Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #101

    Standaard

    Ik heb nu een aantal artikelen weggehaald, de totale kosten zijn nu ongeveer €20,-. Ik heb de bestelling maar geplaatst. Kijken hoe het uit gaat komen, als mijn eerste bestelling bij Amazon.co.uk goed verloopt, zullen er gauw meerdere volgen
    Laatst aangepast door roninpacino : 21-03-2010 om 21:27
    --

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb nu een aantal artikelen weggehaald, waardoor de kosten onder de €22,- zitten. Hierdoor zijn er geen extra kosten toch?
    Juist(ik ging er bij de vorige vanuit dat je op amazon.com bezig bent)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103

    Standaard

    Amazon.co.uk is gewoon EU, ik heb zelfs een keer een pakket BD's t.w.v. ca. 76 euro daar besteld, kein probleme!

  4. #104

    Standaard

    Wow! 4 Mei Angels & Demons Special Edition met boeksteunen gekocht op Amazon.com, en nu al binnen! Set kostte 25 dollar, net onder de 21 euro, maar met verzendkosten kwam het erboven...Heb echter geen douanekosten moeten betalen! ETA was 21 juni lol O_o!

  5. #105

    Standaard

    Deze week is Hi-Def week, met een flink aantal leuke aanbiedingen.

    Klik hier voor de complete kalender!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #106
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor dat jullie iets binnen hebben van Amazon.com ?

    Op 12/06 een bestelling geplaatst, maar nog altijd niets mogen ontvangen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #107

    Standaard

    Dat is wel redelijk lang Stefaan, maar ik heb dat ook wel eens gehad.
    Helaas moet je de delivery estimate afwachten....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #108
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag Amazon.com pakketje opgehaald bij de post. Heeft toch bijna een maand
    geduurd.

    Wel grappig/bizar op de achterkant van North by Northwest: Not authorized for sale or rental outside the USA and Canada. ... yikkes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #109

    Standaard

    Ik heb een vraag over amazon.com marketplace. Nu heb ik daar toevallig vandeweek zitten kijken, maar ik kan nergens vinden of sellers ook internationaal versturen. Vroeger stond daar 'International shipping available' maar nu staat dat nergens meer bij. Alleen Expedted shipping.

    Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
    Alvast bedankt!

  10. #110

    Standaard

    ALs je bij een product naar alle prijzen kijkt staat er alleen Domestic Shipping of er staat nog International Shipping bij.

    Kijk maar eens hier bij aanbieder bull_moose_music
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #111

    Standaard

    Je bedoelt dat linkje naar Domestic & International shipping rates?
    Als die er staat kan ik ze kopen, staat er enkel Domestic shipping rates, dan versturen ze niet buiten de US?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denv82 Bekijk bericht
    Je bedoelt dat linkje naar Domestic & International shipping rates?
    Als die er staat kan ik ze kopen, staat er enkel Domestic shipping rates, dan versturen ze niet buiten de US?
    Yep, behalve als er fullfilment by Amazon bij staat, dan zijn de verzendkosten ook maar 6,50 voor 1 DVD/BD i.p.v. 12 dollar die normaal is bij Marketsellers
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Ik plaats dit bericht maar even hier, ik zag geen Amazon.de topic.

    Ik had de steebook besteld van Tekken op de Duitse Amazon website. Nu kreeg ik het volgende bericht:

    Guten Tag,

    hier ist eine wichtige Nachricht von Amazon.de.

    Leider mussten wir Ihre Vorbestellung für den Artikel 'Tekken - Steelbook [Blu-ray]' (ASIN B003UMID54) stornieren.

    Es handelt sich hierbei um einen Katalogfehler. Der Artikel war auf unserer Website fälschlich als 'freigegeben ab 16' gekennzeichnet. Richtig ist jedoch, dass die Freigabe des Artikels erst ab 18 ist.

    Der Katalogeintrag ist bereits korrigiert.

    Wir bitten Sie, den gewünschten Artikel nun neu vorzubestellen. Leider ist es uns technisch nicht möglich, dies für Sie vorzunehmen.

    Den Artikel finden Sie, wenn Sie auf diesen Link klicken:

    http://www.amazon.de/gp/product/B003UMID54

    Bitte beachten Sie, dass für Artikel ohne Jugendfreigabe ein Spezialversand nötig ist und daher zusätzliche Versandkosten anfallen. Weitere Informationen finden Sie auf der Detailseite des Artikels.

    Wir danken für Ihre Mühe und Ihr Verständnis für unseren Fehler.

    Wat mij duidelijk wordt is dat de film nu voor 18+ is i.p.v. 16. De rest is voor mij wat vaag. Kan ik deze nu wel of niet bestellen? Ik betaal met Creditcard, dat kun je toch alleen als je 18 jaar of ouder bent?
    En waarom de extra verzendkosten? Begrijp ik dat goed?

    Ik wil de film nog wel bestellen, maar niet als ik extra moet betalen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Wat mij duidelijk wordt is dat de film nu voor 18+ is i.p.v. 16. De rest is voor mij wat vaag. Kan ik deze nu wel of niet bestellen? Ik betaal met Creditcard, dat kun je toch alleen als je 18 jaar of ouder bent?
    En waarom de extra verzendkosten? Begrijp ik dat goed?

    Ik wil de film nog wel bestellen, maar niet als ik extra moet betalen...
    Gewoon nog een keer bestellen, als het goed is geldt de 5 euro extra alleen voor klanten binnen Duitsland(daar moet er voor getekend worden en de 'ausweis' moet gecontroleerd worden door de koerier) en anders zie je er wel hoge verzendkosten bij staan en bestel je hem niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #116

    Standaard

    Iemand weleens meegemaakt dat de Delivery Estimate niet gehaald werd? Ik heb gemaild, en kreeg terug te horen dat ik nu moet wachten tot 2 november. Dan pas mag ik weer mailen.

    Wat zijn de ervaringen met een dergelijke situatie hier?

  17. #117

    Standaard ondertitels

    Als bij amazon wordt aangegeven dat een dvd nederlandse ondertitels heeft, klopt dat dan?

  18. #118
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Als bij amazon wordt aangegeven dat een dvd nederlandse ondertitels heeft, klopt dat dan?
    Kan, maar ga er nooit blind van uit. Van welke film wil je weten, of er NL subs op staan?

  19. #119

    Standaard

    met sites als www.dvdcompare.net of software als dvdprofiler kom je ook al een eind

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kan, maar ga er nooit blind van uit. Van welke film wil je weten, of er NL subs op staan?

    Grey's anatomy seizoen 5

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Grey's anatomy seizoen 5

    De regio 1 versie heeft geen nederlandse subs, die te bestellen is via amazon.com.

    De Engelse uitgave kan ik niets over zeggen.
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #122

    Standaard

    Bij de engelse versie staat dutch subtitels en regio 2.

  23. #123

    Standaard

    Regio 2 is natuurlijk geen Regio 1. De regio 2 zou Nederlandse subs KUNNEN hebben. Seizoen 1 had die iig wel.

    Ik geloof dat amazon.com / amazon.co.uk en amazon.de nogal door elkaar heen gebruikt worden in dit topic.
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #124

    Standaard

    Het is dus niet duidelijk, dan maar in nederland kopen mijn vrouw wil absoluut met ondertitels.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Iemand weleens meegemaakt dat de Delivery Estimate niet gehaald werd? Ik heb gemaild, en kreeg terug te horen dat ik nu moet wachten tot 2 november. Dan pas mag ik weer mailen.

    Wat zijn de ervaringen met een dergelijke situatie hier?
    Niemand die zoiets heeft meegemaakt?

Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •