Pagina 29 van 39 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man Bekijk bericht
    Hoe is het tegenwoordig met het bestellen via amazon.com? Zat erover te denken om voor zo'n €35 incl porto de Dark Knight Trilogy Ltd. edition te bestellen, maar moet ik bij Blu-ray boxen bang zijn voor import cq. andere bijkomende kosten?
    Ja, het blijft een gok......of je moet vooraf via amazon de kosten betalen, dan hoef je je geen zorgen te maken. Als je iemand bent die zich druk maakt of zijn pakket wel aankomt, dan is dit de optie. Is je instelling: we zien het wel, dan neem je de gok .

  2. #702

    Standaard

    100%
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, het blijft een gok......of je moet vooraf via amazon de kosten betalen, dan hoef je je geen zorgen te maken. Als je iemand bent die zich druk maakt of zijn pakket wel aankomt, dan is dit de optie. Is je instelling: we zien het wel, dan neem je de gok .
    Dank voor je reactie! Ik betaal gewoon met creditcard, dus vooraf? Zal wel niet, zal wel alleen postage zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    100%
    Duidelijk! 100% zorgen maken, of toch iets anders?

  4. #704

    Standaard

    Wordt 100% betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #705

    Standaard

    Dat is niet mijn beleving Pep, mijn laatste 2 zaten ook boven de €22, maar zijn er gewoon doorheen gekomen.

  6. #706

    Standaard

    mijn ervaring bij Amazon.com is ook 100 % douanekosten bij bedrag boven de 22 euro; denk dat Pepijn en ik pechvogels zijn wat douane betreft
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mijn ervaring bij Amazon.com is ook 100 % douanekosten bij bedrag boven de 22 euro; denk dat Pepijn en ik pechvogels zijn wat douane betreft
    Met Amazon.com wel Peter, met Amazon.ca en voorheen met BN.com niet hoor. Groot pakket van BN.com niet regulier verzonden dat je 4/5 weken moet wachten is iig niet goed��
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #708

    Standaard

    Gebeurt dat vaak dat Amazon bestellingen verstuurd via UPS zelfs als je voor de goedkoopste verzendingoptie kiest? Ze hebben iets op 26 verstuurd en deze morgen heeft UPS een eerste poging gedaan om het pakje te leveren. Ik vind dat niet gemakkelijk want ze komen wanneer dat ze willen en je moet thuis zijn. Met de post is dat veel gemakkelijk. Je moet niet thuis blijven om je pakje te ontvangen.

    edit: en op de site van Amazon staat dat er geen tracking is. Maar met UPS is er altijd een tracking.
    Laatst aangepast door BASIL : 30-07-2014 om 13:36

  9. #709

    Standaard

    Nee dat is niet normaal, tenzij het pakje waardevol is.

    Als je een leveringspoging gehad hebt, heb je toch ook een afwezigheidsbericht met een code op met dewelke je een nieuwe afspraak kan maken?

  10. #710

    Standaard

    Ik heb inderdaad een afwezigheidsbericht gehad en heb onmiddelijk daarna gebeld. De dame aan de lijn zei me dat ze een tweede poging zullen doen de volgende dag om ongeveer herzelfde uur. En inderdaad ze hebben mijn pakje vandaag geleverd. En volgens hen is dit zelfs een priorité levering dwz dat het geleverd moet worden voor 10u30.

  11. #711

    Standaard

    Nu heb ik de doos open gedaan. En wat zie in die doos? Drie lege blu-ray dozen. Één voor een schijf, een tweede voor twee schijven en een derde voor drie schijven. Wat the f**** is dat?
    Ik weet dat ik een blu-ray ontvangen heb met een gescheurde slipcover. Toen heb ik contact genomen met hen om te zeggen dat de verpakking kapot was. Ze wou eerst een lege doos naar mij sturen. Maar ik heb geweigerd en dan hebben ze besloten een nieuw exemplaire naar mij te sturen.
    Ze hebben dus toch die lege doos naar mij gestuurd maar waarom drie soorten dozen?

  12. #712

    Standaard

    Omdat de kans dan groter is dat er wel een juiste tussen zal zitten. De productkost is te verwaarlozen, de verzendkost daarentegen niet, dus best direct genoeg variaties opsturen

  13. #713

    Standaard

    Begin juli een bestelling geplaatst bij Amazon, die kort daarop verzonden is en rond 21 juli hier had moeten arriveren. Twee weken later echter nog steeds niets gezien, dus bij Amazon gevraagd wat ik moest doen. Binnen een uur antwoord op mijn mail gekregen met de mededeling dat ze de zending kostenloos nog een keer zouden sturen, maar dan met One Day Shipping, zonder verder enige bijkomende kosten. En prompt gisteren via UPS deze binnengekregen. Topservice! Pakjes van Amazon via standaard verzending zijn soms weken onderweg, maar komen vaak eerder aan dan de aangegeven delivery date. Dit keer dus niet, dus het pakje is vermoedelijk zoekgeraakt of per abuis ergens verkeerd bezorgd bij mensen die met vakantie zijn. Gebeurt niet vaak bij Amazon, maar wordt altijd prima en zonder gezeur opgelost. Daar kunnen veel Nederlandse webwinkels een voorbeeld aan nemen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #714

    Standaard

    Hoe komt het nou dat mijn verzendkosten voor 2 items (1 shipment) uitkomen op usd 8,97 terwijl er op de site-info van amazon staat usd 3,99 voor standard shipping?

    Zelfs 1 bluray verzendt amazon pas voor usd 6,48...

    Iemand een idee hoe dit kan / te verhelpen is?

    http://www.amazon.com/gp/help/custom...?nodeId=596194
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #715

    Standaard

    FF goed kijken 3,99 per bestelling en 2,49 per artikel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #716

  17. #717

    Standaard

    Iemand al eens een Amazon.com tracking nummer gehad met volgende prefix: AMZONT2S........... ? Werd verstuurd via standaard international maar wel met dit tracking nummer. Kan nergens een site vinden waar te tracken & van google moet ik precies niet veel info verwachten...
    Laatst aangepast door Kev : 17-09-2014 om 12:36

  18. #718

    Standaard

    Ter info
    Voor mensen die regelmatig bij Amazon com kopen enz is dit mogelijk ook een goed alternatief: dvd empire
    http://www.dvdempire.com/
    Wel nog geen ervaring mee wat de levering betreft .
    Oklahoma blu ray was daar in ieder geval 6 dollar goedkoper (21dol) dan Amazon (27dol)
    Dus misschien zijn daar meer blu rays voordeliger t.o.v. Amazon com
    En het valt me ook op dat de Canada koers (Amazon ca) wat gunstiger is dan Amazon com
    b.v. My fair lady pre order komt bij .com net boven de 22 euro en bij .ca onder 22 euro (vorige week dan).

  19. #719

    Standaard

    Ik heb vroeger veel bij dvdpacific en dvdempire gekocht. Ik heb nooit last gehad bij de levering. Ik vond toen toch dat dvdempire niet zo goedkoop was.

    De films zijn inderdaad meestal goedkoper bij .ca dan bij .com wegens de koers maar ik haat de Canadese covers.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-10-2014 om 13:55

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vroeger veel bij dvdpacific en dvdempire gekocht. Ik heb nooit last gehad bij de levering. Ik vond toen toch dat dvdempire niet zo goedkoop was.

    De films zijn inderdaad meestal goedkoper bij .ca dan bij .com wegens de koers maar ik haat de Canadese covers.
    Dan doe je je toch echt te kort. Veel titels zijn identiek aan de US-versie, slechts enkele zijn tweetalig, maar dan staat de Franstalige titel heel klein afgedrukt. Vaak is Amazon CA goedkoper dan Amazon US bij dezelfde titel en je hebt het veel sneller (binnen twee tot drie dagen) in huis.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #721

    Standaard

    Vreemd want als ik de covers zie, dan heb je meestal zowel de Engelse als de Franse titel op de zijkant van de cover. En bijden titels zijn in even groote letters (zie voorbeeld). Meestal zie je op de site de melding "bilingual".

    voorbeeld

    912Gfrvic1L._SX342_.jpg

  22. #722

    Standaard

    Ik krijg van Amazon US een nieuw exemplaar van het digibook "Ghostbusters 1 & 2" omdat mijn eerdere exemplaar 2x Ghostbusters 1 bevatte. Ik heb tevens een tracking code ontvangen zodat ik de zending ook kan volgen. Dat levert boeiende informatie op:

    Op 1 oktober verzonden vanuit Columbus, Ohio (USA)
    Op 3 oktober gearriveerd in West Drayton, Middlesex (GB)
    Op 6 oktober gearriveerd ergens in België, plaats onbekend

    Ben benieuwd wat de volgende tussenstop is: IJsland? Gibraltar?
    Ik kan een snellere route bedenken, nl. vanuit de USA rechtstreeks naar Amsterdam... Scheelt een hoop tijd en minder kans op zoekraken, lijkt me. Dan heeft Amazon Canada dat toch beter voor elkaar met DHL. Vaak heb je twee dagen na verzending de spullen al in huis. Nadeel is wel dat je bij DHL altijd voor ontvangst moet tekenen, ook als het pakketje gewoon door de brievenbus kan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik krijg van Amazon US een nieuw exemplaar van het digibook "Ghostbusters 1 & 2" omdat mijn eerdere exemplaar 2x Ghostbusters 1 bevatte. Ik heb tevens een tracking code ontvangen zodat ik de zending ook kan volgen. Dat levert boeiende informatie op:

    Op 1 oktober verzonden vanuit Columbus, Ohio (USA)
    Op 3 oktober gearriveerd in West Drayton, Middlesex (GB)
    Op 6 oktober gearriveerd ergens in België, plaats onbekend

    Ben benieuwd wat de volgende tussenstop is: IJsland? Gibraltar?
    Ik kan een snellere route bedenken, nl. vanuit de USA rechtstreeks naar Amsterdam... Scheelt een hoop tijd en minder kans op zoekraken, lijkt me. Dan heeft Amazon Canada dat toch beter voor elkaar met DHL. Vaak heb je twee dagen na verzending de spullen al in huis. Nadeel is wel dat je bij DHL altijd voor ontvangst moet tekenen, ook als het pakketje gewoon door de brievenbus kan.
    Tja, ze zullen niet speciaal voor jouw pakje een vliegtuig charteren om het rechtstreeks van Columbus Ohio naar Amsterdam te brengen, dus dat is niet zo vreemd.

  24. #724

    Standaard

    En die DHL uit Canada gaat ook via België....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik krijg van Amazon US een nieuw exemplaar van het digibook "Ghostbusters 1 & 2" omdat mijn eerdere exemplaar 2x Ghostbusters 1 bevatte. Ik heb tevens een tracking code ontvangen zodat ik de zending ook kan volgen. Dat levert boeiende informatie op:

    Op 1 oktober verzonden vanuit Columbus, Ohio (USA)
    Op 3 oktober gearriveerd in West Drayton, Middlesex (GB)
    Op 6 oktober gearriveerd ergens in België, plaats onbekend

    Ben benieuwd wat de volgende tussenstop is: IJsland? Gibraltar?
    Ik kan een snellere route bedenken, nl. vanuit de USA rechtstreeks naar Amsterdam... Scheelt een hoop tijd en minder kans op zoekraken, lijkt me. Dan heeft Amazon Canada dat toch beter voor elkaar met DHL. Vaak heb je twee dagen na verzending de spullen al in huis. Nadeel is wel dat je bij DHL altijd voor ontvangst moet tekenen, ook als het pakketje gewoon door de brievenbus kan.
    Wat is nu het probleem? Is toch prima service van Amazon?

Pagina 29 van 39 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •