Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Als je bij Amazon gaat winkelen denk ik dat je het beste bij Amazon zelf kan bestellen en niet bij een Marketplace seller want dan krijg je normaal gesproken de keuze uit drie verzendopties, standard, expedited en courier. Dit kan overigens wel afhangen van de bestelling soms is er maar één verzendoptie omdat anders de kosten uit de hand kunnen lopen, zeker bij grote bestellingen.
    Hoe doe je dat dan? Je komt toch als je op klikt weer bij die marketplace sellers uit, hoe bestel je dan bij amazon zelf.

  2. #177

    Standaard

    Je bestelt bij Amazon.com zelf door op de knop "Add to Cart" te drukken rechtsboven op de pagina. Staat er rechtsboven de knop "See All Buying Options" dan is het artikel niet meer bij Amazon zelf te koop, maar nog wel bij andere verkopers.

  3. #178

    Standaard

    Dan was dat laatste bij mij het geval, amazon heeft het zelf dus niet meer, hoeveel langer duurt het dan? Heb het 30-12 besteld.

  4. #179

    Standaard

    kan soms even duren en hangt helemaal af van de verzendmethode, variëert soms van één week tot twee maanden, zeker als de seller alleen cheap-ass verzendopties heeft (vrij zeldzaam gelukkig). Het is heel normaal als er weken over heengaan voordat het vanuit de VS op de deurmat ligt. Ik wacht voor sommige bestellingen ook al weken, voor één bestelling zelfs al sinds 20 november.

    De seller stuurt je als het goed is bericht als het verstuurd wordt. Bij je persoonlijke opties kan je je bestellingen zien en zie je o.a. 'contact seller' staan. Ik zou nog even geduld hebben en anders vragen wanneer het daadwerkelijk op de bus is gedaan. Komt vast wel goed.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    kan soms even duren en hangt helemaal af van de verzendmethode, variëert soms van één week tot twee maanden, zeker als de seller alleen cheap-ass verzendopties heeft (vrij zeldzaam gelukkig). Het is heel normaal als er weken over heengaan voordat het vanuit de VS op de deurmat ligt. Ik wacht voor sommige bestellingen ook al weken, voor één bestelling zelfs al sinds 20 november.

    De seller stuurt je als het goed is bericht als het verstuurd wordt. Bij je persoonlijke opties kan je je bestellingen zien en zie je o.a. 'contact seller' staan. Ik zou nog even geduld hebben en anders vragen wanneer het daadwerkelijk op de bus is gedaan. Komt vast wel goed.
    Ik kreeg meteen een mail dat het 31-12 verzonden zou zijn, maar of dat ook werkelijk zo is kan ik niet nagaan, het is nog niet bezorgd, ik weet ook niet waar het nu is.

  6. #181

    Standaard

    Ik wacht wel nog tot 2 februari, als het er dan nog niet is, dan moet ik proberen om mijn geld weer te krijgen, toch lastig om een betrouwbaar adres te krijgen in het buitenland, als die er al zijn. Dan maar alleen boll.com en cosmox gebruiken die leveren tenminste.

  7. #182

    Standaard

    De kans is erg groot dat jouw pakketje bij de Douane ligt aangezien de totaalprijs ruim de grens van 22,00 euro overschreden heeft dus ik zou nog even geduld hebben als ik jou was. Probeer in de toekomst Amazon.co.uk eens, veel betrouwbaarder ga je ze niet krijgen en bovendien snelle levering wanneer de items op voorraad zijn en geen gezeur met de Douane. Probeer ook bij Amazon zelf te bestellen en niet bij Marketplace sellers, mocht je pakketje niet aankomen dan heb je een grote kans dat je zonder problemen en/of moeilijke vragen je geld terugkrijgt.


  8. #183

    Standaard

    Bij marketplace sellers hanteren ze dezelfde goede service mocht het kwijtraken.

    Let wel op dat marketplace sellers op de amazon.uk ook vanaf de Kanaaleilanden of de US of zo kunnen versturen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #184

    Standaard

    Ik wilde ook liever bestellen vanuit engeland, maar deze dvd's waren niet verkrijgbaar daar.

  10. #185

    Standaard

    Ik heb gisteren naar Bridge on the river kwai gekeken. Het geluid daarvan was heel slecht. Veel tikken en andere vreemde geluiden.
    Heeft iemand misschien een email van amazon.com klanten service.
    Bij mijn bestelling zie ik alleen de optie terug sturen.

    Erg jammer wel verder is het een geweldige set.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb gisteren naar Bridge on the river kwai gekeken. Het geluid daarvan was heel slecht. Veel tikken en andere vreemde geluiden.
    Heeft iemand misschien een email van amazon.com klanten service.
    Bij mijn bestelling zie ik alleen de optie terug sturen.

    Erg jammer wel verder is het een geweldige set.
    Je moet het via de website doen, maar die optie ligt nogal verscholen, ik verbaas me altijd weer dat ik het vind. Het gaat geloof ik via het help gedeelte, ik zal eens kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #187
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dank je wel, ik ga hier een bookmark van maken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #189

    Standaard

    Nou willen ze dat een review geef over de verkoper, dat heeft toch geen zin als de producten er nog niet zijn.

  15. #190

    Standaard

    Amazon heeft een vervangend exemplaar opgestuurd en ik mag het defecte exemplaar houden.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #191

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn DVD's ontvangen, allemaal verpakt in een mooie box, dus ik ben er blij mee, moest totaal nog 31 euro betalen voor belasting en inklaringskosten. Het is dus nog binnen de termijn gekomen die ze gesteld hadden. Ik heb af en toe wel twijfels gehad, maar de meeste reacties hier zijn positief, dus dat hielp me hoopvol te blijven. Iedereen bedankt voor de reacties.

  17. #192

    Standaard

    Ik heb mijn wachtwoord bij amazon maar eens even aangepast, want ook bij mij klopte onderstaand verhaal helaas.
    Normaal gesproken ben ik uitermate positief over amazon, maar dit bericht is toch wel teleurstellend:

    Amazon maakt sterke wachtwoorden onveilig

    Gepubliceerd: Maandag 31 januari 2011
    Auteur: Uhro van der Pluijm
    Gebruikers van Amazon die langere tijd hun wachtwoord niet gewijzigd hebben, lijden onder een ernstige onveiligheid van het systeem. Dat accepteert ook varianten van een wachtwoord.
    Klanten van de webwinkel Amazon die hun wachtwoord al ‘enige jaren’ niet hebben veranderd, hebben een ernstig veiligheidsprobleem. Dat werd afgelopen weekend bekend. Het is namelijk mogelijk om in te loggen met wachtwoorden die lijken op dat van de gebruiker maar het niet exact zijn.

    Alles langer dan acht tekens
    Door de tekortkoming van het authenticatiesysteem van de webwinkel accepteert Amazon bij wachtwoorden die langer zijn dan acht tekens ook de eerste acht karakters. Bovendien accepteert de webwinkel alle tekens die na een wachtwoord van acht karakters worden ingevoerd. Iemand die als wachtwoord ‘Password987’ heeft kan dus ook inloggen met ‘Password’ of bijvoorbeeld ‘Password123’.
    Het systeem negeert niet alleen lange wachtwoorden, maar het kijkt bij oudere wachtwoorden ook niet naar hoofd- of kleine letters. Iemand die een mix van deze tekens in zijn wachtwoord heeft, kan dus ook met alleen kleine letters inloggen. Iemand die als wachtwoord ooit ‘PaSsWOrD’ ingevuld heeft kan dus ook met het simpeler ‘password’ naar binnen.
    Webwereld heeft deze beweringen met een test kunnen bevestigen.

    Veroorzaakt door oude UNIX-functie
    Volgens speculaties worden deze beveiligingsproblemen in het systeem van Amazon wordt veroorzaakt door het gebruik van de Unix functie crypt(). Amazon zou die hebben gebruikt om oudere wachtwoorden te versleutelen.
    De oorspronkelijke versie van de crypt() functie kapt langere wachtwoorden af. Alles na het achtste teken wordt genegeerd. De wachtwoorden die met behulp van deze functie versleuteld zijn, zijn daarnaast relatief eenvoudig te kraken. Dat komt doordat de functie de wachtwoorden met behulp van de encryptiestandaard DES opslaat.
    Overigens zijn er verschillende nieuwere versies van crypt() in omloop. De functie gebruikt nu standaard MD5-versleuteling en kan bovendien ook wachtwoorden van meer dan acht tekens aan.

    Problemen inmiddels opgelost
    De wachtwoorden zouden na het versleutelen met crypt() bovendien in bovenkast op de servers van Amazon opgeslagen zijn. Daardoor is het met oudere wachtwoorden mogelijk om zonder de juiste hoofd- en kleine letters in te loggen bij de webwinkel.
    Omdat nieuwere wachtwoorden niet te kampen hebben met de beveiligingsproblemen, lijkt het erop dat Amazon het probleem in de tussentijd opgelost heeft zonder oudere wachtwoorden te updaten. Gebruikers die vatbaar zijn voor het probleem kunnen dat oplossen door hun wachtwoord te veranderen. Het wordt dan ook op de nieuwe manier opgeslagen.

    Gawker en XS4ALL
    Amazon is niet het eerste bedrijf dat last ondervindt van de onvolkomenheden van crypt(). Toen uitgever Gawker Media vorige maand gehackt werd konden de hackers de wachtwoorden eenvoudig decoderen omdat Gawker de wachtwoorden via crypt() versleutelde met DES.
    De Nederlandse internetprovider XS4ALL heeft lange tijd geen wachtwoorden van meer dan 8 tekens geaccepteerd. Dat kwam oorspronkelijk ook door het gebruik van deze UNIX-functie. De internetprovider maakte het in 2009 pas mogelijk voor klanten om langere wachtwoorden te gebruiken.

    Bron: http://webwereld.nl/nieuws/105552/am...tm_campaign=ww
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #193

    Standaard

    Bedankt voor de heads up peptalk , meteen maar even mijn wachtwoord veranderd.


  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb gisteren naar Bridge on the river kwai gekeken. Het geluid daarvan was heel slecht. Veel tikken en andere vreemde geluiden.
    Heeft iemand misschien een email van amazon.com klanten service.
    Bij mijn bestelling zie ik alleen de optie terug sturen.

    Erg jammer wel verder is het een geweldige set.
    is dit de BR versie ? heb 'm ook bij amazon gekocht maar nog niet bekeken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is dit de BR versie ? heb 'm ook bij amazon gekocht maar nog niet bekeken
    Ja gaat om de blu ray.

    Ik heb sinds gisteren de vervanging binnen van amazon.com. Maar nog geen tijd gehad die te testen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #196

    Standaard

    Sinds eind december koop ik bij Amazon.com. Vroeger was ik een vaste klant bij dvdpacific maar de laatste tijd ben ik zeer ontevreden over hun service. Daardoor heb ik een test gedaan met Amazon.com in December. Door de feestdagen en de sneeuw heb ik 3 weken moeten wachten op mijn bestelling. Als ik iets bij hen koop dan kies ik voor de goedkoopste verzendwijze. De waarde van die bestelling was rond de 150$. Ik heb wel 10€ douaneonkosten moeten betalen. Mijn eerste test was dus al zeer positief want de meeste blu-ray's waren aan een zeer gunstige prijs aangeboden.

    Ik heb einde Januari weer een bestelling bij hen geplaatst met weer een waarde rond 150€. De blu-ray's waren weer goedkoper dan elders. Nu begin ik het systeem van Amazon.com te kennen die hun prijs dagelijks veranderen. Wat was ik berbaast van mijn bestelling te zien 8 dagen later. Volgens hen moest ik mijn vestelling maar pas rond de 3de Maart ontvangen. Dat is dus een maand vroeger dan verwacht. En ik heb zelfs niets aan de douane moeten betalen. Mijn tweede test is ZEER positief.

    Ik heb dus verschillende bestellingen met de diverse uitgaven van Tron Legacy/Classic bij hen geplaatst. Ik heb de tijdelijk kortingsbonnen van 5$ en 8$ gebruikt. Nu ga ik zien welk van de bestelling mij de goedkoopste ga komen. En de rest ga ik cancelen. En tussen nu en de resleasedatum zou de prijs nog tijdelijk kunnen verlagen.

    Kan iemand mij zeggen hoeveel dagen voor de releasedatum ze dat artiekel verzenden?

  22. #197

    Standaard

    Bij mij ongeveer 1 tot 2 dagen voor release.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #198

    Standaard

    Dus, ze wachten redelijk lang voordat ze de items versturen. De andere sites versturen meestal hun items een week voor de releasedatum.

  24. #199

    Standaard

    Gister een zending zoek gemeld die op 10 januari is verzonden en 7 februari uiterlijk ontvangen moest zijn.
    Kreeg via e-mail te horen dat ik nog een maand moet wachten voordat er een vervangende order wordt verzonden, maar kreeg wel mijn verzendkosten teruggestort.
    Het gaat hier niet om een zending die bij de douane kan liggen ivm hoogte bedrag, daarnaast ontvang ik mijn Amazon zendingen altijd binnen een week tot 10 dagen.
    Lijkt erop dat er een nieuwe politiek wordt gevoerd waar ik niet blij van word: als alles tegenzit ontvang ik die vervangende order pas derde week maart!
    Laatst aangepast door jack020 : 09-02-2011 om 10:08

  25. #200

    Standaard

    Hier hetzelfde met een zending die ik niet ontvangen heb:
    21-12 verzonden, 21-01 uiterste ontvangstdatum, wachten tot 25-02, $4,49 refund, de helft van de verzendkosten.

    Ik vind het niet zo heel erg en wel te begrijpen, het zal gewoon te veel geld hebben gekost. Te veel misbruik en ze hebben vast geconstateerd dat veel pakketjes alsnog aankomen. Dat zal hier in NL niet zo zijn, maar in veel andere landen is de post lang niet zo goed ontwikkeld als hier.

    Momenteel ontvang ik alles trouwens ook met 7-10 dagen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •