Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 194 van 194 worden weergegeven.

Discussie: Cars

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Gisteren dan eindelijk gezien.
    Leuke film, heel erg mooi gemaakt en het ziet er allemaal schitterend uit.
    Dat is ook het grootste pluspunt van de film want het verhaal is echt flinterdun en duidelijk gericht op kinderen. Na Finding Nemo en The Incredibles had ik wel iets meer verwacht van Pixar.

    6/10
    Niet mee eens, het is juist een van de meer 'volwassen' verhalen van pixar.
    Het probleem is hier dat ze dat volwassen verhaal uitbeelden met pratende auto's.
    En dat noem jij een goed commentaar geven op een film die duidelijk al zo aangekondigd was? Waarom heb je em eigenlijk gekeken als ik vragen mag? Het lijkt me allemaal vrij logisch dat Cars over auto's gaat. En ik vind het persoonlijk een van de leukste manieren om een verhaal te vertellen buiten het altijd gebruikte dierenrijk wat de grootste dialogen met elkaar aangaat. Dus was dat betreft is bijna elke Disney/Pixar slecht toch?
    Ik zeg toch niet dat ie slecht is ? Na Finding Nemo en The Incredibles had ik gewoon meer verwacht. Het 'moralistische' lesje dat ze je willen leren word al zo snel duidelijk en met al die pratende auto's word het gewoon erg saai. Dat ik de film 'geleend' heb van m'n neefje van 3 jaar zegt genoeg. Nee, niks voor mij deze.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Dat ik de film 'geleend' heb van m'n neefje van 3 jaar zegt genoeg.
    Wat zegt dat dan?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Dat ik de film 'geleend' heb van m'n neefje van 3 jaar zegt genoeg.
    Wat zegt dat dan?
    Dat Vampire Hunter nog jong van hart is zoals menigeen hier????

    Maar hij durft het gewoon niet toe te geven....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #179
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Een tijdje terug heb ik Cars gezien en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Ik verwachtte er eigenlijk niks van omdat het concept van de pratende auto's me niet erg aansprak. Maar al vrij vlug tijdens de film vergat ik als het ware dat het pratende auto's waren.
    Als een van de weinigen op dit forum vond ik Finding Nemo helemaal niks (voor mijn motivatie zie het Finding Nemo topic). Cars haalt het weliswaar niet bij de beide Toy Stories en The Incredibles maar beter of minder dan Monsters Inc. vond ik hem niet. Grafisch valt er niks op de film aan te merken en voor diegenen die zoch storen aan het moralistische verhaal; we hebben het hier over een film waar Disney de rechten op heeft.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Dat ik de film 'geleend' heb van m'n neefje van 3 jaar zegt genoeg.
    Wat zegt dat dan?
    Dat Vampire Hunter nog jong van hart is zoals menigeen hier????

    Maar hij durft het gewoon niet toe te geven....
    Dat is het, je hebt me :wink:

  6. #181

    Standaard

    Pixar blijft de beste in wat ze doen!!!

    Beste humor, meeste oog voor details en originaliteit!!!!

    Cars humor was ook goed: De gekke bekken van de truck, Guido is ook ferm geslaagd en dan Takel die op de nieuwe weg rijd!!!! Leuk toch???!!!!

    Volgende film van Pixar: Ratten in Parijs! De teaser vind ik zeer goed en zal deze film dan ook natuurlijk zeker gaan bekijken in de bioscoop!!!

    Ik hoop trouwens dat er een Incredibles 2 komt!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  7. #182

    Standaard

    Deze film van de zomer gezien. Had 't idee om op woensdagmiddag half 2 te gaan. Zat ik daar alleen.
    Vorige week de DVD aangeschaft, maar nog niet hier thuis gekeken. Vind de DVD wel een beetje teleurstellend, na die goede dubbel-disc uitgaven van Monsters, Inc., Finding Nemo en The Incredibles.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #183

    Standaard

    Dvd valt inderdaad wat tegen, zeker in vergelijking met de vorige Pixar releases. Film was weer erg leuk, zeker niet de beste Pixar tot nu toe, maar nog altijd een leuke film.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Pixar blijft de beste in wat ze doen!!!

    Beste humor, meeste oog voor details en originaliteit!!!!

    Cars humor was ook goed: De gekke bekken van de truck, Guido is ook ferm geslaagd en dan Takel die op de nieuwe weg rijd!!!! Leuk toch???!!!!

    Volgende film van Pixar: Ratten in Parijs! De teaser vind ik zeer goed en zal deze film dan ook natuurlijk zeker gaan bekijken in de bioscoop!!!

    Ik hoop trouwens dat er een Incredibles 2 komt!

    Steve
    Jij kijkt ze zeker in het Vlaams ofzo? Wat een debiele naam: Takel. Geef mij maar het echte amerikaanse hehe MATER!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Jij kijkt ze zeker in het Vlaams ofzo? Wat een debiele naam: Takel. Geef mij maar het echte amerikaanse hehe MATER!
    voor de vlaamse jeugd & kleine kindjes vind ik 'takel' alles behalve debiel

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Jij kijkt ze zeker in het Vlaams ofzo? Wat een debiele naam: Takel. Geef mij maar het echte amerikaanse hehe MATER!
    voor de vlaamse jeugd & kleine kindjes vind ik 'takel' alles behalve debiel
    voor de hollandse jeugd & kleine kindjes vind ik het ook een prima vertaling, past precies bij wat hij is; een takelwagen

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noreason83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Jij kijkt ze zeker in het Vlaams ofzo? Wat een debiele naam: Takel. Geef mij maar het echte amerikaanse hehe MATER!
    voor de vlaamse jeugd & kleine kindjes vind ik 'takel' alles behalve debiel
    Dat klopt, maar ik ga er van uit dat deze beste man wel volwassen is en dan kijk je toch gewoon in het Engels? Die nasynchronisaties zijn nu eenmaal van een lager niveau dan de originele taal. En dan doel ik vooral op de namen en woordgrappen in een film, maar goed. Het spijt me dat ik hier misschien iemand op zijn tenen heb getrapt, want dat was uiteraard niet de bedoeling...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #188

    Standaard

    Oei oei! Problemen omdat ik Cars in Vlaams heb bekeken?

    Wel, Vlaams heeft veel dialecten: West-Vlaams, Oost-Vlaams, Limburgs, Antwerps, Brussels en dat hoor ik wel graag, al die verschillende dialecten in zulke films!

    Wellicht kennen jullie Urbanus? Wel, hij is de stem van Mater/Takel voor diegenen die dit niet weten en ik wou de film zien zodat ik Urbanus zijn stem kon horen.

    Natuurlijk zal ik ook de film eens bekijken met de Engelse stemmen en misschien eens Cars op zijn Hollands.

    Ik ben geen kind, ik ben 23 jaar (24 nu maandag 1 januari!!!)

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #189

    Standaard

    Wat maakt het uit in welke taal iemand hem kijkt,ongeacht de leeftijd
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #190

    Standaard

    ik wil em ook graag zien, morgen eens kijken of ik em ergens voor een leuke prijs kan halen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #191

    Standaard

    bij een groot mediawarenhuis, 11 euries. heb ik em ook vandaan. zeker geen miskoop

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baggah
    bij een groot mediawarenhuis, 11 euries. heb ik em ook vandaan. zeker geen miskoop
    Je mag hier gewoon namen van winkels vermelden, hoor. :wink:

  18. #193

    Standaard

    Ik ken maar 1 warenhuis vol met media: Media Markt dus!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  19. #194

    Standaard

    ah ok dat was em inderdaad

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •