Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #76

    Standaard

    Wat iedereen vegeet is dat je ook gewoon door Amazon al de inklaring kan laten doen, weet je bijna precies waar je aan toe bent. Zie hier.
    (Ik gebruik dat zelf ook niet, ik 'gok' er op, maar het kan wel.)

    Bij TNT heb ik ooit ook extra kosten moeten betalen, maar wie weet is dat veranderd.

  2. #77

    Standaard

    Bij mij duren zendingen bij Amazon.com altijd steeds een maand.

    Mijn vorige bestelling had als vermoedelijke leverdatum 22 februari maar is nog niet binnen.

    Bij Amazon UK heb ik deze meestal al dag voor "vermoedelijke ontvangstdatum".

    Moet ik me al zorgen beginnen te maken?

    Alle goederen waren in stock dus daar kan het niet aan liggen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 23-02-2010 om 22:17 Reden: .

  3. #78

    Standaard

    geeft Amazon niet een tijdsperiode aan waarin het binnen moet komen ipv 1 dag?
    Als het na die periode niet binnen zou ik even mailen.

    Maar amazon.co.uk (hier in NL tenminste) verstuurt Rechstreeks via de TNT.
    en met .com is maar afwachten wie hem hier soorteert en bezordt en natuurlijk ook nog "last" van douane als je pech hebt. Dus daardoor duurt via amazon.com gewoon langer.

  4. #79

    Standaard

    Voor bestellingen minder dan 22€ (wat hier het geval is) kan men geen douanekost aanrekenen. Dus nog paar dagen wachten en dan mailen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Voor bestellingen minder dan 22€ (wat hier het geval is) kan men geen douanekost aanrekenen. Dus nog paar dagen wachten en dan mailen.
    Maar dat neemt niet weg dat het pakje wel door de procedure van de douane zou kunnen komen. Maar ik zou inderdaad mailen wanneer de 'delivery estimate' is verlopen.


  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Maar dat neemt niet weg dat het pakje wel door de procedure van de douane zou kunnen komen.
    Wat bedoel je hier dan precies mee?

    Ik mag toch aannemen dat alle pakjes onder de €22 zonder problemen zouden moeten passeren - met andere woorden GEEN inklarings- of aanbiedingdskosten, GEEN administratieve kosten en GEEN BTW-heffing?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wat bedoel je hier dan precies mee?

    Ik mag toch aannemen dat alle pakjes onder de €22 zonder problemen zouden moeten passeren - met andere woorden GEEN inklarings- of aanbiedingdskosten, GEEN administratieve kosten en GEEN BTW-heffing?
    Dat klopt, maar daarom kan zo'n pakketje nog wel door de procedure komen. En dat kan vertraging oplopen, maar als je onder de 22 euro bent gebleven, geen extra kosten. Ik probeer alleen aan te geven dat douane wel vertraging kan oplopen bij goedkope bestellingen. Tenminste, dat denk ik.


  8. #83

    Standaard

    Is de 22 euro grens van toepassing op het betaalde bedrag incl of excl verzenden?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Is de 22 euro grens van toepassing op het betaalde bedrag incl of excl verzenden?
    Volgens mij maakt het niks uit en worden verzendkosten ook meegeteld. en kijken ze naar totaal incl. Maar 100% zeker weten doe ik het niet.

  10. #85

    Standaard

    Staat in deze draad wel ergens vermeld, dus gebruik de geavanceerde zoekfunctie!!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

    Standaard

    Verzendkosten tellen volgens berekening van Amazon.com ook mee voor douanekosten.

  12. #87

    Standaard

    Het gaat om het totaalbedrag van de producten! Is DAT over de 22 euro, pas DAN worden de verzendkosten ook meegeteld. En Amazon zet netjes het totaalbedrag van de producten op het pakketje.


  13. #88

    Standaard

    Inderdaad. Volgens mij zet Amazon de prijs van de verzendkosten niet op de verpakking. De meeste doen dit niet volgens mij trouwens...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  14. #89

    Standaard

    volgens mij de keren dat ik iets groot bij amazon.com besteld heb. en toen iedere keer douana had moest ik btw over totaal betalen dus incl verzendkosten.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Inderdaad. Volgens mij zet Amazon de prijs van de verzendkosten niet op de verpakking. De meeste doen dit niet volgens mij trouwens...
    Helaas, Amazon zet altijd werkelijke waarde en verzendkosten op verpakking

    merk wel dat de laatste tijd amazon ook items in order los verstuurt (dus "when available") hoewel ik dit niet aangeef (gelukkig zonder extra kosten)

    deze week een order van 3 items binnen gekregen verdeeld over 2 pakjes, een op maandag binnen, andere donderdag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #91

    Standaard

    Hoe zit het met het kopen van artikelen aangeboden door andere verkopers op Amazon.com?
    Als je 10 artikels koopt, bij 10 verschillende mensen, moet je dan ook per gekocht artikel $2,95 verzendkosten betalen? Hoe zit dat?
    --

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoe zit het met het kopen van artikelen aangeboden door andere verkopers op Amazon.com?
    Als je 10 artikels koopt, bij 10 verschillende mensen, moet je dan ook per gekocht artikel $2,95 verzendkosten betalen? Hoe zit dat?
    volgens mij zijn de verzendkosten anders dan bij Amazon zelf (en stukken hoger en verschillende leveranciers betekent aparte verzendkosten

    je kan altijd je items in je wagentje gooien en het betalingsproces doorlopen; op het laatst zie je dan de werkelijke kosten, en dan kun je nog beslissen of je wilt bestellen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #93

    Standaard

    En is dat hetzelfde bij elke Amazon website? Dus geld dat ook voor Amazon.co.uk?
    --

  19. #94

    Standaard

    Weet iemand een manier om de verzendkosten laag te houden? Als ik aan €12,- dvd's wil kopen via Amazon.co.uk, dan zijn de totale kosten €35. Dus 2/3 van de totaal prijs, gaat naar de verzendkosten..
    --

  20. #95

    Standaard

    Geld voor alle amazon websites.
    23 euro is wel heel veel, maar dat is dan vast via amazon.com en dan bij marketsellers.

    Via amazon.de is verzenden naar NL gratis boven de 20 euro.
    Via amazon.fr is verzenden naar BE gratis ook boven de 20 euro meen ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #96

    Standaard

    Dat klopt. Dat is via marketsellers. Maar is het zeker dat je items aankomen wanneer je via Amazon.co.uk zelf besteld? Dus niet via de marketsellers. En als je bijvoorbeeld 10 dvd's koopt bij één marketseller, is er dan geen optie om het als pakket te verzenden waardoor de verzendkosten lager worden? Nou ja, ik stel veel vragen hier alleen ik wil dat mijn eerste bestelling bij zo'n wel goed verloopt..
    --

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat klopt. Dat is via marketsellers. Maar is het zeker dat je items aankomen wanneer je via Amazon.co.uk zelf besteld? Dus niet via de marketsellers. En als je bijvoorbeeld 10 dvd's koopt bij één marketseller, is er dan geen optie om het als pakket te verzenden waardoor de verzendkosten lager worden? Nou ja, ik stel veel vragen hier alleen ik wil dat mijn eerste bestelling bij zo'n wel goed verloopt..
    Die verzendkosten worden altijd apart - per product - berekend, dat is nu eenmaal zo en ja, zo'n bestelling komt heus wel aan hoor, als je gewoon bij een goede marketseller koopt is dat geen enkel probleem. Je kunt die seller ook altijd mailen met je vragen, dus ik zou zeggen probeer het gewoon

  23. #98

    Standaard

    Die marketsellers hanteren dezelfde service als amazon zelf, anders mogen ze niet verkopen, het verzenden en dergelijke duurt alleen wat langer.
    Ik heb een keer een dvd niet ontvangen, werd netjes nog een keer verstuurd.
    Ik kreeg een keer een BD regio A maar dat stond er niet bij, geen probleem om om te ruilen en de verzendkosten v/h terugsturen vergoed gekregen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    De totaalprijs voor 10 dvd's is nu ongeveer €27. Alleen boven de €22 krijg je er allerlei kosten bij. Weet iemand om welke kosten dit nog meer gaat, naast de douane kosten? En hoe hoog zijn deze kosten? Welke verzendmethode kun je het beste kiezen?

    - Heb net het een en ander gelezen (een aantal pagina's terug) en wil nu wel zeker zijn wat ik doe. Dan gaat het in het vervolg sneller en makkelijker.
    Laatst aangepast door roninpacino : 21-03-2010 om 21:03
    --

  25. #100

    Standaard

    BTW 19% en kosten inklaarder(meestal TPG, ik geloof 10 euro), je kunt ook de kosten via amazon al voldoen, dan krijg je niet die kosten v/d TPG er boven op als je pakketje door de douane onderschept wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •