Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is idd bijzonder.
    Pre-order bij amazon.de en ik las vandaag nog ergens dat je dat daar niet doet
    hehe dat heb ik idd getypt, maar had toevallig nog een bestelling lopen met pre-order wou die bestelling juist gaan cancellen. Nu heb ik het instock item voor gewoon sneller.

    maar laten we nou wel wezen pre-orders bij amazon.de kunnen echt niet uit, j de prijzen dalen daar echt veel snel en te hard voor. Kun je echt beter 1 a 2 week wachten.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    hehe dat heb ik idd getypt, maar had toevallig nog een bestelling lopen met pre-order wou die bestelling juist gaan cancellen. Nu heb ik het instock item voor gewoon sneller.

    maar laten we nou wel wezen pre-orders bij amazon.de kunnen echt niet uit, j de prijzen dalen daar echt veel snel en te hard voor. Kun je echt beter 1 a 2 week wachten.
    Ik heb dat idd ook al een paar keer gehad, ook vergeleken met sommige NL prijzen die lager zijn in het begin.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tussen de 6 en 14 dagen
    Mijn bestelling is inmiddels twee weken onderweg en helaas heb ik de Blu Ray's nog niet binnen. Ik ben er van overtuigd dat klanten die veel bij Amazon.com bestellen een betere service krijgen dan klanten zoals ik die eens in de zoveel maanden een bestelling plaatsen. Aan de ene kant is dat misschien te begrijpen maar aan de andere kant betaal ik net zoveel verzendkosten als die veelkopers en dus ben ik teleurgesteld in het gebrek aan service. In het vervolg maar geen Blu Ray's meer uit de States en toch maar weer terug naar Amazon.de en Amazon.co.uk .


  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Mijn bestelling is inmiddels twee weken onderweg en helaas heb ik de Blu Ray's nog niet binnen. Ik ben er van overtuigd dat klanten die veel bij Amazon.com bestellen een betere service krijgen dan klanten zoals ik die eens in de zoveel maanden een bestelling plaatsen. Aan de ene kant is dat misschien te begrijpen maar aan de andere kant betaal ik net zoveel verzendkosten als die veelkopers en dus ben ik teleurgesteld in het gebrek aan service. In het vervolg maar geen Blu Ray's meer uit de States en toch maar weer terug naar Amazon.de en Amazon.co.uk .
    ik wacht ook al 3 week op een pakketje van amazon.com en ik bestel er wel wat vaker, maar ook niet echt heel veel. Volgens mij ligt het probleem echt bij de douane en niet bij amazon.com. Feit blijft wel dat het gewoon te lang duurt en irritant is. De ene keer is het er binnen en week en de andere keer duurt het gewoon 5 week! Blijft vreemd.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik ben er van overtuigd dat klanten die veel bij Amazon.com bestellen een betere service krijgen dan klanten zoals ik die eens in de zoveel maanden een bestelling plaatsen.
    Hier geloof ik dus helemaal NIETS van, maar ja ik ben dan ook geen doemdenker.
    Kijk naar Wieba, die bestelt ook heel veel daar en die moet nu ook langer wachten.

    Soms duurt het bij mij ook iets langer en de andere keer weer wat korter.
    Amazon.com stuurt ook niet alles met dezelfde vervoerder en ze hebben diverse magazijnen....

    Gelukkig voor jou dat amazon in Europa met TNT verstuurt, anders zou je daar ook niet meer kopen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #256

    Standaard

    Ik moet trouwens ook zeggen dat ik als sinds 4 april wacht op mijn bestelling van Amazon.com. Zou er een trend in zitten? Mijn bestellingen rondom Black Friday zijn altijd binnen 8 tot 12 dagen binnen gekomen. Dus ik vind het nu wel vervelend worden zo langzamerhand, ik weet het ik mag niet klagen maar voortaan toch maar weer via AxelMusic of iemand anders voor US releases.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #257
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Een patroon zit er zeker niet in, zelf Le Cercle Rouge besteld op 13/04 en deze
    week op 26/04 ontvangen.
    En 'k bestel nu ook niet zo gek veel bij amazon.com, dus wat betreft de stelling
    dat iemand die weinig besteld langer zou moeten wachten op zijn goederen daar
    geloof ik evenmin in.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hier geloof ik dus helemaal NIETS van, maar ja ik ben dan ook geen doemdenker.

    Gelukkig voor jou dat amazon in Europa met TNT verstuurt, anders zou je daar ook niet meer kopen.
    Gelukkig komt er bij mij een goede TNT pakketbezorger aan de deur waar ik inmiddels een persoonlijke band mee heb opgebouwd maar blij met TNT als bedrijf op zich, nee. Mijn voorkeur gaat uit naar UPS of Fedex maar aangezien dat qua prijs vaak niet haalbaar is voor de online winkels en mijzelf heb ik geen andere keuze dan "gelukkig" te zijn met TNT.

    Dit zal je ook wel weer als doemdenkerij omschrijven dus wees maar voorzichtig met het lezen van mijn reactie, ik weet dat het niet besmettelijk is maar je weet maar nooit .


  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Mijn voorkeur gaat uit naar UPS of Fedex maar aangezien dat qua prijs vaak niet haalbaar is voor de online winkels
    Net zoals alles zit het in de prijs.
    Amazon wil natuurlijk zijn verzendkosten naar de klant laag houden en daardoor zullen de verzendtijden altijd variëren omdat je met erg veel factoren te maken krijgt om de prijs te drukken.
    Dat TNT aan jouw deur leverd betekend natuurlijk niet dat TNT ook altijd het pakketje onder zijn hoede heeft gehad, het is vrijwel zeker in vele andere handen geweest voordat het hier uberhaubt in Nederland is aangekomen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #260

    Standaard

    Zeg Pep, Heb je de eerste bestellingen van de Criterion sale nu alweer binnen? Ik ga bijna Einzelgänger theorieën geloven, want ze leveren je wel erg rap.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zeg Pep, Heb je de eerste bestellingen van de Criterion sale nu alweer binnen? Ik ga bijna Einzelgänger theorieën geloven, want ze leveren je wel erg rap.
    Yep, 3 bestellingen gisteren binnen: 2 per normale post en 1 met de pakketdienst.
    Vandaag niets met de normale post.

    Ik moet zeggen dat ik dat ook bijna ga geloven, maar als ik er goed over nadenk niet. Anders zouden ze het toch laten merken ergens, gratis upgrade naar een duurdere verzendwijze als gewaardeerde klant zijnde...

    Alles kwam overigens uit verschillende magazijnen, verschillende verzenddata en niet alles is binnen, zie bijlage.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yep, 3 bestellingen gisteren binnen: 2 per normale post en 1 met de pakketdienst.
    Vandaag niets met de normale post.

    Ik moet zeggen dat ik dat ook bijna ga geloven, maar als ik er goed over nadenk niet. Anders zouden ze het toch laten merken ergens, gratis upgrade naar een duurdere verzendwijze als gewaardeerde klant zijnde...

    Alles kwam overigens uit verschillende magazijnen, verschillende verzenddata en niet alles is binnen, zie bijlage.
    Blijft vreemd die enorme schommelingen in levertijd, ene keer binnen en week en een andere keer 4 a 5 week. In die theorieën geloof ik ook niet en een upgrade zou je idd moeten merken. Hopelijk komt mij bestelling net als de bestelling van Einzelgänger en Davidshadow13 van snel eens aan want ik ben volgende week door de Estimate heen.

  13. #263

    Standaard

    Bestelling vorige Maandag opgestuurd en twee dagen geleden al ontvangen.

    Bij mij duurt het altijd tussen de 7 à 12 dagen

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hopelijk komt mij bestelling net als de bestelling van Einzelgänger en Davidshadow13 van snel eens aan want ik ben volgende week door de Estimate heen.
    Zo dicht bij de estimate al, dan geloof ik niet meer dat je hem gaat ontvangen.
    De laatste keer dat ik dat had, moest ik nog 1 maand extra wachten voordat ze de bestelling nog een keer gingen verzenden Dan was dvdempire makkelijker, over de estimate en de boel wordt opnieuw verzonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #265

    Standaard

    Ik wacht nu al sinds 13 april op een Blu-ray van Amazon en ik ben het zo langzamerhand zat. Verzenden ze het soms per roeiboot? Voor zover ik weet zijn er toch dagelijks meerdere vluchten van de VS naar Nederland.
    Als ik wat bij Planet Axel bestel heb ik het altijd binnen twee weken in huis, en dat moet ook uit de VS of Canada komen. Een bestelling uit Hong Kong (cdwow.nl) was hier binnen een week.
    De waarde van de bestelling is slechts 13 euro, dus de douane kan niet moeilijk hierover doen. Amazon mag dan wel vaak scherpe prijzen hanteren, maar hun bezorging is echt een aanfluiting. Laat ze eens een voorbeeld aan hun Engelse en Duitse vestigingen nemen! Nee, voor mij voorlopig geen Amazon USA meer, dan maar iets meer betalen en bij Axel of Amazon UK bestellen.

  16. #266

    Standaard

    Even een vraagje over de bezorgservice van Amazon UK. Als je een pakketje besteld wat dus niet door de brievenbus kan, kan je het dan later gewoon bij TNT post ophalen, of niet? Mischien een stomme vraag, maar heb nog niet zo heel veel ervaring met bestellingen uit het buitenland
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik wacht nu al sinds 13 april op een Blu-ray van Amazon en ik ben het zo langzamerhand zat. Verzenden ze het soms per roeiboot? Voor zover ik weet zijn er toch dagelijks meerdere vluchten van de VS naar Nederland.
    Als ik wat bij Planet Axel bestel heb ik het altijd binnen twee weken in huis, en dat moet ook uit de VS of Canada komen. Een bestelling uit Hong Kong (cdwow.nl) was hier binnen een week.
    De waarde van de bestelling is slechts 13 euro, dus de douane kan niet moeilijk hierover doen. Amazon mag dan wel vaak scherpe prijzen hanteren, maar hun bezorging is echt een aanfluiting. Laat ze eens een voorbeeld aan hun Engelse en Duitse vestigingen nemen! Nee, voor mij voorlopig geen Amazon USA meer, dan maar iets meer betalen en bij Axel of Amazon UK bestellen.
    Vreemd, ik heb ze uit de US altijd wel redelijk snel binnen. Niet zo snel als UK, maar meestal wel binnen een week en zeker wel binnen twee weken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Even een vraagje over de bezorgservice van Amazon UK. Als je een pakketje besteld wat dus niet door de brievenbus kan, kan je het dan later gewoon bij TNT post ophalen, of niet?
    Ja. Of soms geven ze het ook aan je buren af waar je het kan afhalen. Je krijgt dan een briefje in de bus bij wie je het kan halen.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 08-05-2011 om 21:17
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Vreemd, ik heb ze uit de US altijd wel redelijk snel binnen. Niet zo snel als UK, maar meestal wel binnen een week en zeker wel binnen twee weken.

    Ja. Of soms geven ze het ook aan je buren af waar je het kan afhalen. Je krijgt dan een briefje in de bus bij wie je het kan halen.
    Oke, thanks 4 the info
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #269

    Standaard

    Goh ik ben dus toch niet de enige die problemen heeft met de levertijden van Amazon.com, ik wacht al sinds de 15e april op mijn zending. Three weeks and counting dus en ik houd mijn hart vast want als ik het goed begrijp krijg je dus niet meteen je geld terug als de verwachte bezorgdatum is gepasseerd. Ik hou het net als Marcel voorlopig wel bij de Europese vestigingen van Amazon want dit is niet goed voor mijn hart .


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ja. Of soms geven ze het ook aan je buren af waar je het kan afhalen. Je krijgt dan een briefje in de bus bij wie je het kan halen.
    Of ze zetten het gemakshalve voor je deur neer. Is me dit jaar al twee keer overkomen. Ik woon in een apartementencomplex, maar dat mag geen reden zijn om zoiets te doen. Het waren overigens pakketjes van Amazon.co.uk.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Of ze zetten het gemakshalve voor je deur neer. Is me dit jaar al twee keer overkomen. Ik woon in een apartementencomplex, maar dat mag geen reden zijn om zoiets te doen. Het waren overigens pakketjes van Amazon.co.uk.
    Ik woon ook in een kleinschalig appartementencomplex en er worden dus ook wel eens pakketjes bij de buren bezorgd. Ik vind dan keurig een briefje in de brievenbus dat hij ze bij één van mijn buren heeft afgeleverd maar bij mij is het echter de buurman die ze dan voor de deur neerlegt en niet de pakketbezorger want dat mag hij officieel niet i.v.m. de aansprakelijkheid van TNT.


  22. #272

    Standaard

    Ik heb nu 1x iets besteld via amazon.com en ik ben heel erg positief. Had Mortal Kombat Kollector's Edition en Dc Universe Online Collector's Edition dinsdagavond 26 april besteld, en vrijdagochtend om half 11 in huis. Snelle goede levering!

  23. #273

    Standaard

    Ik heb mijn order van 12 april ook nog steeds niet ontvangen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #274

    Standaard

    ik de mijne van de 3 april niet, woensdag loopt de Estimate af .

  25. #275

    Standaard

    Ik heb 1 pakje dat al een tijdje onderweg is en inmiddels al door 3 andere pakjes is ingehaald. Ik vrees óf douane óf een verdwenen/gejat pakje
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •