Pagina 23 van 39 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #551

    Standaard

    Ik heb de ET ruimteschip gekocht via Amazon.com.
    Was weer heel even te koop (was al uitverkocht) voor 60 dollar per stuk...
    Dat is maar 48 euro... de UK ruimteschip kost 90 pond... dat is 112,50 euro...
    Dus bijna 2,5x zo goedkoop of zo... Hopelijk geen extra kosten... heb er 2 besteld...

  2. #552

    Standaard

    Ik heb vandaag 3 pakjes ontvangen. Raad ééns welke pakje ik nog niet ontvangen heb.

    Inderdaad, die van eind augustus. Ik weet absoluut niet wat er mis is gegaan tijdens de maand augustus. Dit heeft niets met containers te maken want anders had ik alles samen moeten ontvangen.
    Ik heb dus alles goed ontvangen behalve "Battleship". Vandaag gaan ze de reeks "Alcatraz" versturen. De laatste tijd ontvang ik weer alles binnen de 10 à 14 dagen wat fantastisch is. De zwarte periode is achter de rug.

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb de ET ruimteschip gekocht via Amazon.com.
    Was weer heel even te koop (was al uitverkocht) voor 60 dollar per stuk...
    Dat is maar 48 euro... de UK ruimteschip kost 90 pond... dat is 112,50 euro...
    Dus bijna 2,5x zo goedkoop of zo... Hopelijk geen extra kosten... heb er 2 besteld...
    Het is inderdaad goedkoop.

    Als ik geen digibook-freak was geweest dan had ik die zekers gekocht. Nu maar hopen dat je geen extra kosten zult hebben. Laat ons iets weten zodra je die ontvangen hebt.

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag 3 pakjes ontvangen. Raad ééns welke pakje ik nog niet ontvangen heb.

    Inderdaad, die van eind augustus. Ik weet absoluut niet wat er mis is gegaan tijdens de maand augustus. Dit heeft niets met containers te maken want anders had ik alles samen moeten ontvangen.
    Ik heb dus alles goed ontvangen behalve "Battleship". Vandaag gaan ze de reeks "Alcatraz" versturen. De laatste tijd ontvang ik weer alles binnen de 10 à 14 dagen wat fantastisch is. De zwarte periode is achter de rug.
    Ik ga sowieso nog wachten tot eind van de maand, wie weet krijg ik mijn pakje nog. Zoniet, bestel ik opnieuw (heb toch refund gekregen) & laat ik versturen via Priority Shipping.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik ga sowieso nog wachten tot eind van de maand, wie weet krijg ik mijn pakje nog. Zoniet, bestel ik opnieuw (heb toch refund gekregen) & laat ik versturen via Priority Shipping.
    Met de wisselkoers en de onkosten met visakaart doe je wel verlies. Dat zou ik toch niet doen.

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Met de wisselkoers en de onkosten met visakaart doe je wel verlies. Dat zou ik toch niet doen.
    Zou er wel een grotere order van maken als Priority shipping neem, heb nog een wishlist van 50 items op amazon.com dus...

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het is inderdaad goedkoop.

    Als ik geen digibook-freak was geweest dan had ik die zekers gekocht. Nu maar hopen dat je geen extra kosten zult hebben. Laat ons iets weten zodra je die ontvangen hebt.
    Is goed .
    Ik heb er 2 besteld.
    En dan nog bespaar ik zo'n 20 a 30 euro als ik één UK versie had gekocht.

    De verleiding werd te groot toen ik zag dat er nog maar 4 over waren .

    In 2 aparte bestellingen.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag 3 pakjes ontvangen. Raad ééns welke pakje ik nog niet ontvangen heb.

    Inderdaad, die van eind augustus. Ik weet absoluut niet wat er mis is gegaan tijdens de maand augustus. Dit heeft niets met containers te maken want anders had ik alles samen moeten ontvangen.
    Ik heb dus alles goed ontvangen behalve "Battleship". Vandaag gaan ze de reeks "Alcatraz" versturen. De laatste tijd ontvang ik weer alles binnen de 10 à 14 dagen wat fantastisch is. De zwarte periode is achter de rug.
    Nog steeds niks van eind augustus.

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Nog steeds niks van eind augustus.
    Bij mij ook niet.

  10. #560

    Standaard

    Is er niet wat anders aan de hand. Bij mij is een pakketje uit de US (MovieSource) ook verzonden tegen mid / eind augustus en tot op heden ook niet aangekomen. Inmiddels al aan regeling getroffen, maar het valt wel op dat ook de pakjes van Amazon, rond dezelfde tijd verzonden, ook niet zijn aangekomen.

  11. #561

    Standaard

    Mijn The Great Mouse Detective blu-ray is aangekomen binnen een week maar zat voor het eerst in een bubbelenveloppe. En daar stond niets van Amazon op, behalve de afzender! Bijzonder.

  12. #562

    Standaard

    Zucht. Ik moest een pakket retour zenden en ik zou de kosten terug krijgen. Verzenden was 17 euro nog wat. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik 7 dollar krijg.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Zucht. Ik moest een pakket retour zenden en ik zou de kosten terug krijgen. Verzenden was 17 euro nog wat. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik 7 dollar krijg.
    Vertel hen van te voren wat de kosten zijn, de kans bestaat dan dat je het product mag houden en/of er een nieuw exemplaar toegestuurd werd. Ik heb dat liever dan dat ik en een product moet terug sturen (met de kans dat hij niet eens aankomt en ik mijn geld niet terug krijg) én dat ik nog eens 20 euro aan verzendkosten kwijt ben .

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Zucht. Ik moest een pakket retour zenden en ik zou de kosten terug krijgen. Verzenden was 17 euro nog wat. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik 7 dollar krijg.
    Als je een mailtje naar hen stuurt, dan krijg je de verzendingskosten terug.

  15. #565

    Standaard

    @Ronin, meestal gebeurt dat ook wel, dat ik niets hoef terug te sturen en had ze ook al verteld dat het prijzig zal zijn, maar moest het toch terug sturen. Waarschijnlijk heb ik al te vaak een replacement/refund gevraagd. Sinds kort betaal ik de importkosten erbij, is wel duurder, maar de pakketjes lijken een stuk beter aan te komen.

    @Basil, ook dat weet ik. Is inmiddels ook al geregeld. Maar vond het toch weer zo'n typische actie. Ik had ze al verteld dat het prijzig zou zijn, en ik was beloofd alles terug te krijgen. Bij de Primera nog gevraagd of het bedrag op de doos zou staan en dat stond er duidelijk op.
    Kreeg een beetje het idee van 'we geven 7 dollar terug en kijken of we er mee wegkomen'.
    Verder niets over de customer service van Amazon, want dat is altijd goed en ook dit keer uiteindelijk goed gekomen, maar dat terugsturen van pakjes is wel een pain in the a**.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #566

    Standaard

    Wou vandaag een Blu-ray van slechts $ 24.99 bestellen bij Amazon, maar kom met verzendkosten omgerekend op ruim 25 euro uit! Man, is de koers van de euro t.o.v. van de US dollar gekelderd! Dit is echt niet leuk meer.

  17. #567

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer we de lijst met Black Friday Deals kunnen verwachten? Ik dacht meestal wel twee weken vantevoren...?
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer we de lijst met Black Friday Deals kunnen verwachten? Ik dacht meestal wel twee weken vantevoren...?
    Even blu-ray.com in de gaten houden. Die hebben meestal een overzichtelijke lijst.

  19. #569

    Standaard

    Ook netjes..., net $19 teruggekregen voor de import fees van een pakje van vorige maand, die lager zijn uitgevallen dan ze hadden berekend. Toch leuk....
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #570

    Standaard

    Ik ook,voor 2 blurays 10 dollar teruggekregen

  21. #571

    Standaard

    De eerste Black Friday deals zijn er al!

  22. #572

    Standaard

    Hmm, van de lijst die ik gezien heb met de deals voor deze week, vind ik er maar weinig boeiends bijzitten voor mij. Hoop dat er toch nog wat knallers toegevoegd worden later deze week.
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hmm, van de lijst die ik gezien heb met de deals voor deze week, vind ik er maar weinig boeiends bijzitten voor mij. Hoop dat er toch nog wat knallers toegevoegd worden later deze week.
    het beste wordt meestal bewaard voor black friday
    Laatst aangepast door roninpacino : 19-11-2012 om 20:44

  24. #574

  25. #575

    Standaard

    Prijzen zakken al: aantal recente BD's movie-only versie voor $ 3.99

Pagina 23 van 39 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •