Pagina 12 van 39 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #276
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag een pakje binnen van Amazon.com, vanavond maar eens kijken wanneer deze verzonden was ... i'll be back
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vandaag een pakje binnen van Amazon.com, vanavond maar eens kijken wanneer deze verzonden was ... i'll be back
    Ik ook, maar pasteniet door de brievenbus, dus die ga ik morgen ophalen op het postkantoor. Wel beter, 2 keer hiervoor hadden ze zo'n pakketje zo ver als mogelijk in de brievenbus gestopt en 1 keer was hij er zelfs uitgevallen en ik woon aan een looproute van een school.

    Ik wacht ooverigens ook al een tijd op een pakketje uit de US dat op 13 april verstuurd is door een marketseller uit de US op amazon.co.uk. Het lijkt me een container probleempje....
    Laatst aangepast door peptalk : 09-05-2011 om 12:34
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #278

    Standaard

    Apart! Mijn missend pakje is 4 april verzonden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #279

    Standaard

    Eigenlijk zijn de vermiste / vertraagde pakketjes allemaal uit de eerste twee week van April. Dit kan toch geen toeval meer zij zou je zeggen, misschien een parcel loss?

    Ik wacht ooverigens ook al een tijd op een pakketje uit de US dat op 13 april verstuurd is door een marketseller uit de US op amazon.co.uk. Het lijkt me een container probleempje....
    Heb ik ook 1 keer gedaan, maar het pakketje van 4 maanden onderweg!!

  5. #280

    Standaard

    Ik heb amazon gemaild en aangegeven dat er meerdere NL pakjes uit die tijdspanne kwijt zijn. Zodra ik een reactie heb laat ik het ff weten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #281

    Standaard

    Grr. geen inhoudelijke reactie van amazon. Alleen een bericht dat ik tot June 10 moet wachten voordat ik aanspraak mag maken op een refund!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik woon ook in een kleinschalig appartementencomplex en er worden dus ook wel eens pakketjes bij de buren bezorgd. Ik vind dan keurig een briefje in de brievenbus dat hij ze bij één van mijn buren heeft afgeleverd maar bij mij is het echter de buurman die ze dan voor de deur neerlegt en niet de pakketbezorger want dat mag hij officieel niet i.v.m. de aansprakelijkheid van TNT.
    Blijkbaar had de bezorger lak aan de regels. Ik heb TNT beide keren een klacht hierover gestuurd. Als reactie kreeg ik de mededeling dat ze het zouden doorgeven aan de leidinggevende van de bezorger en hij of zij hem of haar hierop zouden aanspreken. Dus hopelijk gebeurt het geen derde keer.

  8. #283

    Standaard

    De bezorger heeft inderdaad lak aan de regels. Vandaag trof ik weer een pakket voor mijn deur aan, ditmaal van Amazon.com i.p.v. Amazon.co.uk. Ik word er doodziek van.

  9. #284

    Standaard

    Erg slordig. Het is denk ik ook maar net welke werknemer je treft. Ik heb hiermee nooit problemen gehad net de TNT, maar wel met die van Selektvracht. Gelukkig maakt Amazon van hun nooit gebruik meer, iig krijg ik tegenwoordig alles via de TNT.


    Vandaag overigens weer wat binnengekregen, was 4 mei verstuurd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #285
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ook, maar pasteniet door de brievenbus, dus die ga ik morgen ophalen op het postkantoor. Wel beter, 2 keer hiervoor hadden ze zo'n pakketje zo ver als mogelijk in de brievenbus gestopt en 1 keer was hij er zelfs uitgevallen en ik woon aan een looproute van een school.
    Denk dat we bijna allemaal wel horrorverhalen hebben over postbezorgers of het
    nu de gewone post is of TNT, DHL, ...

    Mijn postbode kent mijn overbuur al héél goed, als het pakje niet door de brievenbus
    past geeft hij het daar af. Mijn overbuur maakt daar geen probleem van en ik ben
    hem daar dankbaar voor

    En mijn laatste leveringen zagen er als volgt uit;

    Blow Out verzonden op 26/04 en ontvangen op 09/05
    Silent Naruse verzonden op 01/05 en ook ontvangen op 09/05
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #286

    Standaard

    Heb vandaag "eindelijk" mijn bestelling van de 15e april binnen gekregen dus toch nog voor de verwachte leverdatum maar als ik alle stickers/stempels op de verpakking goed ontcijfer is deze zending via Zweden mijn kant op gekomen.


  12. #287

    Standaard

    Mijn pakje is vandaag binnen met 1000 stickers en plakkers erop, iets dat de inhoud niet conform regel 8 en 9 van zus en zo besluit was. Apart!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #288

    Standaard

    Mijn bestelling van 13 april is nog steeds niet binnen. Uiterste leverdatum is vandaag verstreken, dus ik ga maar eens reclameren, denk ik. Ik heb het even helemaal gehad met Amazon USA. Nog nooit zo lang op een bestelling moeten wachten.

  14. #289

    Standaard

    Heb mijn bestelling vandaag ook ontvangen. Ook met allerlei stickers.

    Maar goed, had nog wel mooi de digipack versie van Taxi Driver, dus ik ben tevreden
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #290

    Standaard

    mijn Uiterste leverdatum is ook verstreken, zo maar even melden bij amazon.com en dan maar weer een maand wachten....

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    mijn Uiterste leverdatum is ook verstreken, zo maar even melden bij amazon.com en dan maar weer een maand wachten....
    Pakketje is inmiddels binnen,net even moeten lappen aan de deur voor BTW en inklaringskosten

  17. #292

    Standaard

    Wat zat er in en voor hoeveel $€ Wieba?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wat zat er in en voor hoeveel $€ Wieba?
    - A Star is Born digibook ( werkelijk prachtig uitgave )
    - Dog Day Afternoon
    - Cinderella man

    Dollar prijs was $41,45. Kreeg een naheffing van €3 + €12,50inklaringskosten.

    Baal hier flink van zodoende heeft bestellen bij amazon.com weinig zin. Heb ook direct mijn huidige bestellingen maar aangepast en blijf in vervolg maar echt rond het bedrag van €21.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Dollar prijs was $41,45. Kreeg een naheffing van €3 + €12,50inklaringskosten.

    Baal hier flink van zodoende heeft bestellen bij amazon.com weinig zin. Heb ook direct mijn huidige bestellingen maar aangepast en blijf in vervolg maar echt rond het bedrag van €21.
    Die 12,50 is echt buitenproportioneel, daarom blijf ik ook altijd maar rond de 22 euro hangen.

    Ben bang dat ik 1 van de Criterion's uit de sale niet ga ontvangen, die is al vanaf 26 april onderweg. Wel in z'n 1tje, is dus geen pakkeje wat uit de brievenbus kan vallen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #295

    Standaard

    Als ik bestellingen plaats, ik zorg ervoor dat alles appart wordt verstuurd om te vermijden dat ik douaneonkosten zou moeten bij betalen. In België is dat een vaste bedrag van 10€. Die 10€ zijn eigenlijk administratievekosten.

    De laatste weken krijg al mijn bestellingen binnen de 6 dagen.

    Tot nu toe ben ik zeer tevreden oven deze site. Vroeger was ik een vaste klant van dvdpacific, maar sinds ze overgenomen zijn is die site fel achteruitgegaan.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die 12,50 is echt buitenproportioneel, daarom blijf ik ook altijd maar rond de 22 euro hangen.
    klopt, wat doe je er aan. De 22 euro grens is ook wel erg laag moet ik zeggen dat zijn max 2 a 3 blu-rays en om daar nou elke keer rond de 8 euro verzendkosten voor te gaan betalen.... Hopelijk is TNT bij nog lopende bestellingen was coulanter, want anders ben ik bang dat ik amazon.com maar links laat liggen. Probleem is alleen er is geen alternatief, want in de UK zijn ook bijna geen leuke acties meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben bang dat ik 1 van de Criterion's uit de sale niet ga ontvangen, die is al vanaf 26 april onderweg. Wel in z'n 1tje, is dus geen pakkeje wat uit de brievenbus kan vallen
    Komt vast wel aan een pakketje raakt niet zomaar weg.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Als ik bestellingen plaats, ik zorg ervoor dat alles appart wordt verstuurd om te vermijden dat ik douaneonkosten zou moeten bij betalen. In België is dat een vaste bedrag van 10€. Die 10€ zijn eigenlijk administratievekosten.
    Hoe doe je dat? gewoon via het verzendsysteem van amazon, dus met extra kosten of doe je dat met pre-orders, die ze altijd apart versturen.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben bang dat ik 1 van de Criterion's uit de sale niet ga ontvangen, die is al vanaf 26 april onderweg. Wel in z'n 1tje, is dus geen pakkeje wat uit de brievenbus kan vallen
    Dat dacht ik dus ook, maar bij m'n laatste Criterion zat deze alleen in een doosje wat dus niet door de brievenbus paste...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoe doe je dat? gewoon via het verzendsysteem van amazon, dus met extra kosten of doe je dat met pre-orders, die ze altijd apart versturen.
    Ik doe dat met pre-orders met allemaal verschillende releasedatas, en in combinatie met 1 of 2 extra items die in stock zijn en die ik nog niet heb. Die 1 of 2 items worden onmiddelijk verstuurd en de rest wordt allemaal appart verstuurd.

    Als ze al een paar items verstuurd hebben en ik zie dat er nieuwe items zijn die ik graag zou willen hebben met andere datas, dan annuleer ik de bestelling en maar ik een nieuwe bestelling.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Komt vast wel aan een pakketje raakt niet zomaar weg.
    En idd net kwam de postbode en gooide The Mikado in de brievenbus
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 12 van 39 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •