uit qua stijl. Vooral die "redneck-auto" met zijn scheve tanden vond ik erg gaaf (vooral qua textures), maar het verhaal wordt inderdaad eventjes afwachten. Ik zou er ook niet op zitten te wachten om naar een film te kijken die grotendeels over NASCAR-achtige races zou gaan. Maar zoals gezegd: het is nog te vroeg om te oordelen.

    En het feit dat John Lasseter dit weer regisseert is ook een feit waardoor ik nog benieuwder ben naar de film.
    Amen, je haalt de woorden uit mijn mond.

  24. #24

    Standaard

    Ziet er toch wel weer gelikt uit. Die ga ik zeker even zien!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  25. #25

    Standaard

    .
    ..
    ...




    Disney/Pixar Steer Cars to Summer 2006

    Source: Walt Disney Pictures December 7, 2004

    Walt Disney Pictures and Pixar Animation Studios today announced that they are moving the release date of Pixar's upcoming animated feature film, Cars, to June 9, 2006. Release dates for major international territories have also been set for summer 2006 - France on July 12, Germany and Switzerland on July 13, the UK and Spain on July 14, Japan on July 15 and Italy on September 1.

    Commenting on the announcement, Dick Cook, chairman of The Walt Disney Studios, said, "The move from November 2005 to June 2006 makes perfect sense. 'Cars' is the quintessential summer film for audiences of all ages. It has a fantastic story full of action, adventure, comedy, heartfelt emotion with cutting edge animation and incredible voice talent." Cook continued, "In the vein of 'Finding Nemo', we feel the movie will have legs throughout summer and beyond."

    'Cars' longs to be a summer movie, said Pixar CEO Steve Jobs. "We plan to finish 'Cars' on its original schedule, and look forward to 'Cars' and our future films benefiting by summer theatrical releases and holiday DVD releases."

    Cars, the seventh animated feature film to be created by Pixar Animation Studios and released by Walt Disney Pictures, is directed by Pixar's two-time Academy Award-winner John Lasseter, who directed Toy Story, A Bug's Life, and Toy Story 2. A high-octane adventure comedy, Cars features the voice talents of Owen Wilson, Paul Newman and Bonnie Hunt, and has a wide assortment of cars as characters who get their kicks on Route 66. The film is produced by Darla K. Anderson (A Bug's Life, Monsters, Inc.). Cars will be the final original film produced under Disney and Pixar's highly successful partnership.
    'A thing of beauty, is a joy forever'

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •