Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 311 van 311 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Once up on a time in America:

    De scene dat Robert de Niro zijn oude kameraad op belt vanuit de telefooncel tegenover zijn eeettent. Door de grote ramen heen zie je hem aan het werk zijn wanneer de telefoon over gaat. Prachtige scene.

  2. #302

    Standaard

    De scene over de bank in American Beauty. Die laat heel goed de essentie van de visie van het hoofdpersonage (waar de film mijns inziens om draait) zien. Natuurlijk ook vetolkt door een geweldige kevin spacey!
    The future is Blu

  3. #303

    Standaard

    zonder twijfel de bekende scene uit "once up on a time in the west"

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    T onder de laser doorkruipen van catherina zeta jones in entrapment vind ik er ook 1 om niet te vergeten
    Nice moves.

    Edgar, inderdaad een indrukwekkende scene in hero, als je al die pijlen op de school af ziet komen.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Waarom zegt niemand het einde van de Da Vinci Code? geen briljante film, maar dat einde, die muziek, die inzoom door de grond heen naar dat graf... of ben ik de enige?
    Je bent niet de enige, ik moest hier ook aan denken. Ik vond het overigens wel een erg goeie film, maar da's mijn mening natuurlijk .

    Leuk om ook op die plek geweest te zijn !!!


    Voor mij persoonlijk, beste scene ooit ... moet ik nog eventjes gaan denken ... er zijn zo veel scenes die ik erg goed vind ... ik vind o.a. de opening van Once Upon A Time In The West erg goed, maar da's een scene van heel wat minuutjes hehehe ... mijn vrouw vond 't maar niets, ik vind dat schitterend !
    I find your lack of faith disturbing

  6. #306

    Standaard

    Het begin van Pinocchio Zeker in Blu-Ray is de scène waar de huisjes opkomen fantastisch!


  7. #307

    Standaard

    Zonder tegenstand de shoot-out op het kerkhof van De goede, de lelijke en de slechte.
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  8. #308

    Standaard

    In Army of Darkness zit het vol met geweldige scenes. Alle memorabele one-liners van Ash zijn mijn persoonlijke beste scenes ooit...

    This is my boom stick
    Watched it

  9. #309

    Standaard

    Een goede scene vond ik ook waar deze acteur van de trein springt en dan tegen een seinpost aanrent en daarna het lage camera standpunt. (uit Wild boys of the road 1933)

    https://www.youtube.com/watch?v=Mf7PGmruCmI

  10. #310

    Standaard

    2001, de scene met de kamers aan het eind. Briljant.

  11. #311

    Standaard

    Gladiator. De scene waar Commodus de arena binnenkomt en Maximus nog met zn helm op staat. En dan het vervolg waarin hij zich bekend maakt en hoe Commodus en het publiek reageren.
    Overigens zijn er wel meer heel sterke scenes, zoals bijv. de "Am I not merciful"-scene waarin je duidelijk ziet dat Commodus langzaam maar zeker 'van het padje' raakt.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •