Pagina 9 van 39 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #201

    Standaard

    Ik kan me wel voorstellen dat er misbruik van wordt gemaakt, maar je kunt ook bekijken hoe vaak iemand orders zoek meld.
    Bij mij is dat de laatste paar jaar heel weinig voorgekomen!

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ik kan me wel voorstellen dat er misbruik van wordt gemaakt, maar je kunt ook bekijken hoe vaak iemand orders zoek meld.
    Bij mij is dat de laatste paar jaar heel weinig voorgekomen!
    Ben ik met je eens en hoe je het went of keert, je wilt altijd zo snel mogelijk je bestelde spullen in huis hebben.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #203

    Standaard

    Dit is dus één van de redenen dat ik liever bij Amazon Engeland bestel, het lijkt wel of ze daar toch soepeler met dit soort klachten omgaan. Daar bovenop zijn de prijzen aantrekkelijker, is de gemiddelde levertijd slechts drie dagen en als je beschadigde spullen hebt ontvangen dan is terugsturen naar Engeland een stuk vriendelijker en sneller geregeld.


  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Dit is dus één van de redenen dat ik liever bij Amazon Engeland bestel, het lijkt wel of ze daar toch soepeler met dit soort klachten omgaan. Daar bovenop zijn de prijzen aantrekkelijker, is de gemiddelde levertijd slechts drie dagen en als je beschadigde spullen hebt ontvangen dan is terugsturen naar Engeland een stuk vriendelijker en sneller geregeld.
    Laten ze nou net geen regio a BD's daar verkopen

    Zal me niet verbazen als ze daar dit voorbeeld gaan volgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #205

    Standaard

    Als het om het kopen van regio A Blu Ray's gaat dan is Amazon.com in mijn ogen de beste/veiligste optie. Ik hoop dat Amazon.co.uk zichzelf blijft en zich niet in negatieve zin gaat aanpassen dus ik hoop dat je ongelijk hebt, ik ben overigens wel bang dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen.


  6. #206

    Standaard

    Ik heb vandaag "bijna" weer eens een bestelling geplaatst maar daar vanwege de verzendkosten uiteindelijk vanaf gezien. Mijn keuze was gevallen op de Blu Ray's Bridge On the River Kwai en de Taxi Driver pre-order. Bij het kiezen van de verzendoptie (expedited) zag ik een prijs staan van $ 12,97 US en vind dat aan de hoge kant, ligt het nou aan mij of zijn de kosten voor verzenden naar Nederland verhoogt? Mijn laatste Amazon.com bestelling was een naar verhouding grote DVD box (Space 1999) en die werd voor $ 9,98 US per expedited shipping naar mij verstuurd.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 22-02-2011 om 09:14


  7. #207

    Standaard

    Ik haak ook altijd af op die verzendkosten, bestel ik liever bij Amazon UK

  8. #208

    Standaard

    Behalve als je het alleen bij amazon.com kunt krijgen en niet bij UK.

  9. #209

    Standaard

    Ik bestel altijd drie stuks en wat pre-orders, dan vallen de verzendkosten opzich wel mee. De verzendkosten zijn meestal wel de reden om niet bij .com te bestellen, maar zoveel goedkoper is co.uk echt niet. De item prijs ligt een stuk hoger bij co.uk. Voordeel is wel dat je hebt gewoon met twee dagen in huis hebt i.v.p weken te moeten wachten. Moet ook zeggen dat de laatste tijd weinig goede deals te vinden zijn in de UK. Play stunt nog wel eens met de prijzen, maar voor de rest blijft het daar ook wel bij.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik heb vandaag "bijna" weer eens een bestelling geplaatst maar daar vanwege de verzendkosten uiteindelijk vanaf gezien. Mijn keuze was gevallen op de Blu Ray's Bridge On the River Kwai en de Taxi Driver pre-order. Bij het kiezen van de verzendoptie (expedited) zag ik een prijs staan van $ 12,97 US en vind dat aan de hoge kant, ligt het nou aan mij of zijn de kosten voor verzenden naar Nederland verhoogt? Mijn laatste Amazon.com bestelling was een naar verhouding grote DVD box (Space 1999) en die werd voor $ 9,98 US per expedited shipping naar mij verstuurd.
    Ze kijken (bijna) niet naar de omvang.
    Ik kies altijd Standard International Shipping en de laatste 3 zendingen had ik met 1 week in huis(EDIT: laatste 4 nu).

    Verder doe ik hetzelfde als Wieba, pre-orders erbij doen.
    Volgens mij is het ook zo dat als ze uit zichzelf eerder versturen en je cancelled de rest v/d bestelling dat ze dan niet extra verzendkosten in rekening brengen, omdat het vaste bedrag altijd gedeeld wordt en dan over minder BD's verdeeld zou moeten worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #211

    Standaard

    WOW levering van amazon.com in 5 dagen! Is dit tegenwoordig altijd zo snel?

  12. #212

    Standaard

    Dat wisselt, althans bij mij.

  13. #213

    Standaard

    In 6 dagen bij mij

    Wat zijn ze snel tegenwoordig.

  14. #214

    Standaard

    Bij mij was het bijna een maand.

  15. #215

    Standaard

    Sinds wanneer moet je 4 dollar aan verzendkosten betalen voor het versturen van een backorder title? Zo heeft het nog maar weinig zin om wat te bestellen met preorders..

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Sinds wanneer moet je 4 dollar aan verzendkosten betalen voor het versturen van een backorder title? Zo heeft het nog maar weinig zin om wat te bestellen met preorders..
    Wat bedoel je precies?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #217

    Standaard

    nou ik heb een pre-order van taxi-driver lopen, maar daar reken ze 4,09 dollar verzendkosten voor, maar voor het verzenden van drie titels tegelijk rekenen ze maar 8 dollar. Oftewel je bent voor het apart verzenden van een pre-order altijd het start tarief van 3,99 ( + extra toeslag gewicht) kwijt. Dit was eerst toch anders?

  18. #218

    Standaard

    ALs je Taxi Driver alleen hebt besteld dan betaal je 3,99 + 2,49.
    Voor 3 titels betaal je 3,99 + 2,49 + 2,49 + 2,49

    Ik combineer het liefst zoveel mogelijk titels in 1 bestelling, want dan betaal je maar 1 keer 3,99.
    Wat ze wel doen is als je diverse pre-orders tegelijk bestelt, samen met een nu leverbare titel, dat ze de leverbare titel inplannen bij de laatst uitkomende pre-order. Haal je die laatst uitkomende pre-order dan een tijdje later uit je reeds geplaatste bestelling dan gaan ze de nu leverbare titel gelijk verzenden.

    Wat ook mogelijk is, is meerdere pre-orders in je bestelling te plaatsen en dan vooral van films die later uitkomen en die dan cancellen nadat de titels die je wel wilt hebben verzonden zijn. Dan rekenen ze je niet meer de extra verzendkosten aan van de nog te verzenden titels.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #219

    Standaard

    Combineren van titels doe ik altijd, heb taxi-driver maar gecanceld en opnieuw besteld van 2 andere titels scheelt toch weer iets. Rest van de pre-orders maar even de gaten houden, want ze alleen laten versturen is iets minder voordelig. Je kan het geld immers maar 1 keer uitgeven

  20. #220

    Standaard

    mhm, normaal is amazon retesnel, maar nu wacht ik al (te) lang op 2 pakjes (40 a 50 dollar).

    Hoop op vertraging, vrees voor douane!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #221

    Standaard

    Het is al weer een aantal maanden geleden dat ik een bestelling bij Amazon.com heb geplaatst maar ben vandaag toch weer eens overstag gegaan. Nou laat ik mijn bestellingen normaal altijd met Expedited shipping versturen maar omdat ik dat naar verhouding te duur vind heb ik deze keer gekozen voor Standard shipping. Wat ik graag van jullie wil weten is hoe lang een zending met Standard shipping er normaal gesproken over doet?


  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Het is al weer een aantal maanden geleden dat ik een bestelling bij Amazon.com heb geplaatst maar ben vandaag toch weer eens overstag gegaan. Nou laat ik mijn bestellingen normaal altijd met Expedited shipping versturen maar omdat ik dat naar verhouding te duur vind heb ik deze keer gekozen voor Standard shipping. Wat ik graag van jullie wil weten is hoe lang een zending met Standard shipping er normaal gesproken over doet?
    Tussen de 6 en 14 dagen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tussen de 6 en 14 dagen
    Dat duurt dus eigenlijk net zo lang als met Expedited shipping, als deze bestelling goed verloopt dan ben ik geneigd weer wat vaker bij Amazon.com te bestellen. Bedankt voor de info Pepijn , goed dat ik het nu weet.


  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Dat duurt dus eigenlijk net zo lang als met Expedited shipping, als deze bestelling goed verloopt dan ben ik geneigd weer wat vaker bij Amazon.com te bestellen. Bedankt voor de info Pepijn , goed dat ik het nu weet.
    Ik kreeg een keer een upgrade naar expedited en rond dezelfde tijd een normale besteld, de kwamen dus gelijktijdig aan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #225

    Standaard

    hebben meer mensen last van de meest vreemde artikelen in hun persoonlijke dagelijkse gold box deals? Eerst kreeg ik alleen maar dvd en blu-rays te zien, maar de laatste dagen dingen als dierenvoeding, cds en andere producten waar ik geen interesse in heb. Erg vreemd dit.

Pagina 9 van 39 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •