De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Million Dollar Hotel, The [DVD]

    Million Dollar Hotel, The [DVD]

    ‘The Million Dollar Hotel’ zou op het eerste gezicht een gewone politiefilm kunnen zijn. Er is iemand dood, er volgt een onderzoek en misschien pakken we de dader.

    Lees dit artikel

  2. #2
    mike meijnhard
    Guest

    Standaard

    Een aantal opmerkingen over de recensie en de dvd:
    -ik heb de film twee keer in de bioscoop gezien (lux nijmegen), dus itt wat de recensie beweert was de film wel degelijk in de bioscoop te zien.
    -Op de dvd ontbreekt een stuk van een scene. Als Skinner (Gibson) de kamer van Geronimo binnenloopt en hem beetpakt eindigt de scene op de dvd. In de bioscoop was toen nog een korte monoloog van Skinner te zien.
    -De kleuren van de dvd zijn ok, maar ik kan me herinneren dat de kleuren in de bios veel beter waren. Bijv. in de scene waarin omTom en Eloise in het traphuis staan was het tapijt op de achtergrond in de bios vol rood. Op de dvd valt dat iets tegen ... al kan dat natuurlijk ook aan m'n apparatuur liggen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike meijnhard
    Een aantal opmerkingen over de recensie en de dvd:
    -ik heb de film twee keer in de bioscoop gezien (lux nijmegen), dus itt wat de recensie beweert was de film wel degelijk in de bioscoop te zien.
    -Op de dvd ontbreekt een stuk van een scene. Als Skinner (Gibson) de kamer van Geronimo binnenloopt en hem beetpakt eindigt de scene op de dvd. In de bioscoop was toen nog een korte monoloog van Skinner te zien.
    -De kleuren van de dvd zijn ok, maar ik kan me herinneren dat de kleuren in de bios veel beter waren. Bijv. in de scene waarin omTom en Eloise in het traphuis staan was het tapijt op de achtergrond in de bios vol rood. Op de dvd valt dat iets tegen ... al kan dat natuurlijk ook aan m'n apparatuur liggen.
    Weet iemand iets van de bovengenoemde feiten?

  4. #4

    Standaard Gefeliciteerd

    Ik vind het al een hele prestatie dat betrokkene dergelijke details zich na een paar screenings in de bioscoop nog kan herinneren. Hoe doe je dat? Neem je notities of zo?

    In elk geval is deze film een typisch uit de hand gelopen project van een op hol geslagen popster die ook wel eens een film wil maken / produceren / financieren, dat nergens naartoe zwalpt en helaas verzandt in een onsamenhangende aaneensluiting van onduidelijke en zelfs enerverende scènes met personages die je geen mallemoer kunnen schelen. Het enige wat ik de moeite waard vond waren sommige sets (knappe dakscène en mooie belichting) en sommige muziekscènes.
    It's hard to be a Saint in the City

  5. #5

    Standaard

    Een heel mooie film en volgens mij zeker een aanrader!!

    Alleen is het erg vreemd, dat de dvd die nu te koop is de extra's niet meer bevat
    Iemand enig idee wat daar de reden van is?
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  6. #6

    Standaard

    Hmm er zijn blijkbaar 2 edities van deze DVD want de versie die ik heb heeft enkel een trailer als extra :x
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •