Pagina 5 van 20 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 498 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Kaz, dit zijn wel de situaties waarbij ik inderdaad nog eens nadenk over mijn mening betreffende de doodstraf. Bij deze en ook bij andere minder politieke of mediahype moorden neig ik daar sterk naar. Ik zie het dan als een stuk verschoning, mogelijk net als de dader van vandaag dat zag.

    Simpelweg heb je geen risico op de doodstraf als vonnis te horen na een daad, zolang je deze niet pleegt.

  2. #102

    Standaard

    Ik ben het eens met Kaz. Hoe graag ik deze man ook met zijn neus alle stoeptegels van Amsterdam zou willen laten tellen... geweld als reactie op geweld is nooit een oplossing.

    Of zoals Ghandi zei: "een oog om een oog maakt heel de wereld blind".

    Wat mij betreft heeft geen enkel mens het recht om een leven te beeindigen (zowel dierlijk als menselijk). En nu ben ik geen gelovig mens, maar als 1 iemand dat recht wel zou hebben zou het een God zijn en niemand anders.

    Waar halen we eigenlijk het gore lef vandaan om een ander het recht op leven te ontzeggen? Iedereen gaat toch wel dood, dat hoeven we niet nog eens te versnellen, anders zijn we geen haar beter dan de man die zojuist bij zijn jalabba gegrepen is.

  3. #103

    Standaard

    Ik kan het niet geloven.Ten eerste om het feit dat er iemand in koele bloede laf vermoord is en en ten tweede om de volgende reden:ik heb gisteren tot laat in de nacht de laatste 4 afleveringen van Najib en Julia gezien en kwam tot de conclusie dat dit één van de beste Nederlandse series was die ik had gezien.Gemaakt door een man waar ik als allochtoon af en toe niet eens was,maar wist dat hij zijn grenzen aan het zoeken was en graag provoceerde om met zijn allen een stapje verder te komen.
    Ik heb daarna op internet het één en ander gelezen over Najib en Julia en hetgene Theo te zeggen had over de serie.In ieder geval, ik ben met Theo van Gogh in mijn hoofd gaan slapen en toen ik opstond had ik weer de serie en Theo's invloed op Nederland in mijn hoofd.
    Ik start internet op, openingspagina Planet.nl en daar staat pontificaal: Theo Van Gogh vermoord...
    Wat een vreemde,nare gewaarwording.
    Terwijl ik dat lees gaat de bel, Wehkamp brengt bestellingen waar ik me op verheug,maar de bestellingen doen me even niets.
    Deze man had een mening,ik was het zeker niet met hem eens en als allochtoon(Hindoestaan) had ik soms moeite met zijn mening over de multiculturele samenleving,maar ik wist dat hij er ook aan werkte om het te laten slagen.
    Niets voor niets maakte hij Najib en Julia. Als hij een racist was geweest,een xenofoob dan had de serie er heel anders uitgezien,die er niet al te rooskleurig voor de Marokkaanse samenleving had uitgezien. Maar deze man maakt er een respectvolle serie van,maakt daarna nog een film met Marokkaanse jongeren(Cool!) en probeert moslima's te helpen in hun emancipatiestrijd (Submission).
    Als er iemand onterecht om het leven is gebracht dan is het Theo van Gogh. R.I.P

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Religie is een kwalijk ding.
    Heb ik een half leven moeten vechten om dat streng gereformeerde juk van me af te gooien, loop ik de tweede helft van mijn leven tegen allerlei Islam-geklooi aan.
    Elke religie zegt vredelievend te zijn, flikker op, nergens vallen zo veel slachtoffers als in Palestina, Israel, Noord-Ierland, Irak, Iran, noem maar op. En ga voor alle eerlijkheid ook even ons christelijk geloof na. Vredelievend? De christelijke geschiedenis bewijst probleemloos het tegendeel.
    Religie is geen kwalijk ding. Integendeel zelfs. Mensen en hun zotheden zijn een kwalijk ding. :x
    Waaronder extremistische geloofsovertuiging dus thuishoort!! :x
    Alle extremistische overtuigingen zijn gevaarlijk. Religie of geen religie.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Religie is een kwalijk ding.
    Heb ik een half leven moeten vechten om dat streng gereformeerde juk van me af te gooien, loop ik de tweede helft van mijn leven tegen allerlei Islam-geklooi aan.
    Elke religie zegt vredelievend te zijn, flikker op, nergens vallen zo veel slachtoffers als in Palestina, Israel, Noord-Ierland, Irak, Iran, noem maar op. En ga voor alle eerlijkheid ook even ons christelijk geloof na. Vredelievend? De christelijke geschiedenis bewijst probleemloos het tegendeel.
    Religie is geen kwalijk ding. Integendeel zelfs. Mensen en hun zotheden zijn een kwalijk ding. :x
    Waaronder extremistische geloofsovertuiging dus thuishoort!! :x
    Alle extremistische overtuigingen zijn gevaarlijk. Religie of geen religie.
    Ja... en als je dan een beetje verder kunt nadenken dan je eigen bekrompenheid, dan kun je alleen maar tot de conclusie komen: Een overtuiging is ALTIJD geloof!

    Wat mij betreft: Het gaat niet om religie... het gaat om een generatie die compleet is verziekt met het geloof dat geweld normaal is wanneer je je mening wilt uiten!

  6. #106

    Standaard

    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Eric van Ballegoie

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Wat mij betreft: Het gaat niet om religie... het gaat om een generatie die compleet is verziekt met het geloof dat geweld normaal is wanneer je je mening wilt uiten!
    Hear, hear!

    MegaStarTrader | mariner_blues@hotmail.com
    | Wishlist | Muziekdvd's, SACD en Superbits R2 zijn (bijna) altijd welkom....

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Precies, de religie wordt een masker voor gekken om zich achter te verschuilen. Ze gaan dan woorden verdraaien uit heilige geschriften enzo... allemaal erg eng.

    Maar je verschuilen achter een masker als religie, betekent dus inderdaad nog niet dat het probleem bij de religie ligt. Integendeel... het probleem ligt altijd bij individuen die hun intolerantie op zulke vreselijke manieren willen botvieren.

    En helaas reageren veel Nederlanders die ik spreek erg intolerant op het nieuws van vanochtend... heel jammer. Begrijpelijk maar jammer...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Precies, de religie wordt een masker voor gekken om zich achter te verschuilen. Ze gaan dan woorden verdraaien uit heilige geschriften enzo... allemaal erg eng.

    Maar je verschuilen achter een masker als religie, betekent dus inderdaad nog niet dat het probleem bij de religie ligt. Integendeel... het probleem ligt altijd bij individuen die hun intolerantie op zulke vreselijke manieren willen botvieren.

    En helaas reageren veel Nederlanders die ik spreek erg intolerant op het nieuws van vanochtend... heel jammer. Begrijpelijk maar jammer...
    Ik ben erg intolerant tegen moordenaars.
    Tegen moslims ben ik absoluut niet intolerant.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Nee, het omleggen van een moordenaar is geheel gerechtvaardigd...

    Jullie hebben het over het recht van meningsuiting, maar volgens jullie mag het recht op leven wel snoeihard geschonden worden... verstandig!
    Ik vind dan ook dat het recht op leven van iemand die moord mag komen te vervallen als het overduidelijk is (100%) dat deze ook daadwerkelijk de moord heeft gepleegd.

    En dat vind ik heel erg verstandig ja.
    En wat nou als in het hoofd van de moordenaar het vermoorden van Van Gogh onder recht van meningsuiting valt? Is het dan ethisch verantwoord om deze man ook te vermoorden omdat hij zich niet kan conformeren met onze maatschappelijke opvattingen? Nee, deze man moet een leerproces ondergaan: hij moet niet enkel boeten voor zijn daden, maar hij moet iets leren.

  11. #111

    Standaard

    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.

    Geloof in vrijheid en respecteer zij die vrijheid respecteren.

  12. #112
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Wellicht, maar het is lastig te definieren wat de basis dan daadwerkelijk is. Als je als basis de bijbehorende heilige geschriften pakt, dan ben je nog steeds nergens. Deze zijn op hun beurt gewoon opgeschreven in andere tijden, met eigen interpretaties, denkwijzen, etc. Bovendien is daar het vredelievende aspect soms ook ver te zoeken.

    Imo is religie de grootste farce van onze beschaving. Het idee is leuk, de uitvoering niet...

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.
    Indien er uitspraken als deze gedaan worden haak ik af...... sorry....

    MegaStarTrader | mariner_blues@hotmail.com
    | Wishlist | Muziekdvd's, SACD en Superbits R2 zijn (bijna) altijd welkom....

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Mensen,

    Er is nu, as we speak, ongetwijfeld ergens in een ver land iemand die we niet kennen vermoord omdat hij of zij een mening heeft geuit die bij een ander in het verkeerde keelgat schoot.

    Exact dezelfde situatie als bij Van Gogh dus... liggen we daar over 'n tijdje ook nog wakker van? Zo niet, wie gaat mij vertellen waarom niet?
    omdat wij dachten in een land te leven waar vrijheid van meningsuiting een groot goed was.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.

    Geloof in vrijheid en respecteer zij die vrijheid respecteren.
    Dan kunnen we wel beginnen met een groot hek om alle Ijsselmeerdorpen... Daar wordt "ons eigen" extremisme volop gepredikt!
    En laten we dan meteen het CDA en VVD maar verbieden omdat ze de rest van de bevolking onderdrukken met hun extreme overtuiging... Was het maar zo gemakkelijk.... maar helaas...
    We schijnen tevergeten dat dit land is gebouwd op de fundamenten van ons eigen extremistische en terroristische gedrag in de afgelopen eeuwen... tot en met de jaren 50 van de vorige eeuw!


    Iedereen is overtuigd van zijn eigen mening en zal dit meestal tot in het extreme verdedigen. Maar hey... dat is niet het probleem! Het probleem ligt in het feit dat deze maatschappij is gericht op individualiteit en overdreven zelfrespect... daarmee zijn we ALLEMAAL verleerd om nog op een normale sociale manier met elkaar om te gaan. We zijn verleerd om respectvol met elkaar te discusseren over onze ervaringen in het leven. We kunnen schijnbaar alleen nog maar geloven in onszelf en gaan uit angst voor de werkelijkheid mensen vermoorden die niet overtuigd zijn van ons "gelijk".... of op het internet wijzen naar een groep mensen omdat we die het minst begrijpen... "Pak ze!! Pak ze!! Gooi ze allemaal op de brandstapel!!"

    Een stelletje holbewoners zijn we!! Een stelletje arrogante egoïstische holbewoners die de eigen persoonlijkheid en mening verafgoden boven een respectvolle en behulpzame samenleving!!

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Er is nu, as we speak, ongetwijfeld ergens in een ver land iemand die we niet kennen vermoord omdat hij of zij een mening heeft geuit die bij een ander in het verkeerde keelgat schoot.

    Exact dezelfde situatie als bij Van Gogh dus... liggen we daar over 'n tijdje ook nog wakker van? Zo niet, wie gaat mij vertellen waarom niet?
    Omdat we egoïstisch en arrogant zijn en omdat we "ons eigen wereldje" zo belangrijk vinden...

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Precies, de religie wordt een masker voor gekken om zich achter te verschuilen. Ze gaan dan woorden verdraaien uit heilige geschriften enzo... allemaal erg eng.

    Maar je verschuilen achter een masker als religie, betekent dus inderdaad nog niet dat het probleem bij de religie ligt. Integendeel... het probleem ligt altijd bij individuen die hun intolerantie op zulke vreselijke manieren willen botvieren.

    En helaas reageren veel Nederlanders die ik spreek erg intolerant op het nieuws van vanochtend... heel jammer. Begrijpelijk maar jammer...
    De persoon die zo denkt over het leven ("iemand die niet denkt zoals ik/ wij, verdient het niet om te leven), zoals in dit geval de Marrokaan die Theo heeft vermoord, heeft dit idee meegekregen door extremistische uitleggingen van zijn geloof. Dat durf ik met 100% zekerheid te zeggen. Zijn geloof heeft er dus wel degelijk mee te maken. Dat zijn ideeen in onze ogen extremistisch te noemen zijn, is duidelijk. Als hij niet gelovig was geweest, was hij niet tot deze daad overgegaan.

    In de koran staat dat het geoorloofd is ongelovigen te onthoofden, homo's met hun hoofd naar beneden van gebouwen af te gooien, vrouwen te mishandelen, etc.
    Dit staat er dus echt, dus eigenlijk zijn degenen die dit naleven (gelukkig zijn dit er niet veel), niet eens extremistisch te noemen, maar gewoon "goede gelovigen"?
    Nee, in mijn ogen is dit een laffe extremistisch religieuze daad geweest. Als er nu niet snel iets gebeurd, durft er niemand meer zijn mening te geven omdat de kans bestaat dat hij neergeschoten en/ of gestoken wordt.
    En waag het iets te zeggen over de Islam of Marokkanen, dan heb je 10 keer zoveel kans (ik geloof dat ik maar incognito naar huis ga vanavond!)!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Zo is het. Niet de godsdienst, maar het extremisme is gevaarlijk.
    Punt is alleen dat op dit moment in de wereld heel veel barbarij uit naam van de islam wordt bedreven, daar kunnen we onze ogen ook niet voor sluiten. Om die reden is het verklaarbaar dat de islam onder vuur is komen te liggen en daarom is het belangrijk dat gematigde, 'normale' moslims zich meer laten horen. De fundamentalisten zijn op dit moment wel erg pregnant aanwezig en een tegenwicht is zeer gewenst.
    Het beste zou zijn als in Nederland woonachtige moslims zich en masse luid en duidelijk zouden uitspreken tegen de moord op Van Gogh, ook al waren ze het met zijn opvattingen volledig oneens, en niet uit schuldgevoel maar uit overtuiging. Dat zou een geweldig statement voor het vrije woord zijn vanuit islamitische hoek en zonder twijfel veel goodwill kweken.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm het begint hier te ontaarden in religieus geleuter?
    Dat wordt moord en doodslag hiero
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #120

    Standaard

    Ik ben als Belg niet helemaal op de hoogte van Van goghs uitspreken en dergelijke, maar moord is nooit gerechtvaard. Ook aan de reacties te zien was hij ook niet ect een racist( dan heb ik het over najib en julia en de andere dingen vanhem die veroemd werden)
    Het probleem zit hem idd in het geloof. Dan niet in de islam zelf maar in elke religie
    Ben zelf nogal vrij intollerant als het aanko;t op religie. Van mij mogen ze allemaal worden afgeschaft. Wat natuurlijk niet mogelijk is.
    \\Zoals sommigen al hebben aangepord is religie een middel om dingen te verklaren, wat vroeger niet duidelijk was werd aanschouwd als iets buitenaards en goddelijk. In een tijd van vooruitgang kan religie niet meer mee. God bestaat niet, en als hij bestaat waar zit hij dan ?
    Vandaag de dag kan alles verklaard worden door feiten, en nog blijft de kerk in elk werelddeel zijn ding prediken.
    anyhow, im out

    MP

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.

    Geloof in vrijheid en respecteer zij die vrijheid respecteren.
    Dan kunnen we wel beginnen met een groot hek om alle Ijsselmeerdorpen... Daar wordt "ons eigen" extremisme volop gepredikt!
    En laten we dan meteen het CDA en VVD maar verbieden omdat ze de rest van de bevolking onderdrukken met hun extreme overtuiging... Was het maar zo gemakkelijk.... maar helaas...
    We schijnen tevergeten dat dit land is gebouwd op de fundamenten van ons eigen extremistische en terroristische gedrag in de afgelopen eeuwen... tot en met de jaren 50 van de vorige eeuw!


    Iedereen is overtuigd van zijn eigen mening en zal dit meestal tot in het extreme verdedigen. Maar hey... dat is niet het probleem! Het probleem ligt in het feit dat deze maatschappij is gericht op individualiteit en overdreven zelfrespect... daarmee zijn we ALLEMAAL verleerd om nog op een normale sociale manier met elkaar om te gaan. We zijn verleerd om respectvol met elkaar te discusseren over onze ervaringen in het leven. We kunnen schijnbaar alleen nog maar geloven in onszelf en gaan uit angst voor de werkelijkheid mensen vermoorden die niet overtuigd zijn van ons "gelijk".... of op het internet wijzen naar een groep mensen omdat we die het minst begrijpen... "Pak ze!! Pak ze!! Gooi ze allemaal op de brandstapel!!"

    Een stelletje holbewoners zijn we!! Een stelletje arrogante egoïstische holbewoners die de eigen persoonlijkheid en mening verafgoden boven een respectvolle en behulpzame samenleving!!
    Nee, wij zijn inderdaad degenen geweest die Theo vermoord hebben en met een mes een papiertje met arabisch schrift in zijn borst hebben gestoken...
    De enige holbewoners zijn degenen die dit soort daden op hun geweten hebben. Zij hanteren ideeen die in de middeleeuwen nog ouderwets waren. Schaar ons daar niet onder, alsjeblieft!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Religie heeft hier in de basis niets mee te maken. Alle grote wereldgodsdiensten, inclusief de Islam, zijn in de basis vredelievend. Het gevaar zit hem in de uitleg die extremisten aan hun religie geven, en de manier waarop de religie inzetten om hun daden te verantwoorden.
    Zo is het. Niet de godsdienst, maar het extremisme is gevaarlijk.
    Punt is alleen dat op dit moment in de wereld heel veel barbarij uit naam van de islam wordt bedreven, daar kunnen we onze ogen ook niet voor sluiten. Om die reden is het verklaarbaar dat de islam onder vuur is komen te liggen en daarom is het belangrijk dat gematigde, 'normale' moslims zich meer laten horen. De fundamentalisten zijn op dit moment wel erg pregnant aanwezig en een tegenwicht is zeer gewenst.
    Het beste zou zijn als in Nederland woonachtige moslims zich en masse luid en duidelijk zouden uitspreken tegen de moord op Van Gogh, ook al waren ze het met zijn opvattingen volledig oneens, en niet uit schuldgevoel maar uit overtuiging. Dat zou een geweldig statement voor het vrije woord zijn vanuit islamitische hoek en zonder twijfel veel goodwill kweken.
    Helemaal mee eens!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  23. #123

    Standaard

    Woah dat zou ik wel willen zien ja!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.

    Geloof in vrijheid en respecteer zij die vrijheid respecteren.
    Een stelletje holbewoners zijn we!! Een stelletje arrogante egoïstische holbewoners die de eigen persoonlijkheid en mening verafgoden boven een respectvolle en behulpzame samenleving!!
    Ja, laten we ons zelf de schuld geven en die Marokaan )met twee nationaliteiten) is het zielige product van een moeilijke jeugd in een land wat hem nooit geaccepteerd heeft. Goh ja wij hebben het gedaan......

    Maar als je wilt mag je best de schuld op je nemen voor die eeuwen dat wij (al je je aangesproken voelt) ons misdragen hebben. Wellicht wil Mel G. nog een film over je maken. (die overigens verboden wordt door het Moslim fundamentalische regering die hier tegen die tijd aan de macht is.)

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mariner Blues
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Lijkt me de hoogste tijd om alle moskeen en alle andere plekken waar intollerantie en onderdrukking wordt gepredikt te sluiten. Weg met dogmatisch geloof.
    Indien er uitspraken als deze gedaan worden haak ik af...... sorry....
    Want? Ik kan me er alleen maar bij aan sluiten..

Pagina 5 van 20 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •