Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 161 worden weergegeven.

Discussie: Saw

  1. #1

    Standaard Saw

    Iemand enig idee wanneer deze film op de dvd uitkomt?

    Trailer:
    http://www.apple.com/trailers/lions_gate/saw/

    Site:
    http://sawmovie.com
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  2. #2

    Standaard

    Volgens amazon begint hij in de bioscoop pas te draaien op 29 oktober, de R1 dvd release zal dan wel ergens begin 2005 liggen.
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

  3. #3

    Standaard

    Hij heeft al op verschillende filmfestivals gedraait en krijgt daar goeie beoordelingen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  4. #4

    Standaard

    Ik hoor van iemand op MSN, dat de "gore' echt immens moet zijn, echt te ziek voor woorden. Ik wil deze film wel zien, maar als ik op IMDB release dates kijk zie ik Nederland niet eens staan en Pathe heeft em niet draaien

  5. #5

    Standaard

    Heb hem gisteravond gezien(illegaal).
    Vondt het met de goor wel meevallen,maar het is wel een top thriller/horror.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  6. #6

    Standaard

    Ik wil hem ook wel eens zien, maar ik lees net de behoorlijk negatieve reviews vanuit Amerika waar hij net gereleased is... Jammer.

  7. #7

    Standaard

    Is er al iets bekend over een regio 2 Nl release?
    21-02-2005 kom er een uk versie van uit,15-02-2005 komt er een S.E. regio 1 uit.

    De film is een kruising tussen se7en en Silence of the lambs heb ik gehoord.

    Ben wel beetje benieuwd naar de film.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Het schijnt dat ie eerst hier nog in de bioscoop komt, maar dat is nog niet zeker.

  9. #9

    Standaard

    hij zou enkel in belgie in de bioscoop draaien. Nederland waarschijnlijk niet.

    Maar who cares ,film is niet om aan te zien

  10. #10

    Standaard

    Niet om aan te zien? Volgens mij is die kei goed!

  11. #11

    Standaard

    Ik had deze al bijna bij Play voorbesteld, totdat ik vandaag zag dat er een 2e versie in de PreOrder staat waarbij vermeld wordt dat het om een "Uncut" versie gaat (hierbij gaat het dus om 2 verschillende UK-regio 2 DVD's).

    Weet iemand of de Regio 1 die 15.2 verschijnt Uncut is? Het schijnt dat de Amerikaanse bioscoop-versie ingekort was ivm de Rating.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  12. #12

    Standaard

    Film is niet om aan te zien ?!?

    Deze film is erg, erg gaaf naar mijn mening. De sfeer is echt heel onplezierig en de film boeit van begin tot eind. TOPPER !

  13. #13

    Standaard

    Deze film komt waarschijnlijk in Nederland niet in de Pathé ketens

    Er is wel op Sneakpoint.l een petitie aanwezig om te zorgen dat die wel in de bioscoop komt.

    Ik heb zeer veel goede dingen over deze film gelezen dus ik wil hem zeker zien.

    Deel 2 zit er trouwens ook aan te komen

  14. #14

    Standaard

    Net gezien, deze film is echt ongelooflijk spannend en bruut ........... een 10

    Beter dan se7en en Silence of the Lambs.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Net gezien, deze film is echt ongelooflijk spannend en bruut ........... een 10

    Beter dan se7en en Silence of the Lambs.
    Die zijn naar mijn mening echt stukken genialer

    Het verhaal had wel een stuk beter gekund

    Ze hadden er veel meer uit kunnen halen dan dit

    Het was naar mijn een redelijke film een 6,5 zou ik hem geven.

    (Dat is voor mijn doen best een hoog cijfer )

  16. #16

    Standaard

    Beter dan Seven of Silence of the lambs vind ik deze ook niet.....maar deze is wel erg gaaf !!! Het sfeertje in deze film is echt perfect !

  17. #17
    incubus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Ik had deze al bijna bij Play voorbesteld, totdat ik vandaag zag dat er een 2e versie in de PreOrder staat waarbij vermeld wordt dat het om een "Uncut" versie gaat (hierbij gaat het dus om 2 verschillende UK-regio 2 DVD's).

    Weet iemand of de Regio 1 die 15.2 verschijnt Uncut is? Het schijnt dat de Amerikaanse bioscoop-versie ingekort was ivm de Rating.
    Ik heb bij play.com de uncut release voorbesteld, in Amerika komt voorlopig enkel de R-rated cut uit. De DVD-screener die op het net verspreid wordt is de tammere R-rated cut. Ik heb de unrated versie gezien op een genrefilmfestival en ik moet zeggen dat deze toch nog een heel stuk bruter is terwijl ik toch nog steeds vind dat de R-rated cut toch nog goed werkt op een psychologisch niveau. Het is zeker niet slecht om de unrated versie te bestellen op play.com. Tot nu toe de enigste Director's cut die verkrijgbaar wordt.

    Voor mij persoonlijk is dit de beste film van 2005, tot nu toe welliswaar...

  18. #18

    Standaard

    Ik vind se7en en SOTL ook erg goed, het acteer niveau is hoger in die films, echter is se7en traag, en SOTL is heel erg traag. En de films zijn gedateerd, eigenlijk kan je ze dus niet vergelijken. Als ik nu SOTL kijk val ik in slaap.

    Ik heb de unrated versie gezien op een genrefilmfestival en ik moet zeggen dat deze toch nog een heel stuk bruter is terwijl ik toch nog steeds vind dat de R-rated cut toch nog goed werkt op een psychologisch niveau. Het is zeker niet slecht om de unrated versie te bestellen op play.com. Tot nu toe de enigste Director's cut die verkrijgbaar wordt.
    Wat hebben ze dan uit de gecutte versie gehaald ? en de japanse versie is ook UNCUT (103 min) en die heeft DTS !!
    En de UK uncut zou ik niet helemaal vertrouwen, engelsen en uncut horrors gaan niet echt samen.

  19. #19

    Standaard

    Ik ga ook zeker de Uncut versie bestellen uit de UK.
    Jammer dat zo'n film als deze hier niet eens uitkomt. Is deze wel in de bioscoop geweest hier in NL of komt deze nog ?

  20. #20

    Standaard

    17 februari heb ik gehoord.

  21. #21
    incubus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse

    Wat hebben ze dan uit de gecutte versie gehaald ? en de japanse versie is ook UNCUT (103 min) en die heeft DTS !!
    En de UK uncut zou ik niet helemaal vertrouwen, engelsen en uncut horrors gaan niet echt samen.
    De UK is op entertainmentgebied veel liberaler geworden met de schaar dan vroeger hoor. Sinds Robin Duval, een oude zak, zijn ontslag heeft genomen bij de bbfc en de vlag is overgenomen door David Cooke, een jonge zak, is het allemaal al veel losser geworden.
    David Cooke zijn argument voor de huidige liberale keuring is het feit dat veel van de exploitation films eerder lachwekkende effecten bevatten dan natiebedreigende inhoud. Hun beleid is op gore sterk veranderd en het enige dat ze tegenwoordig nog knippen is vrouwonvriendelijke inhoud (verkrachtingen, mishandelingen met ziekelijke genoegens enz.) en dierenmishandeling (cannibal holocaust). Voor de rest kan nagenoeg alles.
    Vroeger werden alle verboden wapens zelfs uit films geknipt zoals het gebruik van baseball knuppels en nunchakus. Tegenwoordig worden al die films opnieuw aangeboden aan het nieuwe beleid en krijgen warempel voor het eerst in 20 jaren, een ongeknipt certificaat!!!

    Zelfs films zoals irreversible en baise moi zijn uncut in de UK. Het is ook zo dat van zodra een film tot kunstniveau wordt verheven dat je dan de meest waanzinnige en perverse toestanden kunt tonen zonder dat de schaar wordt toegepast. Dit was zo met Salo en The cook, the thief, his wife and her lover. Mijn uncut salo disc komt dus uit de UK.

    Er is steeds nog geknipt materiaal in de UK op de markt, zeker als een bepaalde maatschappij een 15 rating wil in plaats van een 18 rating.

    Daar hebben we gelukkig het net voor... DVDcompare.net en bbfc.co.uk
    Je kan niet preorderen zonder!!!

    Wat is uncut aan de uncut saw??? wel, alles wat geïmpliceerd wordt in de gewone versie of wat tot een MTV-achtige montage verwerkt werd in de R-rated versie is nu in zijn ruwe hardheid getoond. Opvallend bloederig zijn: het shotgun schot in het hoofd is niet offscreen (je ziet enkel bloed spuiten over zijn borstkast) maar nu zie je het hoofd als een sinaasappel openspatten, het beenzagen is explicieter en de scenes met de sleutel in de maag en de ijzerspaanscene is veel bloederiger.

  22. #22

    Standaard

    Een beetje off-topic, maar ik moet het even kwijt!
    Wauw, wat een film!

    IMHO is het verhaal niet zo geniaal als Se7en, maar de sfeer en de zieke geest is sterker!
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  23. #23

    Standaard

    Arrrgh, heb net (rond 2:00) een deel van de trailer gezien, maar ik word er helemaal eng en paranoia van, in ieder erg onbehaaglijk gevoel, dus beter overdag een keer kijken.

  24. #24

    Standaard

    eh deze film is dus absoluut niet goor! Het gegeven is wel leuk maar kwalitatief toch ver van seven en silence. De twist op het einde vond ik wel goed. Van mij krijgt hij een 7.
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  25. #25

    Standaard

    De UK is op entertainmentgebied veel liberaler geworden met de schaar dan vroeger hoor. Sinds Robin Duval, een oude zak, zijn ontslag heeft genomen bij de bbfc en de vlag is overgenomen door David Cooke, een jonge zak, is het allemaal al veel losser geworden.
    David Cooke zijn argument voor de huidige liberale keuring is het feit dat veel van de exploitation films eerder lachwekkende effecten bevatten dan natiebedreigende inhoud. Hun beleid is op gore sterk veranderd en het enige dat ze tegenwoordig nog knippen is vrouwonvriendelijke inhoud (verkrachtingen, mishandelingen met ziekelijke genoegens enz.) en dierenmishandeling (cannibal holocaust). Voor de rest kan nagenoeg alles.
    Vroeger werden alle verboden wapens zelfs uit films geknipt zoals het gebruik van baseball knuppels en nunchakus. Tegenwoordig worden al die films opnieuw aangeboden aan het nieuwe beleid en krijgen warempel voor het eerst in 20 jaren, een ongeknipt certificaat!!!

    Zelfs films zoals irreversible en baise moi zijn uncut in de UK. Het is ook zo dat van zodra een film tot kunstniveau wordt verheven dat je dan de meest waanzinnige en perverse toestanden kunt tonen zonder dat de schaar wordt toegepast. Dit was zo met Salo en The cook, the thief, his wife and her lover. Mijn uncut salo disc komt dus uit de UK.

    Er is steeds nog geknipt materiaal in de UK op de markt, zeker als een bepaalde maatschappij een 15 rating wil in plaats van een 18 rating.

    Daar hebben we gelukkig het net voor... DVDcompare.net en bbfc.co.uk
    Je kan niet preorderen zonder!!!
    Ik ben heel blij dit te lezen, al jaren mijd ik de UK titels, naar nu blijkt ten onrechte.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •