Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 949 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat is nu het probleem? Is toch prima service van Amazon?
    Natuurlijk, alleen ik verbaas me over de ingewikkelde route die ze kiezen (of die hun transporteur kiest). Normaal zie je dat nooit want een pakje van Amazon is normaliter wel zo'n vier tot zes weken onderweg en dat wordt altijd zonder tracking code verzonden. Vond het in dit geval alleen opmerkelijk dat ze eerst naar Engeland versturen, dan naar België en daarna pas naar Nederland. Voorheen kwam het vanuit een Amazon-depot in de haven van Amsterdam, maar kennelijk wordt die niet meer gebruikt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #727

    Standaard

    Aan die logistiek is geen touw aan vast te knopen. Mijn vrouw bestelde laatst kleding uit Amerika en het verzeilde eerst in Puerto Rico en daarna in de Dominicaanse republiek. Hadden we dit via de trackingcode niet opgemerkt, het zou nog steeds in de Caraïben gelegen hebben. Ik wacht intussen nog steeds op een eBay-bestelling die via USPS ging komen; we zijn drie weken verder en het object is "al" tot in Kentucky geraakt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Natuurlijk, alleen ik verbaas me over de ingewikkelde route die ze kiezen (of die hun transporteur kiest). Normaal zie je dat nooit want een pakje van Amazon is normaliter wel zo'n vier tot zes weken onderweg en dat wordt altijd zonder tracking code verzonden. Vond het in dit geval alleen opmerkelijk dat ze eerst naar Engeland versturen, dan naar België en daarna pas naar Nederland. Voorheen kwam het vanuit een Amazon-depot in de haven van Amsterdam, maar kennelijk wordt die niet meer gebruikt.
    Neen er is geen Amazon depot in Amsterdam, en ook nooit geweest, dit is enkel het retouradres.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Aan die logistiek is geen touw aan vast te knopen. Mijn vrouw bestelde laatst kleding uit Amerika en het verzeilde eerst in Puerto Rico en daarna in de Dominicaanse republiek. Hadden we dit via de trackingcode niet opgemerkt, het zou nog steeds in de Caraïben gelegen hebben. Ik wacht intussen nog steeds op een eBay-bestelling die via USPS ging komen; we zijn drie weken verder en het object is "al" tot in Kentucky geraakt...
    Heb je die ebay bestelling misschien laten verzenden met de nieuwe prepaid btw en invoer optie? In dat geval verzend de verkoper naar een ebay depot in de US en zal de tracking daar eindigen aangezien ebay het opnieuw verwerkt en met een andere carier zal verder sturen.

  4. #729
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even een vraagje over terugsturen naar Amazon US. Met de andere Amazon vestigingen gaat dit gemakkelijk, maar terugsturen naar de US lijkt wat moeilijker.

    Ik snap alles behalve de 'Commercial Invoice'

    Op de web pagina met de gegevens over het terugsturen van een pakket staat

    Print, complete, and affix 3 copies of required commercial invoice onto the address side of the parcel


    Ik vermoed dat ze me hiermee kunnen helpen in het postkantoor wat er precies moet ingevuld worden ? Iets meer in te vullen dan de datum en mijn handtekening zie ik niet meteen. Wat moet daar nog meer mee gebeuren ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #730
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Opgelost
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Heb je die ebay bestelling misschien laten verzenden met de nieuwe prepaid btw en invoer optie? In dat geval verzend de verkoper naar een ebay depot in de US en zal de tracking daar eindigen aangezien ebay het opnieuw verwerkt en met een andere carier zal verder sturen.
    Dat kan, ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #732

    Standaard

    Als er bij amazon.com bij het afrekenen Estimated tax to be collected: 0 staat, hoef je dan geen douane kosten te betalen?? Zit zwaar te twijfelen over die Jacques Demy box.

  8. #733

    Standaard

    Het is misleidend maar Amazon gebruik andere grensbedragen om tax te berekenen bij import. Deze zijn niet correct en houden ook geen rekening met de kosten van de inklaring.

    De kans is dus groot dat je voor die box de volle mep zal moeten betalen.

  9. #734

    Standaard

    Vandaag een mail van Amazon ontvangen dat ze een zending voor mij retour hebben gekregen omdat die niet afgeleverd kon worden. In de adressering ontbreekt opeens de landnaam. In plaats daarvan stond er NL (en kennelijk zijn ze bij US Mail, DHL of welke bezorgdienst Amazon ook gebruikt dan kennelijk niet zo slim om dat te corrigeren). Vermoedelijk heeft men geprobeerd om het pakje in de VS te bezorgen, wat natuurlijk niet lukt. Het vreemde is wel dat de adresgegevens in mijn account compleet en correct zijn en in al die tijd dat ik bij Amazon iets bestel, nooit gewijzigd zijn. Toch merkwaardig dan dat opeens een onvolledig/foutief adres op de zending terecht komt. En het ging niet om een Market Place seller.
    Normaal gesproken gaat dat bij Amazon ook altijd goed. Enfin, ze hebben het aankoopbedrag teruggestort op mijn credit card rekening en ik heb de bestelling opnieuw geplaatst. Gelukkig was de prijs nog hetzelfde.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #735

    Standaard

    Weet iemand wanneer ik Amazon kan gaan benaderen voor een niet ontvangen pakketje. Afleverdatum staat op 17 december maar tot op heden niets ontvangen.

  11. #736

    Standaard

    Daar is een procedure voor toch? Gewoon die links volgen en dan krijg je (als het goed is) eerst de verzendkosten terug met apologies en de opmerking dat je nog een week moet wachten of het niet toch nog wordt geleverd. Daarna krijg je dan het volledige bedrag terug. Dat kan al meteen wanneer de estimated delivery window is overschreden volgens mij, maar ik wacht meestal ook nog een paar dagen. Maar die tijd is bij jou ook al overschreden, dus ik denk dat je meteen een full refund krijgt.

    Als het een echt pakket is heb je als het goed is een track & tracenummer.

  12. #737

    Standaard

    Nevermind, zojuist binnen gekomen

  13. #738
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dit is de laatste keer dat ik iets op Amazon.com heb besteld. Hun manier van verpakken en verzenden is waardeloos. Alles komt maar kapot aan. Verspilde tijd en moeite. En maar weer het spul terugsturen en geld terugvragen. Plus de gemaakte verzendkosten. Want Amazon hanteert standaard 2,50 dollar aan vergoeding. Wat ook niet klopt, en moet je weer bonnetjes weerleggen.

    En er zatzomaar een keepcase tussen die afkomstig is van Best Buy. Nota bene een concurrent van Amazon. Man man man.

    Allemaal onnodige stress erbij. Bedankt Amazon.

  14. #739

    Standaard

    Ik vind dat vreemd want ik heb alléén goede ervaringen met deze site. En waarom moet je de spullen terugsturen? Dit heb ik nooit meegemaakt. Normaal mag je die spullen bij houden en sturen ze gratis een nieuw exemplaar.

  15. #740
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind dat vreemd want ik heb alléén goede ervaringen met deze site. En waarom moet je de spullen terugsturen? Dit heb ik nooit meegemaakt. Normaal mag je die spullen bij houden en sturen ze gratis een nieuw exemplaar.
    Mijn order bestond uit 3 items.

    -Steelbook
    -Kartonnen boxset
    -1 keepcase

    Collector's items dus.


    Twee keer met een medewerker gesproken, ik moest het spul maar terugsturen. Bij nieuwe exemplaren konden ze ook al niet garanderen of de verzendmethode verbeterd zou worden. Man, doe het gelijk goed.
    Dan maar geld terugvragen. Zo blijf ik kapotte spullen binnen krijgen.

    Amazon houdt ook bij, hoevaak iemand al iets terugstuurt/claimt. In Amerika zijn al accounts geblokkeerd, op basis hier van. Wat kan ik er nu aan doen. wanneer Amazon kartonnenboxsets gewoon in enveloppes verstuurd. Zo vaak koop ik daar al niet.
    Waardeloos.

  16. #741
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind dat vreemd want ik heb alléén goede ervaringen met deze site. En waarom moet je de spullen terugsturen? Dit heb ik nooit meegemaakt. Normaal mag je die spullen bij houden en sturen ze gratis een nieuw exemplaar.
    Heb ook wel eens wat moeten terugsturen, bleek fout met disks in levering die ik kreeg.

    tja verpakking van amazon is normaal afdoende, maar er zijn webshops die het echt wel beter doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #742

    Standaard

    Dat is nu al ongeveer 10 jaar dat ik klant ben bij hen en tot nu toe heb ik nog nooit iets moeten terugsturen. Het gebeurt inderdaad af en toe dat ik iets ontvangen dat stuk is maar ze hebben altijd ofwel terugbetaald ofwel een nieuw artiekel teruggestuurd zonder dat ik mijn exemplaar moest terugsturen. De verpakking is wel soms veel te licht of de dozen te groot voor wat er in is. Daar kunnen ze wel iets aan doen. Ik heb zelfs ooit een nieuw exemplaar gekregen en een paar dagen nadien een doos met drie verschillende blu-ray dozen. Één voor één BD, één voor twee BD´s en één voor drie BD´s. Ik heb nooit verstaan waarom ze dit gedaan hadden.

  18. #743

    Standaard

    Ik heb denk ik eens één keer iets moeten terugsturen en daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #744

    Standaard

    Dan hebben jullie toch altijd al geluk gehad.
    Ik heb regelmatig een kapot of beschadigd item van Amazon.

    Digipacks zijn het ergste, vaak zit er een plooi over de gehele lengte van de rug.
    Nog maar meegemaakt met Dirty Dancing digipack, heb besloten hem te houden.
    De kans dat er een nieuw exemplaar met eenzelfde euvel toekomt, is minstens evengroot.

  20. #745

    Standaard

    Ik zou graag Whiplash op blu-ray bestellen bij amazon.com maar ik hoef geen inklaringskosten te betalen ? Terwijl het totale bedrag wel hoger ligt dan 22EUR ?

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zou graag Whiplash op blu-ray bestellen bij amazon.com maar ik hoef geen inklaringskosten te betalen ? Terwijl het totale bedrag wel hoger ligt dan 22EUR ?
    Dat blijft altijd een gok.
    Anders is hier een alternatief:
    http://www.dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=132447
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zou graag Whiplash op blu-ray bestellen bij amazon.com maar ik hoef geen inklaringskosten te betalen ? Terwijl het totale bedrag wel hoger ligt dan 22EUR ?
    Ff goed lezen in dit topic en dan staat er in dat de verzendkosten niet meegenomen worden in het bedrag of er BTW en andere kosten betaald dienen te worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ff goed lezen in dit topic en dan staat er in dat de verzendkosten niet meegenomen worden in het bedrag of er BTW en andere kosten betaald dienen te worden.
    Dus in principe is er geen probleem.

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus in principe is er geen probleem.
    idd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    idd
    Toch wel niet meer in stock :P

Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •