Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #526

    Standaard

    Ik heb vandaag "Titanic" ontvangen in een gigantisch doos. De doos is zo groot dat de boxset van James Bond erin kan.

    Blijkbaar komt de doos vie Frankfurt. Die werd op 10 september gestuurd. Nu wacht ik noch altijd op pakjes verstuurd tussen de 25ste augustus en de 10de september.

    Dus daar is hoop nog.

  2. #527

    Standaard

    Pfff nog altijd geen pakje van amazon dat werd verzonden op 26/08. Vorige week pakje verzonden gekregen met USPS & dit heb ik ondertussen al (5 dagen!). Sinds amazon weer die Deutsche Post geleuter gebruikt is het echt een ramp qua snelheid.

  3. #528

    Standaard

    "Citizen Kane" is toegekomen in uitstekende staat. Die was verzonden op 27 augustus en in België aangekomen op 1 oktober. Ook via Frankfurt Met Deutsche Post.

    Voor mij zal het bij deze bestelling blijven bij Amazon.com.

    ImportCDs.com levert in 2 weken en is meestal dan nog goedkoper.

    Gisteren is mijn exemplaar van "In the mood for love" (Criterion Collection) plus andere BD reeds verzonden .

  4. #529

    Standaard

    Ik heb vandaag weer 2 pakjes ontvangen waarvan één opgestuurd op 10 en de andere op 11 September.
    Sinds eind vorig week heb ik vier pakjes ontvangen. Vreemd genoeg zijn dat allemaal backcatalogus.
    Al de nieuwe titels zijn nog niet aangekomen:
    1/ Battleship - opgestuurd op 28 Augustus
    2/ Fringe: seizoen 4 - opgestuurd op 4 September
    3/ Snow White & the Huntsman - opgestuurd op 11 September
    4/ The Avengers - opgestuurd op 25 September (normmal dat ik die nog niet ontvangen heb)

    Ik heb de indruk dat ze allemaal in dezelfde container waren en dat de kans groot is dat ik nog een paar pakjes de komende dagen ga ontvangen.

  5. #530

    Standaard

    Ik hoop dat mijn Avengers er ook bij zit kijk erg uit naar die film.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag weer 2 pakjes ontvangen waarvan één opgestuurd op 10 en de andere op 11 September.
    Sinds eind vorig week heb ik vier pakjes ontvangen. Vreemd genoeg zijn dat allemaal backcatalogus.
    Al de nieuwe titels zijn nog niet aangekomen:
    1/ Battleship - opgestuurd op 28 Augustus
    2/ Fringe: seizoen 4 - opgestuurd op 4 September
    3/ Snow White & the Huntsman - opgestuurd op 11 September
    4/ The Avengers - opgestuurd op 25 September (normmal dat ik die nog niet ontvangen heb)

    Ik heb de indruk dat ze allemaal in dezelfde container waren en dat de kans groot is dat ik nog een paar pakjes de komende dagen ga ontvangen.
    Ik denk dat mijn pakje in diezelfde container zit dan, nog steeds geen nieuws van mijn shipment van 26 augustus. Termijn van estimate is bijna verstreken (9 oktober) & dan ga ik ze wel contacteren.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik denk dat mijn pakje in diezelfde container zit dan, nog steeds geen nieuws van mijn shipment van 26 augustus. Termijn van estimate is bijna verstreken (9 oktober) & dan ga ik ze wel contacteren.
    Het tweede deel van de week is vrij rustig geweest. Ik versta niet waarom we pakjes ontvangen hebben die verstuurd zijn rond de 15de September, en die van eind Augustus zijn nog niet aangekomen. Ik vind dit tocht vreemd.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik denk dat mijn pakje in diezelfde container zit dan, nog steeds geen nieuws van mijn shipment van 26 augustus. Termijn van estimate is bijna verstreken (9 oktober) & dan ga ik ze wel contacteren.
    De week is begonnen en ik heb nog niets binnen. Nu begin ik toch ongerust te worden. Volgens de site mag ik binnen 2 dagen contact nemen voor Battleship. Ik ga toch tot eind deze week wachten en dan ga ik een mailtje sturen.

  9. #534

    Standaard

    Waarschijnlijk laten ze je dan nog 1 a 2 weken wachten, maar boeken ze wel de verzendkosten alvast terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De week is begonnen en ik heb nog niets binnen. Nu begin ik toch ongerust te worden. Volgens de site mag ik binnen 2 dagen contact nemen voor Battleship. Ik ga toch tot eind deze week wachten en dan ga ik een mailtje sturen.
    ik ga woensdag mailen want mijn estimate is morgen en denk niet dat ik het morgen zal ontvangen...

  11. #536

    Standaard

    Ik heb Amazon ook gemaild voor mijn pakje van 15 augustus, dat ik nog niet heb ontvangen. Ik moest wachten tot 1 november en zou dan vervanging of vergoeding krijgen. Wel heb ik al de verzendkosten terug gekregen. Vind het wel jammer dat ik zo lang moet wachten aangezien er wat gelimiteerde dingen bij zat...en die hopelijk nog beschikbaar zijn dan 1 november...
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    ik ga woensdag mailen want mijn estimate is morgen en denk niet dat ik het morgen zal ontvangen...
    Ik denk dat er een probleem is met de verzendingen van Augustus en begin September. Die zijn ergens geblokkeerd. Amazon gaat inderdaad vragen om nog een paar weken te wachten want de kans is zeer groot dat we ons pakjes binnenkort gaan ontvangen.

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik denk dat er een probleem is met de verzendingen van Augustus en begin September. Die zijn ergens geblokkeerd. Amazon gaat inderdaad vragen om nog een paar weken te wachten want de kans is zeer groot dat we ons pakjes binnenkort gaan ontvangen.
    Mail terug gekregen van Amazon, moet idd nog wachten tot eind deze week.

    Hello,

    I'm sorry to hear your package didn't arrive by the estimated delivery date of October 9. I see that your order was shipped by DPGM on August 26 to the shipping address provided.

    It appears that the delivery of your package could be affected by international transit disruptions due to some external circumstances. Deliveries could take longer than expected and I'm sorry for any inconvenience.

    This carrier does not have the tracking information. Tracking number provided in the confirmation e-mail is just a reference number issued by Amazon.com and it cannot used to track the shipments.

    I've requested a refund for the total shipping charges to your credit card. This refund will go through within the next 2 to 3 business days, and you'll see it as a credit on your next billing statement. You can view the refund in Your Account here:

    I realize a refund can't fully make up for the late arrival of this order. Please accept it as a goodwill gesture and an apology for any inconvenience.

    In my experience, late packages arrive not long after the estimated delivery date. Please wait until October 13, before requesting a refund or replacement. Otherwise, you might have to deal with returning a package.

    I understand that waiting for additional days can be frustrating but based on our historical knowledge of delivery times to Belgium; majority of the packages will reach before a replacement order would.

    We are happy to provide tracking information for our customers if possible, but packages shipped internationally are sent to the carrier's nearest regional shipping hub and then delivered to customers by their local postal authorities. Tracking and delivery confirmation is only available if the carrier provides it to Amazon.com.

    If your package doesn't arrive by the above date, please contact us again, verify the shipping address, and let us know if you want a replacement or a refund.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    ik ga woensdag mailen want mijn estimate is morgen en denk niet dat ik het morgen zal ontvangen...
    kans is klein dat pakje nog aan zal komen; je krijgt wel volledige bedrag teruggestort maar is verontrustend dat nu blijkt dat meerdere mensen problemen hebben; hoop maar dat het een incident is....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #540

    Standaard

    Mijn blu ray van Avengers is vandaag aangekomen!

    Verstuurd 26-9
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag weer 2 pakjes ontvangen waarvan één opgestuurd op 10 en de andere op 11 September.
    Sinds eind vorig week heb ik vier pakjes ontvangen. Vreemd genoeg zijn dat allemaal backcatalogus.
    Al de nieuwe titels zijn nog niet aangekomen:
    1/ Battleship - opgestuurd op 28 Augustus
    2/ Fringe: seizoen 4 - opgestuurd op 4 September (Vandaag ontvangen)
    3/ Snow White & the Huntsman - opgestuurd op 11 September
    4/ The Avengers - opgestuurd op 25 September (normaal dat ik die nog niet ontvangen heb)

    Ik heb de indruk dat ze allemaal in dezelfde container waren en dat de kans groot is dat ik nog een paar pakjes de komende dagen ga ontvangen.
    Nog 2 pakjes en dan is alles weer normaal. The Avengers heb ik nog niet ontvangen maar de kans is groot dat ik die tegen het einde van de week ga ontvangen.

    Maar ik vind dat ze de laatste tijd veel te grote verpakkingen gebruiken voor één blu-ay. Waarom in een doos waar Bond50 erin zou kunnen als een enveloppe groot genoeg is?

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Nog 2 pakjes en dan is alles weer normaal. The Avengers heb ik nog niet ontvangen maar de kans is groot dat ik die tegen het einde van de week ga ontvangen.

    Maar ik vind dat ze de laatste tijd veel te grote verpakkingen gebruiken voor één blu-ay. Waarom in een doos waar Bond50 erin zou kunnen als een enveloppe groot genoeg is?
    dus je pakje van 28 augustus heb je ook nog niet?

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    dus je pakje van 28 augustus heb je ook nog niet?
    Nog niet maar als ik gisteren mijn pakje van 4 september ontvangen heb en vorig week mijn pakjes van 10 en 11 september dan is de kans groot dat we die van eind augustus volgende week gaan ontvangen.

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn blu ray van Avengers is vandaag aangekomen!

    Verstuurd 26-9
    Vijf dagen later is mijn exemplaar nog niet aangekomen. Ze hebben die ook verstuurd op 26 september. Te opzichte van Nederland bevindt België toch niet aan de andere kant van de wereld.

    Mijn pakjes van eind augustus en begin september zijn nog niet aangekomen. Ik ga vandaag een mailtje naar Amazon sturen.

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vijf dagen later is mijn exemplaar nog niet aangekomen. Ze hebben die ook verstuurd op 26 september. Te opzichte van Nederland bevindt België toch niet aan de andere kant van de wereld.

    Mijn pakjes van eind augustus en begin september zijn nog niet aangekomen. Ik ga vandaag een mailtje naar Amazon sturen.
    Heb ik ook gedaan voor mijn pakje van 26/08. Ondertussen refund gekregen ervoor.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb ik ook gedaan voor mijn pakje van 26/08. Ondertussen refund gekregen ervoor.
    De verzendkosten? of ook de item?

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De verzendkosten? of ook de item?
    Verzendkosten begin van vorige week terug gekregen, items vandaag. Ze zeggen ook volgende in hun mail:

    Because the cost of return shipping is prohibitively expensive in this case, if the order does show up please keep it with our compliments.
    Je gaat me nooit horen klagen van de klantenservice van Amazon, is altijd top. Enkel jammer dat de trage shipping niet altijd even betrouwbaar is.

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Verzendkosten begin van vorige week terug gekregen, items vandaag. Ze zeggen ook volgende in hun mail:



    Je gaat me nooit horen klagen van de klantenservice van Amazon, is altijd top. Enkel jammer dat de trage shipping niet altijd even betrouwbaar is.
    Over welk item ging het?

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Over welk item ging het?
    2 blu-rays

  25. #550

    Standaard

    Ik heb eergisteren eindelijk mijn pakje van 15 augustus mogen ontvangen en zoals te verwachten was, moest ik 40 euro bijbetalen en was het pakje in verschrikkelijke staat. Alle slipcovers van de Disney films die ik besteld hadden waren gedeukt/gescheurd of anders beschadigd. De verpakkingsdoos zelf viel ook bijna van ellende uit elkaar. Alsof het twee maanden ergens op een natte plek heeft gelegen en af en toe mee gevoetbald was.

    Gelukkig heeft Amazon meteen een replacement order opgestuurd met Snellere shipping zodat het er binnen 10 dagen zou moeten zijn zonder duane kosten. Yay!

    Moet de films wel terugsturen, maar krijg de kosten terug.

    Zoals altijd, goede en makkelijke service van Amazon.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •