Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Rob Peters, heb jij (of iemand anders hier) al eens de R2 dvd van Lost Highway gekeken?
    Zo ja; ook zwarte vlekken gemerkt?
    Heb em van het weekend weer eens bekeken en je hebt gelijk, een paar keer tijdens de film zwarte vlekken in de rechter bovenhoek.

  2. #27

    Standaard

    Jaded, mij is het nog niet opgevallen. Heb je wat tijdcodes voor me, kan ik het ook ff checken...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Jaded, mij is het nog niet opgevallen. Heb je wat tijdcodes voor me, kan ik het ook ff checken...
    Je ziet ze op meer plaatsen in de film maar b.v. op 0:52:17 is het duidelijk te zien. Rechtsboven, een ronde zwarte vlek.

  4. #29

    Standaard

    Sorry Moes, iuk had niet goed gelezen, dacht ff te snel dat de post van Jaded was, zij klaagde ook over de zwarte vlekken. Ga zo ff kijken..

  5. #30

    Standaard

    de scene waarbij je de grille van die Ford ziet, en de camera naar boven pant? Dan zou ik een vlek op de motorkap moeten zien. Maar niet dus.
    Ook nog es beeld voor beeld gespeeld. ook niet. Breedbeeld TV op 4:3 gezet. Nog niet?!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    de scene waarbij je de grille van die Ford ziet, en de camera naar boven pant? Dan zou ik een vlek op de motorkap moeten zien. Maar niet dus.
    Ook nog es beeld voor beeld gespeeld. ook niet. Breedbeeld TV op 4:3 gezet. Nog niet?!
    Het is die scene waarbij Pete net uit de gevangenis komt. Hij wordt door z'n ouders uit de auto begeleid en als ze bijna in het huis zijn zie je rechtsboven een zwart rondje.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moes
    Het is die scene waarbij Pete net uit de gevangenis komt. Hij wordt door z'n ouders uit de auto begeleid en als ze bijna in het huis zijn zie je rechtsboven een zwart rondje.
    Bedoel je misschien de "reel-change markers"?!? Oftewel "sigarette-burns"..... Diegenen die Fight Club hebben gezien weten wat ik bedoel.
    Die dingen zie je in de bioscoop ook altijd om de 15 minuten (dit is namelijk de lengte van een filmspoel.) Op het einde van iedere spoel zie je even kort twee zwarte vlekjes... niks om je zorgen over te maken, maar wel een beetje slordig dat ze geen "schone" print hebben gebruikt voor deze transfer...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Bedoel je misschien de "reel-change markers"?!? Oftewel "sigarette-burns"..... Diegenen die Fight Club hebben gezien weten wat ik bedoel.
    Die dingen zie je in de bioscoop ook altijd om de 15 minuten (dit is namelijk de lengte van een filmspoel.) Op het einde van iedere spoel zie je even kort twee zwarte vlekjes... niks om je zorgen over te maken, maar wel een beetje slordig dat ze geen "schone" print hebben gebruikt voor deze transfer...
    Heb je nog mazzle dat Tyler de film niet heeft geknipt, had je toch hele andere gedachtes over deze film gehad. En oja, nog een tip voor in het restaurant: Bestel nooit zomaar de champignon-creme-soep...
    In tyler we trust

  9. #34

    Standaard

    Het is die scene waarbij Pete net uit de gevangenis komt. Hij wordt door z'n ouders uit de auto begeleid en als ze bijna in het huis zijn zie je rechtsboven een zwart rondje
    Yep gezien, was me niet eerder opgevallen. Duurt 5 frames.
    Ik dacht eerst aan een brandgat in het celluloid, maar da kannie natuurlijk.

    Bedoel je misschien de "reel-change markers"?!?
    Dat is het zeker niet, reel-change markers (rondje-driehoekje-vierkantje)
    zien er heel anders uit. De zwarte vlek is een ovaal, en er achter zie je een rood/gele rand. Vreemd.

  10. #35

    Standaard

    Bij Traffic zegt iedereen dat de verhalen in elkaar liepen maar mij viel dat niet op, ik zag er niet veel in eigenlijk. Ik heb 1x gekeken maar moet dus nog wat keertjes gaan kijken.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Bij Traffic zegt iedereen dat de verhalen in elkaar liepen maar mij viel dat niet op.

    De 3 losse (belangrijkste) verhaallijnen: De politieagent Benicio Del Toro, De Minister Michael Douglas en de drugsdealer met echtgenoot Catherine Zeta Jones.

    Een voorbeeldje uit de film:
    Benicio Del Toro zit achtert een huurmoordenaar aan (die die inmiddels weer vrijgelaten heeft) die door Catherine Zeta Jones ingehuurd wordt om de door i.o.v. Minister Michael Douglas gearesteerde echtgenoot van gevangenschap te redden. En warempel! De drie verhalen lopen door elkaar!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters



    De 3 losse (belangrijkste) verhaallijnen: De politieagent Antonio Banderas, De Minister Michael Douglas en de drugsdealer met echtgenoot Catherine Zeta Jones.

    Een voorbeeldje uit de film:
    Antonio Banderas zit achtert een huurmoordenaar aan (die die inmiddels weer vrijgelaten heeft) die door Catherine Zeta Jones ingehuurd wordt om de door i.o.v. Minister Michael Douglas gearesteerde echtgenoot van gevangenschap te redden. En warempel! De drie verhalen lopen door elkaar!
    Antonio Banderas??
    Moet dat niet Benicio Del Toro zijn?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    Antonio Banderas??
    Moet dat niet Benicio Del Toro zijn?
    JEZUS !! Ja sorry, ik moet maar weer kappen zeg...ff editten
    En dan te bedenken dat Del Toro één van mijn Favo acteurs is en ik een absolute hekel heb aan Banderas!

  14. #39

    Standaard

    Fight Club:
    Op het einde als Jack zichzelf door z'n hoofd schiet, dan gaat Tyler wel dood maar hij niet

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •