Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #801

    Standaard

    Ik heb laatst juist een positieve ervaring. Voor het eerst was een blu ray niet aangekomen. Als vaste klant kreeg ik mijn verzendkosten terug en een replacement die met de snelste methode opnieuw verzonden werd en binnen 3 dagen thuis was! Top winkel.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #802

    Standaard

    Neem aan dat als je een proefmaand Amazon prime neemt dat het gratis verzenden niet geld voor Amazon.com of wel

    http://primeamazon.be/

    (wel opletten want na die proefmaand is het abonnement per jaar)

  3. #803

    Standaard

    1 US dollar is nu bijna evenveel waard als 1 Euro. Slechte ontwikkeling voor ons als Europese klanten van Amazon. Maakt de spoeling nog dunner als je douanekosten wil vermijden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #804

    Standaard

    EU wil btw-vrijstelling onder € 22 opheffen: http://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk...duurder-worden

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    EU wil btw-vrijstelling onder € 22 opheffen: http://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk...duurder-worden
    Zou dan wel handig zijn als amazon.com de BTW dan int, net zoals amazon.co.uk nu al rekening houdt met BTW-verschillen tussen Europese landen en dit aanpast n.a.v. verzendadres. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren aangezien amazon US als Amerikaans bedrijf niet zomaar Europese belastingen kan innen. Als er naast BTW altijd inklaringskosten komen is het niet meer interessant om voor kleine bedragen buiten de EU te bestellen.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zou dan wel handig zijn als amazon.com de BTW dan int, net zoals amazon.co.uk nu al rekening houdt met BTW-verschillen tussen Europese landen en dit aanpast n.a.v. verzendadres. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren aangezien amazon US als Amerikaans bedrijf niet zomaar Europese belastingen kan innen. Als er naast BTW altijd inklaringskosten komen is het niet meer interessant om voor kleine bedragen buiten de EU te bestellen.
    Als je de iets duurdere verzendoptie Expedited Shipping kiest, dan doet Amazon.com dat al en je hoeft dan geen inklaringskosten te betalen.

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je de iets duurdere verzendoptie Expedited Shipping kiest, dan doet Amazon.com dat al en je hoeft dan geen inklaringskosten te betalen.
    Klopt.maar niemand doet dat natuurlijk als je aankoopbedrag omgerekend nog onder de 22 euro ligt (spatiestussendewoordenhandmatigtoegevoegdomdatdez ebugnogsteedsnietisopgelost)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt.maar niemand doet dat natuurlijk als je aankoopbedrag omgerekend nog onder de 22 euro ligt (spatiestussendewoordenhandmatigtoegevoegdomdatdez ebugnogsteedsnietisopgelost)
    Wasbijmijopgelost,maarisweerterugzieik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #809

    Standaard

    Ik wil iets bestellen op Amazon.com, de soundtrack van La La Land. Dit is 22.02 exclusief verzending. De verzending is 6,29. Bij estimated tax staat 0,00 euro. Ik weet dat de grens 22 euro is, maar ik heb in het verleden gehad dat ik bestelde via Amerika voor 20 euro en de verzending was 8 euro, dat ik alsnog invoerrechten moest betalen. Het totaalbedrag werd toen gehanteerd.
    Is de kans ook mogelijk dat dat hierbij gebeurt of kan ik gewoon met een gerust hart bestellen?

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik wil iets bestellen op Amazon.com, de soundtrack van La La Land. Dit is 22.02 exclusief verzending. De verzending is 6,29. Bij estimated tax staat 0,00 euro. Ik weet dat de grens 22 euro is, maar ik heb in het verleden gehad dat ik bestelde via Amerika voor 20 euro en de verzending was 8 euro, dat ik alsnog invoerrechten moest betalen. Het totaalbedrag werd toen gehanteerd.
    Is de kans ook mogelijk dat dat hierbij gebeurt of kan ik gewoon met een gerust hart bestellen?
    De wegen van de douane zijn ondoorgrondelijk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De wegen van de douane zijn ondoorgrondelijk...
    Inderdaad, want de douane hanteert eigen koerslijsten die per dag veranderen. En die soundtrack is niet op amazon.co.uk of amazon.de te krijgen? Als ik het zo zie is het niet bepaald een koopje of het moet iets van een limited edition ofzo zijn...

    [Edit] Als het om de coloured vinyl gaat zou ik de gok wagen, want die zie ik niet zo snel elders [/Edit]
    Laatst aangepast door Oakey : 07-02-2017 om 21:36

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Inderdaad, want de douane hanteert eigen koerslijsten die per dag veranderen.
    Nee hoor, die veranderen per maand:https://www.belastingdienst.nl/reken...wisselkoersen/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ah, ik wist dat ze regelmatig wisselden, maar niet dagelijks dus. Dank voor de link, die had ik nog niet

  14. #814

    Standaard

    Ik wil een bestelling plaatsen van zo'n 96 dollar. Ik zie echter niet de mogelijkheid om vooraf de douanekosten en dergelijke te betalen. Ik dacht dat die optie wel bestond of ben ik in de war?

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil een bestelling plaatsen van zo'n 96 dollar. Ik zie echter niet de mogelijkheid om vooraf de douanekosten en dergelijke te betalen. Ik dacht dat die optie wel bestond of ben ik in de war?
    Dan moet je voor expedited shipping kiezen.

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan moet je voor expedited shipping kiezen.
    Thanx, ik was er inmiddels ook achter...

    Het kost 90 euro goedkoopste optie. Met douanekosten al betaald komt ik op 112 euro. Als ik de gok neem, kan er 35 euro extra bijkomen en kom je op een totaal van 125. Even de afweging maken.

  17. #817

    Standaard

    amazon.com komt er maar zelden doorheen, ik zou het van te voren betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.com komt er maar zelden doorheen, ik zou het van te voren betalen.
    Ik ben bang dat dat inderdaad de beste optie is. Altijd jammer...een mooie deal die toch ineens zo'n 25 euro duurder uitpakt maar het is niet anders.

  19. #819

    Standaard

    Pakketje van Amazon is binnen en uiteraard zonder gedoe met douane! En helemaal bizar....vrijdag verstuurd en vandaag op maandag al binnen! Echt extreem snel. Top dus!

  20. #820

    Standaard

    Veel kijkplezier!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Veel kijkplezier!!!
    Thanx, deel 1 zit al in mn speler

  22. #822
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Pakketje van Amazon is binnen en uiteraard zonder gedoe met douane! En helemaal bizar....vrijdag verstuurd en vandaag op maandag al binnen! Echt extreem snel. Top dus!
    Klopt, als je voor Expedited Shipping kiest dan gaat het altijd snel want dan gebruikt Amazon haast altijd een koerier, 'k doe een gokje en denk dat je pakje via UPS werd geleverd ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Klopt, als je voor Expedited Shipping kiest dan gaat het altijd snel want dan gebruikt Amazon haast altijd een koerier, 'k doe een gokje en denk dat je pakje via UPS werd geleverd ?
    Bij mij is het dan juist vaak Post NL.

  24. #824

    Standaard

    UPS inderdaad. Ik had het zeker sneller verwacht maar dit vond ik echt extreem snel. Mij hoor je zeker niet klagen. Er is bij mij nog nooit zo snel iets geleverd uit het buitenland.

  25. #825

    Standaard

    Mijn bestelling die ik met expedited shipping heb laten verzenden werd na een week bezorgd door DPD.

Pagina 33 van 38 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •