Pagina 13 van 39 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #301

    Standaard

    Ik wacht ook nog op 1 pakje uit de sale. De andere, ook latere, zijn binnen. Hoop op een trage shipment en geen douane!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik wacht ook nog op 1 pakje uit de sale. De andere, ook latere, zijn binnen. Hoop op een trage shipment en geen douane!
    Ik hoop het ook voor je.

    Coen heb jij interesse in Brazil, die zit in een Universal actie dat als je er 2 koopt er $8 korting wordt gegeven, maar die andere titels heb ik niets mee of vind ik te duur. Prijs wordt dan $19,15 inclusief want ik wil nog wat andere titels er bij bestellen, dus dan zijn de verzendkosten ook nog lekker laag

    Voor de liefhebbers hier is de actie te vinden.
    Laatst aangepast door peptalk : 20-05-2011 om 11:39
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #303

    Standaard

    brazil blu? zeker! Is niet van Criterion toch? PM anders ff
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #304

    Standaard

    Mijn Amazon-bestelling van 13 april is nog steeds niet binnen. Uiterste bezorgdatum was 11 mei. Ik heb inmiddels gereclameerd, maar ik moet tot minimaal 11 juni wachten voordat ik om een terugbetaling of herzending kan vragen. Ik heb inmiddels de moed opgegeven dat het pakje nog zal arriveren. Dit is voor het eerst dat ik zolang op een bestelling moet wachten, die waarschijnlijk ook niet meer zal aankomen. Waarde van het pakketje was slechts 11 euro. Ik krijg als tegemoetkoming in ieder geval van Amazon de handling- en verzendkosten ($ 6.49) alvast teruggestort.

  5. #305

    Standaard

    haha, wederom blijkt dat klagen helpt. Ding dong, uw pakje is er!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #306

    Standaard

    Hier ook weer een pakketje binnen, dit maar 2 Criterions waarde ook weer rond de 40 dollar Vraag me alleen of ik nu mazzel heb gehad met de douane of gisteren gewoon pech.

    Ohja de verpakking was ook niet optimaal dit keer. Had een vrij grote doos en 2 losse blu-rays er in, normaal zit dit altijd in een plastic geval maar nu dus niet... Gelukkig is alles wel heel gebleven.

  7. #307

    Standaard

    hmmmm... net weer lopen lappen aan de deur, voor een pakketje met de waarde van 23 euro. Voorlopig maar echt onder 21 euro blijven...

  8. #308

    Standaard

    Oei, dat is wel heel zuur Wieba.
    Bij amazon is dat wel beter volgens mij. Eigenlijk snap ik ook niet dat TNT er niet nog beter op let, best makkelijk geld verdienen voor ze.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Oei, dat is wel heel zuur Wieba.
    Bij amazon is dat wel beter volgens mij. Eigenlijk snap ik ook niet dat TNT er niet nog beter op let, best makkelijk geld verdienen voor ze.
    Zullen ze dat niet doen dan? Gewoon een geautomatiseerde scanner installeren in daar alle buiten de EU pakketjes door heen laten gaan, zo filter je heel snel alle boven de max waarde pakken er uit. Lekker makkelijk cashen TNT zo.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zullen ze dat niet doen dan? Gewoon een geautomatiseerde scanner installeren in daar alle buiten de EU pakketjes door heen laten gaan, zo filter je heel snel alle boven de max waarde pakken er uit. Lekker makkelijk cashen TNT zo.
    Waarschijnlijk niet, er komen ook pakketjes doorheen, misschien kunnen we ze helpen met een investerings-idee, houden we er iig wat aan over...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet, er komen ook pakketjes doorheen, misschien kunnen we ze helpen met een investerings-idee, houden we er iig wat aan over...
    Kunnen we doen, maar dan voeren we onze eigen adressen in als uitzondering. Zo kunnen wij ons rot bestellen en iedereen anders mag lekker lappen. Zullen we direct maar contact opnemen met TNT of gaan we direct naar het beste idee van Nederland

  12. #312

    Standaard

    Wat is nu weer de regel voor de limiet van 22 euro belastingsvrij invoeren?

    Ik dacht dat je voor 22 euro goederen kon kopen exclusief verzendingskosten zonder extra taks, echter als je meer dan 22 euro koopt dan wordt de taks berekend op het bedrag inclusief de verzendingskosten.

    De vraag is simpelweg voor een bestelling op Amazon.com, ik kan 2 BD's kopen en dan kom ik uit op 24 euro incl. verzending, excl. verzending is dit 18 euro.

    Ik dacht dat ik deze twee discs samen kan bestellen zonder in problemen te komen, omdat Amazon de waarde duidelijk vermeld met de verzendkosten apart.

  13. #313

    Standaard

    De heffing gaat altijd over het totaalbedrag incl.verzendkosten!

  14. #314

    Standaard

    De douane zegt exclusief verzendkosten. Zie www.douane.nl.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De douane zegt exclusief verzendkosten. Zie www.douane.nl.
    Iets verder lezen Frank
    Alleen onder de 22 euro is zonder verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #316

    Standaard

    Ze geven een voorbeeld van 2 CD's die een waarde hebben van € 21,-. Daar komt € 25,- aan verzendkosten en € 10,- aan verzekeringskosten bij. Het totaalbedrag is € 56,-. Volgens de website hoef je dan geen belasting te betalen.

    Begrijp ik het nou verkeerd of worden de verzendkosten inderdaad niet meegerekend?

  17. #317

    Standaard

    Dit staat er op douane.nl

    Wanneer geen douanerechten en/of omzetbelasting uit een niet-EU-land.

    Waarde van de zending tot € 22 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten)

    Oftewel je mag invoeren tot een productwaarde van €22 ( ex vervoerskosten en verzekerings kosten).

  18. #318

    Standaard

    Net alle 4 de UE besteld van Harry Potter t.w.v € 105, hoeveel doanekosten zouden er bij komen denken jullie als ik pech heb?
    BD (1243) What i Watch

  19. #319

    Standaard

    10 euro inklaringskosten + invoerrechten circa 20 % van totale waarde zending

  20. #320

    Standaard

    Verdorie en amazon heeft ze dan nog verstuurd in 2 paketten dus 2x € 10.
    Had ik dit geweten Zal duur grapje worden.
    BD (1243) What i Watch

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    10 euro inklaringskosten + invoerrechten circa 20 % van totale waarde zending
    Tot nu toe heb ik nooit invoerrechten moeten betalen, alléén die 10€ inklaringskosten.

  22. #322

    Standaard

    Nee idd, heb mij vergist, het is de BTW die je moet betalen. In België althans:

    De vrijstelling voor zendingen met een te verwaarlozen waarde is zeer beperkt. Onder “zendingen met een te verwaarlozen waarde” verstaat de administratie zendingen die bestaan uit goederen waarvan de intrinsieke waarde per zending niet meer bedraagt dan:
    - 22 EUR inzake BTW;
    - 150 EUR inzake rechten bij invoer.
    Bijgevolg kunnen er zich 3 situaties voordoen:

    1. Wanneer de totale intrinsieke waarde van de zending niet meer bedraagt dan 22 euro wordt er in alle gevallen volledige vrijstelling van rechten bij invoer en BTW verleend.
    2. Indien de totale waarde van de zending meer bedraagt dan 22 euro maar minder dan 150 euro, wordt de vrijstelling verleend van rechten bij invoer maar dient de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.
    3. Wanneer de waarde van de zending meer bedraagt dan 150 euro dienen de rechten bij invoer en de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.
    Vraag me niet waarom de ene keer ze wél BTW berekenen en de andere keer gewoon tevreden zijn met 10 EURO.

    Voor de Belgen onder ons wél belangrijk en zeer opletten: het is niet omdat de postbode 10 EURO vraagt dat daarom het pakje langs de douane geweest is. Ik heb een keer 10 euro moeten betalen voor een boek onder de grens van 22 euro, maar omdat die zo zwaar was had Amazon.com die in een B zak gestoken (bijna zo een grote postzak), De Post dacht prijs te hebben en rekende direct 10 euro aan (zonder extra BTW of zo dus), gewoon om het pakket eens te bekijken (en omdat het er zo groot uit zag natuurlijk). Achteraf klacht ingediend met een scan van alle formulieren op het pakket aanwezig en heb mijn 10 euro terug gekregen via overschrijving. Dus opletten, Bpost misbruikt deze douane invoerformaliteiten om regelmatig eens mensen 10 euro uit de zakken te kloppen terwijl het niet gerechtvaardigd is.
    Laatst aangepast door kristofke : 12-06-2011 om 09:12

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mijn Amazon-bestelling van 13 april is nog steeds niet binnen. Uiterste bezorgdatum was 11 mei. Ik heb inmiddels gereclameerd, maar ik moet tot minimaal 11 juni wachten voordat ik om een terugbetaling of herzending kan vragen. Ik heb inmiddels de moed opgegeven dat het pakje nog zal arriveren. Dit is voor het eerst dat ik zolang op een bestelling moet wachten, die waarschijnlijk ook niet meer zal aankomen. Waarde van het pakketje was slechts 11 euro. Ik krijg als tegemoetkoming in ieder geval van Amazon de handling- en verzendkosten ($ 6.49) alvast teruggestort.
    Heb nu na twee maanden nog steeds niet mijn Blu-ray van "Taxi Driver" ontvangen en heb nu maar mijn geld teruggevraagd. Koop hem wel hier in de winkel. Voorlopig even geen Amazon USA meer voor mij.

  24. #324

    Standaard

    tijdje geleden kreeg ik bericht van Amazon dat ze een bestelling hadden teruggekregen omdat het pakketje niet afgeleverd kon worden (laat vaak afleveren bij m'n ouders die een groot deel van de dag thuis zijn), vreemd ook al omdat vroeger het pakket op het postkantoor of postagentschap opgehaald kon worden

    vandaag dus weer een bericht van de postbode dat het pakje niet door de brievenbus kon en TNT stuurt het gelijk terug (hokje met " op verzoek van de afzender is de zending retour gestuurd" is aangevinkt)

    weet niet zeker of het van Amazon is, afzender is primex (?) en komt uit Jamaica, maar kan me herinneren dat Amazon ook verstuurd vanuit Jamaica, NY

    net even gebeld met TNT en zeggen dat als er op de verpakking staat dat het retour gestuurd moet worden ze het niet afgeven bij postagentschap maar direct terugsturen ??

    was vroeger zeker niet zo dus of het beleid is veranderd of de postbodes zijn niet echt flexibel (niet aanbellen of bij buren afgeven) meer

    meer mensen hier last van ??
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #325

    Standaard

    Primex zal PBIMEX zijn en op het postzegel gedeelte staat idd Jamaica NY, net even gecheckt op een verpakking van amazon.com

    Pakketjesbezorger weet waar ik werk, dus die komt niet eens meer bij mij thuis aanbellen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 13 van 39 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •