De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paradiso: 21 Grams vanaf 25 november op DVD

    Paradiso: 21 Grams vanaf 25 november op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    dit zijn nou nog eens goede films met een geweldige cast en regie .
    wie amores perros nog niet gezien heb van deze zelfde regiseur die is zeker de moeite waard net zoals deze topper .
    weet je wat het is ik denk te veel

  3. #3

    Standaard

    Deze topper komt zeker een keer in mn collectie!
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Mooi (amorres perros 9,99 bij frs....shit had ik dus mee moeten nemen.)

    Deze komt zeker weten erbij!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Weet iemand of Paradiso de "Transfer" koopt of dat ze zelf een Transfer maken? RCV heeft dat ook wel eens gedaan, maar dan was de beeldkwaliteit beduidend slechter als de UK en US tegenhanger... Ik hoop dat het met 21 Grams niet het geval is... Het is echt een topfilm!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  7. #7

    Standaard

    Goede film en zeer sterk geacteerd. Wat moeilijk te volgend in het begin.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  8. #8

    Standaard

    Geweldige film, kan niet wachten om deze bij mijn collectie toe te voegen!

  9. #9

    Standaard

    Nog niet gezien maar veel goede dingen over gehoord en met Sean Penn, Benicio Del Toro en zeker met Naomi Watts, moet ik deze zeker hebben.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Het heeft een tijdje geduurd, maar... eindelijk op DVD!!! Ik heb 'm in de Bios gezien, en wilde direct de DVD hebben. Wat een geweldige film. Wat mij betreft het beste drama in jaren. De acteerprestaties van Sean Penn, Benicio Del Toro en Naomi Watts zijn briljant. De enige rede dat Penn geen nominatie kreeg, was omdat hij genomineerd (en terecht gewonnen) was voor Mystic River. Del Toro had 'm van mij ook mogen winnen. Ik vond Tim Robbins ook fantastisch, maarja Del Toro had 'm al gekregen voor Traffic. Ik vond hem in deze film trouwens nog beter! Watts had 'm ook verdiend, maar ik heb Monster nog niet gezien, dus hier kan ik niet over oordelen. Maar... ik maak me geen zorgen. Als je ziet wat zij kan (ook Mulholland Drive) denk ik dat ze binnen een paar jaar zeker in aanmerking komt om de mooiste filmprijs in ontvangst te mogen nemen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Weet iemand of Paradiso de "Transfer" koopt of dat ze zelf een Transfer maken? RCV heeft dat ook wel eens gedaan, maar dan was de beeldkwaliteit beduidend slechter als de UK en US tegenhanger... Ik hoop dat het met 21 Grams niet het geval is... Het is echt een topfilm!
    Het ziet er gewoon heel goed uit, ik zou aannemen dat het geen eigen transfer is :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Fantastische film !
    Naomi Watts is zo ontzettend goed in deze film................
    Ga ik kopen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •