Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #151

    Standaard

    Daar zat ik ook al aan te denken, maar kan nergens een CONTACT (e-mail)adres vinden?
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #152

    Standaard

    Je moet inloggen op je account en naar je bestellingen gaan, daar kun je per bestelling of titel aangeven of er problemen zijn en zo ja welke.

  3. #153

    Standaard

    Ik heb op 30-12 wat besteld bij amazon, voor de eerste keer. Het bedrag is al van CC card afgeschreven, dus ik ben erg benieuwd wanneer het geleverd wordt. Zij geven aan dat dat 2 februari zal zijn, ik hoop echter dat het wat eerder geleverd wordt. Ik hoop maar dat het goed komt.

  4. #154

    Standaard

    Normaal gaat bij Amazon het pas van je CC als het verstuurd wordt toch?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #155

  6. #156

    Standaard

    Inderdaad wanneer het verstuurd wordt. Monstermuis geeft nergens aan dat het nog niet verstuurd is, alleen wanneer de te verwachten leverdatum is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Inderdaad wanneer het verstuurd wordt. Monstermuis geeft nergens aan dat het nog niet verstuurd is, alleen wanneer de te verwachten leverdatum is.
    O ja sorry er stond dat hij verscheept was en dat de verwachte datum 2 februari is.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb op 30-12 wat besteld bij amazon, voor de eerste keer. Het bedrag is al van CC card afgeschreven, dus ik ben erg benieuwd wanneer het geleverd wordt. Zij geven aan dat dat 2 februari zal zijn, ik hoop echter dat het wat eerder geleverd wordt. Ik hoop maar dat het goed komt.
    Idem hier, besteld op 27-12 en afgelopen vrijdag al binnen (België).
    Echt wel top!

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Idem hier, besteld op 27-12 en afgelopen vrijdag al binnen (België).
    Echt wel top!
    Vanuit amerika? Of engeland. Als het uit amerika komt is dat erg snel en dat geeft mij hoop. Alleen je kunt niet zien waar het pakketje zich bevindt.
    Laatst aangepast door monstermuis : 10-01-2011 om 07:50

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Idem hier, besteld op 27-12 en afgelopen vrijdag al binnen (België).
    Echt wel top!
    Besteld op 22 december en vandaag binnen. Volgens de site moest ik mijn bestelling maar pas na de 20ste ontvangen. En ik had een bestelling van meer dan 120$ en heb maar 10€ aan douaneonkosten moeten betalen.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Besteld op 22 december en vandaag binnen. Volgens de site moest ik mijn bestelling maar pas na de 20ste ontvangen. En ik had een bestelling van meer dan 120$ en heb maar 10€ aan douaneonkosten moeten betalen.
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
    Hij woont in België, daar is de post (nog...) niet zo inhalig als onze TNT wat betreft administratiekosten
    Moet wel zeggen dat de normale posttarieven daar weer een stuk hoger liggen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #163

    Standaard

    Wat voor douanekosten kun je in nederland verwachten dan? Want je moet het ook maar net in huis hebben, en je weet niet wanneer het komt.

  14. #164

    Standaard

    BTW is 19%
    Inklarings-/administratiekosten van TNT zijn geloof ik iets van 16 euro op het moment., maar dat heb ik al jaren niet meer gehad, dus dat weet ik niet precies.
    En als je boven een bepaald bedrag uit komt moet je ook nog een andere, niet zo hoge belasting betalen, maar dan moet je even op de site van de douane kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #165

    Standaard

    Inklaringskosten zijn € 12,50. Zie verder deze pagina van de douane:

    http://www.douane.nl/particulier/int....html#P66_5282

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
    Als de waarde van mijn bestellingen tussen de 22€ en de 150€ zijn dan betaal ik nooit meer dan 10€ en die 10€ zijn eigenlijk "aanbiedingskosten aan het douaneagentschap".
    De bedoeling is nu om blu-ray's te kopen bij Amazon.com aan de laagste prijs door middel van blu-ray.com en ééns dat ik aan de 140€ kom (vervoerkosten inbegrepen) dan plaats ik mijn bestelling.

    De laatste tijd koop ik mijn blu-ray's aan 10$ ongeveer en met die 10€ aan douaneonkosten doe ik nog goede koopjes. En bij Amazon.com moet je dagelijks de prijzen nachecken want de éne dag kost een blu-ray misschien 9,99€ en de volgende dag 19,99€ en een paar dagen later 14,99€ en zo verandert Amazon zijn prijzen regelmatig.

  17. #167

    Standaard

    Ik denk dat er ook bedoelt wordt dat het zo snel bezorgd is. Mijn bestelling geplaatst op 30 december is nog niet binnen.

  18. #168

    Standaard

    De Space 1999 DVD box die ik op 31 december jl. heb besteld heb ik zojuist binnen gekregen. Hij is op de 3e januari verstuurd met een verwachte leverdatum van 19 januari dus deze 11 dagen levertijd is wederom sneller dan verwacht. Én geen bijkomende kosten , ik denk dat hij er door is geglipt want de totaalprijs was bijna $51,00 dollar.

  19. #169
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan heb je inderdaad geluk gehad.

    Deze week zelf iets minder geluk, 2 BD's met een totale waarde net onder de 40 $ en het was bingo + 10 € douanekosten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #170

    Standaard

    Dan heb ik zeker pech, is waarschijnlijk ook een wat grotere bestelling alle 6 seizoenen van hercules the legendary journey's, is totaal 102 euro.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Dan heb ik zeker pech, is waarschijnlijk ook een wat grotere bestelling alle 6 seizoenen van hercules the legendary journey's, is totaal 102 euro.
    Ik denk dat je er gemakshalve van uit kan gaan dat jouw bestelling wat meer tijd kost en als je pech hebt dan wil de douane ook nog even mee snoepen. In dat geval zou je zo een week of twee langer kunnen wachten op je bestelling, TNT is wat dat betreft een enorme logge organisatie. Nou maar hopen dat ook jou bestelling er doorheen glipt .


  22. #172

    Standaard

    Je kan er toch niets aan doen alleen afwachten, maar is amazon 1 bedrijf of coordineren ze andere bedrijven die het via amazon verkopen? Ik heb geklikt op nieuw voor de bestelling en dan kun je kiezen uit meerdere verkopers. Nu maar hopen dat het niet tweede hands is wat ik nu krijg, ik heb toch degelijk gezocht in het lijstje voor nieuw, erg onduidelijk allemaal.
    Laatst aangepast door monstermuis : 15-01-2011 om 10:57

  23. #173

    Standaard

    Je bedoelt waarschijnlijk de Amazon Marketplace sellers, dat zijn verkopers die hun items ook via Amazon aanbieden. Als je op de links "New" of "Used" klikt krijg je hun aanbod te zien en weet je dus wat jouw item bij één van deze Marketplace sellers kost. Soms wat goedkoper maar meestal duurder en bij deze verkopers krijg je vaak maar één verzendoptie aangeboden. Verzenden gaat tenzij anders aangegeven altijd via deze Marketplace seller en het duurt over het algemeen ook langer voordat je de items in huis hebt.


  24. #174

    Standaard

    Hoe moet je het dan bestellen als je geen andere mogelijkheden krijgt? Zit je dan altijd vast aan die standard international shipping?
    Laatst aangepast door monstermuis : 17-01-2011 om 10:23

  25. #175

    Standaard

    Als je bij Amazon gaat winkelen denk ik dat je het beste bij Amazon zelf kan bestellen en niet bij een Marketplace seller want dan krijg je normaal gesproken de keuze uit drie verzendopties, standard, expedited en courier. Dit kan overigens wel afhangen van de bestelling soms is er maar één verzendoptie omdat anders de kosten uit de hand kunnen lopen, zeker bij grote bestellingen.


Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •