Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #776

    Standaard

    Vroeger deden ze dat automatisch. Zelfs een paar keer een refund gehad voor één miezerige cent!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #777

    Standaard

    Bij pre-orders betaal je altijd het laagste bedrag sinds besteldatum en tot en met de dag van release, dat is inderdaad automatisch en gebeurd zelfs voor 1 cent.

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Bij pre-orders betaal je altijd het laagste bedrag sinds besteldatum en tot en met de dag van release, dat is inderdaad automatisch en gebeurd zelfs voor 1 cent.
    Nu niet meer. Vanaf dat hij in status "preparing for shipment" is doen ze dat niet meer volgens hen tijdens mijn laatste gesprek met een medewerker.. Hij heeft mijn bestelling geannuleerd zodat ik een nieuwe kon plaatsen met de laagste prijs. Met preorders is dat nog wel het geval. Hij heeft mij gevraagd om in het vervolg contact met hen te nemen indien ik weer in dat geval ben om mijn bestelling te annuleren want met een status "preparing for shipment" kan je soms je bestelling niet meer zelf annuleren.
    Wat een miserie als dat waar is want meestal verlagen ze hun prijzen de dag van de release.

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Nu niet meer. Vanaf dat hij in status "preparing for shipment" is doen ze dat niet meer volgens hen tijdens mijn laatste gesprek met een medewerker.. Hij heeft mijn bestelling geannuleerd zodat ik een nieuwe kon plaatsen met de laagste prijs. Met preorders is dat nog wel het geval. Hij heeft mij gevraagd om in het vervolg contact met hen te nemen indien ik weer in dat geval ben om mijn bestelling te annuleren want met een status "preparing for shipment" kan je soms je bestelling niet meer zelf annuleren.
    Wat een miserie als dat waar is want meestal verlagen ze hun prijzen de dag van de release.
    Alternatief is natuurlijk om dan pas op de releasedatum te bestellen.

  5. #780

    Standaard

    Ik zie ook niet in waarom je de prijs aanpassing vraagt nog voor deze verzonden is.

    Je kan logischerwijs ook alleen maar korting krijgen op iets dat betaald en verzonden is.

    Gewoon een beetje geduld hebben is een mooie zaak, kortingen op pre-orders kan soms enkele dagen duren alvorens je automatisch een mail krijgt met de korting en dan kan het weer enkele dagen duren vooraleer je de korting op je credit kaart ziet.

    Naar mijn weten wordt altijd de prijs aangerekend die je betaald hebt bij het bestellen, en wordt achteraf een refund gedaan op je kredietkaart als er een lagere prijs was op dag van release.

    En wat die Amazon medewerker betreft dat is een Indiër die zelf niet weet waar hij over bezig is.

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Nu niet meer. Vanaf dat hij in status "preparing for shipment" is doen ze dat niet meer volgens hen tijdens mijn laatste gesprek met een medewerker.. Hij heeft mijn bestelling geannuleerd zodat ik een nieuwe kon plaatsen met de laagste prijs. Met preorders is dat nog wel het geval. Hij heeft mij gevraagd om in het vervolg contact met hen te nemen indien ik weer in dat geval ben om mijn bestelling te annuleren want met een status "preparing for shipment" kan je soms je bestelling niet meer zelf annuleren.
    Wat een miserie als dat waar is want meestal verlagen ze hun prijzen de dag van de release.
    7 juni is de prijs verlaagd tot $14,99 én 7 juni is de releasedatum.

    Van amazon zelf:
    About the Pre-Order Price Guarantee
    For Physical Items:
    Whenever you pre-order a physical item displaying the “Pre-order Price Guarantee” message on the product detail page, the price we charge when we ship it to you will be the lowest price offered by Amazon.com between the time you placed your order and the end of the day of the release date.

    Die medewerker had dus ongelijk, je hebt er zeker recht op. Maar zoals kristofke aangeeft, soms duurt het enkele dagen voordat je een mail over de refund krijgt, zeker als de prijsverlaging op de releasedag zelf gedaan is. Geduld was hier dus een schone zaak geweest .

  7. #782

    Standaard

    Het was inderdaad een Indiër. Hoe wist je dat, Kristofke?

    De laatste tijd val ik altijd op medewerkers die zever vertellen. De laatste keer was er één die zei dat ze de korting op mijn visakaart niet konden storten. Ik moest die korting gebruiken op een nieuwe bestelling.

    Op blu-ray.com zie ik ook mensen die de laatste tijd last hebben met het aanpassen van prijzen ééns dat die item klaar is om te verzenden. Ze krijgen nadien die korting niet. Dus blijkbaar ben ik niet alléén.

    Ik heb liever dat de prijs aangepast wordt voordat ze van mijn visakaart crediteren dan een refund te krijgen nadien. Het is al vaker gebeurt dat tot voor de releasedatum een item boven de 22€ kost en dan moet je een hoop geld betalen aan de douane, en dat op de releasedatum de prijs onder de 22€ wordt. Tot nu toe hebben ze altijd de prijs aangepast zelfs de dag dat het ging verzonden worden. Een mailtje of chatten en het was in orde.
    Laatst aangepast door BASIL : 08-06-2016 om 19:28

  8. #783

    Standaard

    Hoelang duurt het voor een pakje toekomt van amazon.com ? Ik had een film besteld op 23 juni en is nog steeds niet aangekomen. Tracking info blijft zeggen dat ie in de USA zit en verder niks meer... Bij amazon.com zeiden ze dat het zou geleverd worden vandaag maar de post kwam en zoals verwacht helemaal niks. Of wordt dit door een andere courrier gebracht? Landmark is toch van bpost ?

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoelang duurt het voor een pakje toekomt van amazon.com ? Ik had een film besteld op 23 juni en is nog steeds niet aangekomen. Tracking info blijft zeggen dat ie in de USA zit en verder niks meer... Bij amazon.com zeiden ze dat het zou geleverd worden vandaag maar de post kwam en zoals verwacht helemaal niks. Of wordt dit door een andere courrier gebracht? Landmark is toch van bpost ?
    Meeste pakketjes zijn bij mij rond de 14 dagen wel binnen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoelang duurt het voor een pakje toekomt van amazon.com ? Ik had een film besteld op 23 juni en is nog steeds niet aangekomen. Tracking info blijft zeggen dat ie in de USA zit en verder niks meer... Bij amazon.com zeiden ze dat het zou geleverd worden vandaag maar de post kwam en zoals verwacht helemaal niks. Of wordt dit door een andere courrier gebracht? Landmark is toch van bpost ?
    UPS was het die het pakje gebracht heeft bij mij als ik eddy de eagle besteld heb bij Amazon.com

  11. #786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    UPS was het die het pakje gebracht heeft bij mij als ik eddy de eagle besteld heb bij Amazon.com
    Achzo, heb al contact gehad met amazon en blijkbaar was het pakketje vertraagt. (Tracking info was al niet meer geupdated sinds 27 juni) heb de kosten al terug gekregen van de levering

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Meeste pakketjes zijn bij mij rond de 14 dagen wel binnen.
    2 weken vind ik ook niet vreemd hoor, nog geen reden om je zorgen over te maken. Bij schommelt het ergens tussen de 3 dagen en 3 weken.

  13. #788

    Standaard

    Een heel enkele keer heb ik het na ruim een week binnen, maar meestal duurt het inderdaad 2 tot 3 weken. Geen reden om je zorgen te maken. Bij mij is nog nooit een pakketje van Amazon zoekgeraakt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #789

    Standaard

    Sinds mei krijg ik al mijn bestellingen binnen de 6 à 10 dagen. Sinsdien ongeveer 20 pakjes ontvangen. In de tracking info staat inderdaad Landmark. Die pakjes worden bij mij door bpodt geleverd.

  15. #790

    Standaard

    Vorige week hebben ze weer een item verstuurd aan een hogere prijs. Ik heb een week gewacht op een refund zoals jullie mij aangeraad hebben maar ik heb geen nieuws meer van hen. Ik neem contact met hen.

    "Hello,
    I would like to inform you that the item has descreased the day before the release date from $33.10 to $29.99.
    "Amazon.com's price for not-yet-released items sometimes changes between the time the item is listed for sale and the time it is released and shipped. Whenever you pre-order a book, CD, video, DVD, software, or video game, the price we charge when we ship it to you will be the lowest price offered by Amazon.com between the time you placed your order and the end of the day of the release date."
    Kind regards,"

    Dan krijg ik weer gelijkaardige antwoord zoals de vorige keren.

    "Hello,
    We work hard to find the best prices out there and match them for all customers every day. Our prices do change over time. With the exception of TVs, Amazon.com doesn't offer post-purchase adjustments.However, you can let us know about a lower price by clicking the "tell us about a lower price" link in the Product Details section of some product pages.To read more about our pricing, go to our Help pages"

    Nu heb ik hen wel uitleg gevraagd over de zogezegd lowest price dat ze aan de klanten beloven maar niet doen of tenminste niet altijd. Nu ben ik benieuwd op hun antwoord. Als het antwoord weer negatief is dan ga ik morgen met hen chatten.

  16. #791

    Standaard

    Je wil niet weten hoe vaak ik het bij Amazon heb meegemaakt dat een artikel in prijs wordt verlaagd (of verhoogd, dat komt ook voor). Laatst een Blu-ray besteld en prompt was deze een uur later alweer in prijs gezakt. Ik doe daar verder niet moeilijk over want het omgekeerde kom net zo vaak voor. Heel vaak is het helemaal niet lucratief om een voorbestelling te plaatsen. Het komt zo vaak voor dat het bewuste artikel in de week na de release al in prijs daalt. En 95% van de uitgebrachte Blu-rays blijven nog jaren verkrijgbaar bij Amazon tegen vaak veel lagere prijzen. Wachten met aanschaf loont dus gewoon.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #792

    Standaard

    Ik houd van slipcovers en bij sommige uitgevers verdwijnen ze redelijk snel ne de releasedatum. Bij Warner heb ik daar geen last mee want zelfs een jaar later zijn de slipcovers nog altijd verkrijkgbaar. Maar spijtig genoeg is dit niet het geval bij veel andere uitgevers anders zou ik je raad volgen en wachten totdat het veel goedkoper zou zijn.

    Ik heb dus een antwoord gekregen op mijn tweede mail. En raad ééns aan wat voor een antwoord ik ontvangen heb.

    "Hello,

    We work hard to find the best prices out there and match them for all customers every day. Our prices do change over time. With the exception of TVs, Amazon.com doesn't offer post-purchase adjustments.

    However, you can let us know about a lower price by clicking the "tell us about a lower price" link in the Product Details section of some product pages.

    To read more about our pricing, go to our Help pages:"

    Exact hetzelfde antwoord. Ze geven mij dan een link met o.a. de uitleg dat ik wel recht heb op de laagste prijs maar in hun antwoord zeggen ze van niet.
    Niet te geloven. Zoals meerdere leden op Blu-ray.com zeggen, de klantendienst is niet meer zoals het was in het verleden. Wel als het gaat over defecte of verloren items. Ik moet toegeven dat alles niet negatief is.

  18. #793

    Standaard

    Ik heb iets anders meegemaakt maar deze keer bij amazon.de. Ik bestel verschillende HDMI kabels van Profigold omdat ze tot 80% goedkoper zijn dan bij Mediamarkt. Vreemd genoeg wordt alles appart verstuurd. Alles wordt via de Post verstuurd en komt goed terecht. De laatste deel van de bestelling versturen ze vreemd genoeg via DHL. De bestelling is naar de verkeerde sorteercentrum verstuurd. Daarna is die verloren verklaard. Amazon plaatst een nieuw bestelling maar nu zijn die kabels niet meer in stock en moet ik een week of 6 wachten.
    Een paar dagen later krijg ik een bericht dat ze de bestelling teruggevonden hebben. Ik bel naar DHL om te vragen op welk moment van de dag het geleverd wordt. De dame zegt na de middag. Op de site van Amazon zie ik ook dat mijn bestelling geleverd wordt die dag. In de namiddag zie ik op de tracking van DHL dat de klant, in dit geval ikezelf, de bestelling geweigd heeft omdat hij niets besteld heeft. Vreemd want ik was thuis.Ik bel terug naar DHL en daar zeggen ze dat ze de instructie gekregen hebben van amazon om de bestelling terug te sturen. Ik bel naar Amazon en daar zeggen ze dat de levering niet meer mogelijk is ééns dat amazon de retour gevraagd heeft.
    Tussen de dag van de bestelling en de dag van de replacement zijn er 8 dagen. Ondertussen zijn er andere mensen die de item besteld hebben. De items keren terug naar Amazon en de eerste persoon die na mij besteld heeft krijgt dus die kabels en ik mag nu 6 weken wachten. Dit is echt de omgekeerde wereld. Ze verontschuldigen zich van de afloop wegens een menselijke fout maar ik moet nu wel 6 weken wachten ondanks ik de eerste klant was die de laatste kabels in stock besteld had. Ik heb geen andere keuze dan geduld te hebben en tijdelijk mijn defecte kabels verder te gebruiken.
    Laatst aangepast door BASIL : 21-07-2016 om 14:25

  19. #794

    Standaard

    Pff heb nog steeds mijn pakketje van amazon.com niet. Nu al maand geleden besteld. Ondertussen alweer een nieuw pakket op gestuurd maar ook dat lijkt verdwenen...

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff heb nog steeds mijn pakketje van amazon.com niet. Nu al maand geleden besteld. Ondertussen alweer een nieuw pakket op gestuurd maar ook dat lijkt verdwenen...
    Waar is het volgens je trackingnummers (ga er van uit dat je die hebt gekregen) misgegaan. In de VS, in NL of "daartussen".
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Waar is het volgens je trackingnummers (ga er van uit dat je die hebt gekregen) misgegaan. In de VS, in NL of "daartussen".
    VS.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    VS.
    Dat is beter dan in NL of daartussen. Nu zal Amazon niet zeggen dat het aan jouw adres ligt of zoiets. Wel apart.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dat is beter dan in NL of daartussen. Nu zal Amazon niet zeggen dat het aan jouw adres ligt of zoiets. Wel apart.
    Ja snap er ook niks van. Bestel niet zoveel bij amazon.com, meestal binnen de europa.

  24. #799

    Standaard

    Man man, nog steeds eddie the eagle niet ontvangen, zelsf dat replacement order vinden ze nergens terug... Bedankt Fox nl !!! Om Eddie the eagle niet op blu-ray uit te brengen bij ons. Nu zit ik in de shit,

  25. #800

    Standaard

    Het wordt nu nog hilarischer... Opnieuw hebben ze de blu-ray verstuurd dit keer met de snelste levermethode... Is deze nu toch wel geen 3 weken vertraagd door slecht weer...

Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •