Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dan heb jij nog een geluk gehad dat je zo weinig moest betalen. Ik moest voor een bedrag van 44 USD meer dan 21 euro betalen. Volgens mij kloppen die berekeningen van de douane toch ook niet (altijd).
    Verschil NL-BE denk ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #677
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vermoed het, verschil in administratieve kosten zal denk 'k anders zijn in België 12 €
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #678

    Standaard

    Ik heb ooit eens een uitleg gehad van onze postbode dat ongeacht welk bedrag ze moeten innen bij de douane er ong. 10 à 12 euro administratiekosten bij komen kijken. Dus als je € 20 bijbetaalt, dan is er € 12 voor bPost en € 8 voor de douane (want bPost doet de administratie).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #679

    Standaard

    Ik krijg nu opeens de optie om de prijzen op de packing slip te verbergen. Gebruik de amazon app en daar heeft ie dat aan bij het afrekenen. Zou het dan eindelijk mogelijk zijn om weer eens te importeren via amazon zonder zich druk te maken over importkosten?

  5. #680

    Standaard

    Is dat niet gewoon een gift optie? Ik denk ook dat de douane er zeer rap achter is als dat te vaak gaat gebeuren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #681

    Standaard

    Het is wel op dezelfde pagina als de gift opties ... maar heb het nooit eerder gezien.

  7. #682

    Standaard

    Dit is enkel van toepassing op de bijgevoegde factuur. Op het verzendabel moet altijd de waarde en aard van de goederen staan, dat is verplicht.

  8. #683

    Standaard

    Redelijk wat Blu Ray titels tussen de 1 en 2,25 $. Jammer dat ik de meeste al heb.

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Redelijk wat Blu Ray titels tussen de 1 en 2,25 $. Jammer dat ik de meeste al heb.
    Heb je een linkje?

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb je een linkje?
    Volgens mij is de actie voorbij, want ik zag vanmorgen diverse titels staan op de Blu-ray Deals-pagina op Blu-ray.com, maar die zijn nu verdwenen.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens mij is de actie voorbij, want ik zag vanmorgen diverse titels staan op de Blu-ray Deals-pagina op Blu-ray.com, maar die zijn nu verdwenen.
    Inderdaad. Daar had ik het ook gezien.

  12. #687

  13. #688

    Standaard 1 aprilgrap

    Het was blijkbaar een 1 aprilgrap. Volgens Blu-ray.com zijn al de bestellingen gecanceld.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-04-2014 om 17:27

  14. #689

    Standaard

    Kunnen ze toch niet maken, zou ik niet leuk vinden als ik wat had besteld...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #690

    Standaard

    Amazon zou nooit zo'n grap doen. Ik denk dat het van één van de medewerkers van Amazon komt. Ik ken er één die zijn C4 gaat krijgen.

  16. #691

    Standaard

    Dat is wat er sommige op blu-ray.com ook denken.

  17. #692

    Standaard

    Ze hadden die bestellingen nooit moeten annuleren. Ze hadden gewoon het verschil moeten aftrekken van de loon van die medewerker.

  18. #693

    Standaard

    Gewoon die medewerker aanklagen met een claim van 10 Miljard wegens imagoschade .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #694

    Standaard

    De $1.00 titels waren oude WB blurays: had er 2 besteld naast een normaal geprijsde titel en zijn beiden gecancelled. Heb de 3e titel nu maar zelf cancelled uit nijd!

  20. #695

    Standaard

    Vandaag Burn Notice Complete collection binnengekregen, de Box was sealed, waar de doosjes aan de binnenkant zagen er echt sleg uit, met name de zijkant dan, hier een fototje . Ik dus even contact opnemen met Amazon via de chat, of ze op de hoogte waren van dit probleem en ze vonden de foto inderdaad erg, ze zeiden gewoon dat ze het geld gingen terug storten en ik de box mocht houden.. Had er nog niet eens om gevraagd, maar goed opgelost, nu kan ik nieuwe doosjes van dat geld kopen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  21. #696

    Standaard

    Iemand ooit al eens z'n pakket van Amazon verstuurd geweest via IMEX? Tracking nummer begint met AMZ...... Je krijgt wel een tracking nummer maar je kan het nergens echt 'tracken'. Volgens vele reacties op internet is IMEX één van de slechtste couriers dus ik vrees al voor m'n pakket...

  22. #697

    Standaard

    Straks om 22 uur documentaire over Amazon op BBC 2.

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Straks om 22 uur documentaire over Amazon op BBC 2.
    ik heb de reportage gezien. Ze zeiden ook dat de Franse regering tegen de dumping van de vervoerkosten bij Amazon.fr waren. Komt er misschien een einde aan de gratis vervoerkosten? Ik hoop van niet.

  24. #699

    Standaard

    Ik vond het ook grappig met die dromes die de bestellingen thuis leveren. Dan zou je veel dromes zien vliegen boven ons kop.

  25. #700

    Standaard

    Hoe is het tegenwoordig met het bestellen via amazon.com? Zat erover te denken om voor zo'n €35 incl porto de Dark Knight Trilogy Ltd. edition te bestellen, maar moet ik bij Blu-ray boxen bang zijn voor import cq. andere bijkomende kosten?

Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •