Pagina 54 van 104 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Nick Heidfeld in 2006 al bij BMW. Zie http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=98439
    Mooi, kan Doornbos in zijn plaats. 8) Die kost nog niet zo veel en dat bevalt Frank Williams uitstekend. Zeker alstie ook Button nog gaat "kopen".
    Zou top zijn
    Is er al bekend welke motor zi bij Williams gaan gebruiken?
    Cosworth V8 iig volgend seizoen.
    En voor het seizoen daarna wordt gespeculeerd over Hyundai.
    Hyundai?!
    Zoom! Zoom! Zoom!
    Oh nee, da's een andere
    Hahahah, das een goeie Lex

  2. #1327

    Standaard

    Wat voor kwalificatiesysteem gebruiken ze eigenlijk in de A1GP?

  3. #1328

    Standaard

    Dat wordt nog wat zaterdag Dit weekend A1GP, F1 en MotoGP 8)

  4. #1329

    Standaard

    Vanavond bij Jensen (ik meen 22:30 RTL 5) te gast Jos Verstappen. Neem aan dat het ook (een klein beetje) over A1GP gaat. Vooropgesteld dat Jos wat mag zeggen en Jensen niet gewoon zijn eigen gel*l belangrijker acht.

  5. #1330

    Standaard

    'k Ga iig wel even kijken vanavond 8)

  6. #1331

    Standaard

    En de F1GP is in Brazilië dus mooi verdeeld over 's middags en 's avonds 8)
    Ben erg benieuwd hoe de oranje bolide het gaat doen, wel erg kort idd.
    Zou Joske nog steeds zo'n goede start kunnen maken?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1332

    Standaard

    Ik verwacht er nog niet veel van. Sommige andere teams hebben ook meer ervaring met dat soort auto's. Hopelijk kan Jos dat als coureur compenseren

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik verwacht er nog niet veel van. Sommige andere teams hebben ook meer ervaring met dat soort auto's. Hopelijk kan Jos dat als coureur compenseren
    Dat is ook in hoofdlijnen wat Lammers zegt;
    Citaat Oorspronkelijk gepost door verstappen.nl
    Jan Lammers: "het gaat zijn zoals het gebeurt"
    (21/9/2005) Komend weekend barst voor het eerst in zijn geschiedenis het A1GP geweld los, vanaf vrijdag op het circuit van Brands Hatch. Het Nederlandse team, met Jos Verstappen letterlijk aan het roer, is er klaar voor. We peilden bij teambaas Jan Lammers de stemming, een paar dagen voor het moment supreme. Lammers interviewen is altijd een feest want hij weet steeds weer een fijne selectie aan one-liners achteloos neer te leggen, zoals daar zijn: "zelfs de grootste prof schiet wel eens in zijn eigen goal" en de koptekst van dit artikel "het gaat zijn zoals het gebeurt" (naar een Belgisch spreekwoord).

    Heb je het gevoel dat alles honderd procent in orde is? Niks vergeten?
    "Ik heb wat mixed emotions. Aan de ene kant denk ik: we zijn er helemaal klaar voor, en aan de andere kant voelt alles weer té rustig aan. Zo rustig dat ik het niet vertrouw, haha. Ach weet je, een paar dagen voor de race maakt het allemaal niet zo veel meer uit, het half jaar daarvóór wel. We hebben, met het oog op de lange termijn, de fundamenten neergezet. Met zoveel mogelijk oog voor details, dat wel. Maar het is de kunst om niet te vervallen in micro managen. Of je dat mag vertalen als mierenneuken? Tja, dat is jouw verantwoordelijkheid."

    De personele bezetting op orde en alles scherp?
    "Ja, we hebben geïnvesteerd in personeel dat top is. Van monteurs tot coureurs. Maar het moet nog wel gebeuren. We hebben honderd procent vertrouwen in iedereen, nu moeten ze het nog gaan doen. En ja, zelfs de grootste prof schiet wel eens in eigen doel. Ook Bergkamp heeft wel eens een strafschop gemist. Ik bedoel te zeggen dat niets een garantie is tot succes. We kunnen alleen met de kwaliteit die we hebben gefocussed zijn, goed opletten en scherp en alert zijn. Als alles dan op zijn plaats valt en we scoren is dat een logisch gevolg, maar als het om wat voor reden niet lukt dan hebben we er wel alles aan gedaan en kunnen we elkaar allemaal recht in de ogen aankijken. Het klinkt misschien raar wat ik nu zeg maar we gaan komend weekend niet kijken wat we goed doen, maar wat we fout doen. Kritisch zijn, om ervan te leren."

    Je werkt met een nieuw team. In hoeverre is dat een nadeel?
    "Het voelt helemaal niet als een nieuw team. Weet je wat het is? Het is gewoon een race, meer niet. Alleen rij ik niet, maar een ander. Zo ervaar ik dat. Ik heb als coureur ervaring genoeg met nieuwe mensen. Als ik in Amerika moet rijden kom ik ook wel eens in een nieuw team. Het maakt niet uit. Iedereen weet wat-ie moet doen. We zullen zien wat het brengt, dit weekend. De Belgen hebben er een mooi spreekwoord voor: het gaat zijn zoals het gebeurt. En zo is het."

    Dat mag dan wel zo zijn maar het verwachtingspatroon ligt hoog in Nederland.
    "Bij ons ook, maar je moet oppassen niet te hoge verwachtingen te hebben. Is het verwachtingspatroon hoog, dan ligt de teleurstelling om de hoek. Het is wél de eerste race, veel is nieuw, in een nieuwe klasse. Desalniettemin lijkt het me plausibel om in te zetten op een plaats in de top zes. Je mag per slot van rekening wel streven naar een goede notering. Ook van Jos wordt het nodige verwacht, als coureur. Een goede klassering in combinatie met een prima samenwerking binnen het team zou al heel mooi zijn. Maar Jos hoeft niet persé te winnen om te bewijzen dat wij het kunnen, als team. Ik zie het wat meer op de langere termijn. We moeten groeien in onze vaardigheden om te komen tot een niveau dat we races winnen, het kampioenschap binnenhalen. Ik ben iemand die het maximale uit mezelf én uit de mensen om me heen wil halen."

    Hoe ziet jouw week en die van het team eruit tot vrijdag?
    "Eigenlijk heel simpel. Woensdag zal de auto aankomen op het circuit, samen met wat teamleden. Donderdag gaan de engineers met de auto aan de slag, en Jos, Jeroen en ik zullen er dan ook zijn. Donderdagavond moet alles klaar staan voor de eerste vrije trainingen op vrijdag."

    Hoe kijk je eigenlijk terug op de launch in hotel Huis ter Duin, twee weken geleden? Wat het succesvol voor jouw gevoel?
    "Het was een geslaagde avond wat mij betreft. Of het al sponsors opgeleverd heeft? Laat me even iets uitleggen over die avond. Je moet het zien als een campagne. A1GP moet op het netvlies van iedereen komen te liggen. Ook de potentiële sponsors moet je de tijd gunnen om aan de A1 te wennen. Kijk, wij weten alles wel over deze nieuwe klasse, maar de sponsors niet. Daar was de avond voor bedoeld. Om ze te laten kennismaken. Ik geloof in een natuurlijke aantrekkingskracht. En mensen die zich daartoe aangetrokken voelen, dat zijn de goede. Daar richten we ons op. Als je keihard acquisitie pleegt met weet ik wat voor marketingstrategieën, dan ben je jezelf niet. Met creativiteit en prestaties proberen wij de bedrijven te interesseren om met ons samen te werken."

    Was je in dat verband tevreden over de opkomst, die avond?
    "Tja, ik had er liever nog meer gezien, maar A1GP is nog relatief onbekend, dus ook niet direct bemind laten we maar zeggen. Als je WK voetbal zegt, dan heeft iedereen daar een beeld bij. We richten ons op de CEO's, de verantwoordelijken die over mondiale budgetten gaan. Die mensen hebben per definitie weinig tijd en willen een helder plaatje zien. Als die worden uitgenodigd voor een A1GP presentatie dan zullen ze niet allemaal in de rij staan. Aan ons de taak om onze klasse zo inzichtelijk mogelijk te maken voor onze toekomstige zakelijke relaties. In een rustig, stabiel klimaat zodat men vertrouwen in ons krijgt. Ons doel die avond was dat iedereen het naar zijn zin moest hebben. De mensen die niet zijn geweest moeten het gevoel hebben gehad dat ze iets gemist hebben. En dat is aardig gelukt, dacht ik zo."

    Het 'A1GP plaatje' zal mede worden bepaald door de tv uitzendingen
    "Dat zal inderdaad essentieel zijn om voor velen dat plaatje helder te maken, dus ook voor de sponsors in de toekomst. In dat verband zijn we erg tevreden met RTL. De samenwerking met hen is fantastisch. Door RTL7 gaan er heel veel mensen kijken en wordt A1GP steeds bekender."

    Ben je niet bang dat je Jos kwijtraakt als hij veel succes heeft?
    "Ach, alles wat door mensen gedaan is, dat kan door mensen gedaan worden. Jos zal motiveren, inspireren en stimuleren. Jos is méér dan gekwalificeerd voor deze job, maar er zijn er wel meer die die job zouden kunnen. Er is talent en er zal nog meer talent opstaan. Als Jos goed presteert is dat ook weer goed voor de autosport in Nederland in zijn algemeen. Dus ik kan hier wel bang worden om Jos kwijt te raken maar ik realiseer me liever dat zijn goede presteren op termijn alleen maar beter is voor onze sport."

    Er zullen de nodige 'Oranje supporters' afreizen naar Brands Hatch...
    "Ja, geweldig is dat. Ik hoop dat we veel supporters zullen zien. Die willen graag een prachtig resultaat zien, daar zijn het fans voor. We kunnen hun steun goed gebruiken, ik zie het als een samenwerking. Samen iets bereiken, kritisch maar ook vergevingsgezind. Ik zie jullie graag komend weekend!"

    En zo'n uitnodiging van de heer Jan Lammers zelf slaan we natuurlijk niet af. Dus hup, allemaal in de bus naar Brands Hatch. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar bij Gebo Grand Prix Reizen. Dus klik op de oranje banner bovenaan deze pagina en reserveer je plaats in een van de oranjebussen!

  9. #1334

    Standaard

    Altijd leuk met uitspraken die Flavio

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [url=http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=99008
    f1racing.nl[/url]]
    Briatore vindt Rossi een kleuter

    Flavio Briatore is helemaal niet bang voor Valentino Rossi. De motorcoureur had onlangs gezegd dat Trulli, Fisichella en Briatore bang waren dat hij naar de F1 zou komen. Maar daar is dus niets van waar, zegt de boze Flavio.

    "Ik ben voor niemand bang in de F1," vertelde hij aan Gazzetta dello Sport. "Dus waarom zou ik dat wel zijn voor iemand uit de MotoGP? Ik heb Valentino nooit bekritiseerd, ik heb alleen gezegd dat als hij echt naar de F1 wil komen, hij serieus moet gaan testen."

    "Als hij denkt dat hij oppermachtig is, gaat hij maar fijn door met de motorraces winnen, waar hij toch geen concurrentie heeft. Hij is als een kleuter, die met zijn speelgoed bezig is. Laat hem lekker spelen, als hij groot genoeg is komt hij maar naar de F1 om te laten zien wat hij kan."
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1335

    Standaard

    Resultaten 1e vrije training Sao Paulo:

    A. Wurz McLaren 1:11.701 25
    2 T. Sato BAR 1:12.738 17
    3 F. Alonso Renault 1:12.782 10
    4 J. Button BAR 1:12.918 12
    5 K. Räikkönen McLaren 1:13.065 7
    6 G. Fisichella Renault 1:13.094 10
    7 JP. Montoya McLaren 1:13.256 6
    8 A. Pizzonia Williams 1:13.427 4
    9 M. Webber Williams 1:13.509 4
    10 R. Zonta Toyota 1:13.573 31
    11 R. Schumacher Toyota 1:13.788 6
    12 M. Schumacher Ferrari 1:14.154 10
    13 R. Barrichello Ferrari 1:14.282 10
    14 C. Klien Red Bull 1:14.468 7
    15 J. Trulli Toyota 1:14.504 6
    16 D. Coulthard Red Bull 1:14.724 7
    17 V. Liuzzi Red Bull 1:14.842 28
    18 J. Villeneuve Sauber 1:15.211 14
    19 N. Karthikeyan Jordan 1:16.230 14
    20 T. Monteiro Jordan 1:16.230 15
    21 N. Kiesa Jordan 1:16.351 23
    22 R. Doornbos Minardi 1:16.769 12
    23 C. Albers Minardi 1:17.180 8
    24 F. Massa Sauber geen tijd 5

    Hmmm, Ferrari heeft ook hier niet de snelheid Doornbos wel weer bijna een halve seconde sneller dan Albers Om 19.00 uur begint de 2e training.

    @Lex: Die Briatore zegt altijd wel wat hij denkt maar ik ben niet zo kapot van 'm.

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    @Lex: Die Briatore zegt altijd wel wat hij denkt maar ik ben niet zo kapot van 'm.
    Kleurrijk figuur zullen we maar zeggen. :wink: Voorlopig heeft hij weer een rijder onder zich die voor het eerst wereldkampioen kan worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    @Lex: Die Briatore zegt altijd wel wat hij denkt maar ik ben niet zo kapot van 'm.
    Kleurrijk figuur zullen we maar zeggen. :wink: Voorlopig heeft hij weer een rijder onder zich die voor het eerst wereldkampioen kan worden.
    Daar heb je zeker gelijk in, al ben ik geen fan van Alonso.

    Uitslag 2e vrije training vrijdag:

    Pos Driver Team Time
    1 Alexander Wurz McLaren 1:12.083
    2 Juan Pablo Montoya McLaren 1:12.694
    3 Ricardo Zonta Toyota 1:12.706
    4 Felipe Massa Sauber 1:12.710
    5 Rubens Barrichello Ferrari 1:13.088
    6 Kimi Raikkonen McLaren 1:13.172
    7 Jacques Villeneuve Sauber 1:13.202
    8 Michael Schumacher Ferrari 1:13.205
    9 Jarno Trulli Toyota 1:13.493
    10 Giancarlo Fisichella Renault 1:13.518
    11 Fernando Alonso Renault 1:13.545
    12 Mark Webber Williams 1:13.650
    13 Antonio Pizzonia Williams 1:13.828
    14 Robert Doornbos Minardi 1:13.922
    15 David Coulthard Redbull 1:14.006
    16 Vitantonio Liuzzi Redbull 1:14.141
    17 Jenson Button BAR 1:14.189
    18 Ralf Schumacher Toyota 1:14.427
    19 Christijan Albers Minardi 1:14.563
    20 Takuma Sato BAR 1:14.584
    21 Tiago Monteiro Jordan 1:14.671
    22 Christian Klien Redbull 1:14.698
    23 Nicolas Kiesa Jordan 1:15.094
    24 Narain Karthikeyan Jordan 1:15.187

    Erg mooie tijd van Doornbos op z'n verjaardag Ik hoop toch echt dat hij volgend jaar nog een racestoeltje krijgt. Zie ook het taartgevecht op F1Racing.nl samen met nog zo'n leuke gast: Vitantonio Liuzzi 8)

  13. #1338

    Standaard

    14e tijd,erg knap. Hoop dat hij dat door kan zetten naar de kwalificatie 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    14e tijd,erg knap. Hoop dat hij dat door kan zetten naar de kwalificatie 8)
    Niet dus, erg jammer van z'n spin want ik denk dat hij sneller zou kunnen zijn dan Albers. Schumacher een ''nette'' 7e plaats maar Barrichello viel mij toch wel tegen. Hij was in de trainingen een paar keer sneller dan Michael (gebeurt niet vaak) maar nu staat hij een stuk verder naar achteren. Ik hoop (voor hem) dat hij een heel andere strategie heeft. Natuurlijk ook erg jammer van Kimi. Ik had veel liever hem '''gewoon'' op pole gezien. Nu maakt hij het Alonso wel erg makkelijk Ik kijk wel uit naar morgen

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    14e tijd,erg knap. Hoop dat hij dat door kan zetten naar de kwalificatie 8)
    Niet dus, erg jammer van z'n spin want ik denk dat hij sneller zou kunnen zijn dan Albers. Schumacher een ''nette'' 7e plaats maar Barrichello viel mij toch wel tegen. Hij was in de trainingen een paar keer sneller dan Michael (gebeurt niet vaak) maar nu staat hij een stuk verder naar achteren. Ik hoop (voor hem) dat hij een heel andere strategie heeft. Natuurlijk ook erg jammer van Kimi. Ik had veel liever hem '''gewoon'' op pole gezien. Nu maakt hij het Alonso wel erg makkelijk Ik kijk wel uit naar morgen
    Heb het einde niet meer kunnen zien, moest naar de ArenA. Nog wel de spin van Doornbos kunnen zien, dat was niet erg slim.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    14e tijd,erg knap. Hoop dat hij dat door kan zetten naar de kwalificatie 8)
    Niet dus, erg jammer van z'n spin want ik denk dat hij sneller zou kunnen zijn dan Albers. Schumacher een ''nette'' 7e plaats maar Barrichello viel mij toch wel tegen. Hij was in de trainingen een paar keer sneller dan Michael (gebeurt niet vaak) maar nu staat hij een stuk verder naar achteren. Ik hoop (voor hem) dat hij een heel andere strategie heeft. Natuurlijk ook erg jammer van Kimi. Ik had veel liever hem '''gewoon'' op pole gezien. Nu maakt hij het Alonso wel erg makkelijk Ik kijk wel uit naar morgen
    Hopen dat Kimi weer de "beproefde" techniek van een zware wagen toepast en een keer minder stopt. Als Montoya dan een goeie move doet in de eerste ronde blijft het spannend.

  17. #1342

    Standaard

    Alonso dus wereldkampioen. Saaaaaaaie race.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Alonso dus wereldkampioen. Saaaaaaaie race.
    Ik heb er eigenlijk nauwelijks iets van gezien.

    Maar goed: terechte wereldkampioen denk ik. De eerste helft van het seizoen was ie het snelst en de tweede helft het meest constant. Jammer voor Kimi maar die heeft volgend jaar weer een kans.

  19. #1344

    Standaard

    Alonso terechte kampioen. Maar Kimi heeft wel veel pech gehad dit seizoen. Race zelf was niet al te bijzonder. Paar aardige inhaalacties maar verder niets bijzonders.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Alonso dus wereldkampioen. Saaaaaaaie race.
    Ik vond het anders een erg spannende race. Zat eigenlijk te hopen dat Schumacher niet meer de pit in hoefde en Montoya Raikonen voor zou laten, maarja dat was ook tegen beterweten in .

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Alonso dus wereldkampioen. Saaaaaaaie race.
    Ik vond het anders een erg spannende race. Zat eigenlijk te hopen dat Schumacher niet meer de pit in hoefde en Montoya Raikonen voor zou laten, maarja dat was ook tegen beterweten in .
    Ik zie dat Montoya niet snel doen, wat McLaren ook zou mogen 'vragen/bevelen'

    Zit nou overigens weer te kijken naar Champcars op Eurosport.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1347

    Standaard

    Alonso terecht kampioen geworden. Ik had liever Kimi gezien maar goed, Alonso was gewoon constanter. Ik was blij om te zien dat Schumi weer aardig mee kon doen voorin. Hij heeft zwaarder gekwalificeerd dan Barrichello en stond er toch een heel eind voor. Geef hem volgend jaar een goede auto en hij wordt zo weer kampioen Jammer dat Doornbos op moest geven want ikzelf denk dat hij in races zeker sneller is/ kan zijn dan Albers. Wel goed dat Albers voor de Jordans finishte.

    Ik zat net ook ff Champcar te kijken maar dat vind ik toch wel een stuk minder dan de F1

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik zat net ook ff Champcar te kijken maar dat vind ik toch wel een stuk minder dan de F1

    Ik vind ovals sowieso toch al minder, en veel te veel gele vlag situaties...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie dat Montoya niet snel doen, wat McLaren ook zou mogen 'vragen/bevelen'
    Idd

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik zat net ook ff Champcar te kijken maar dat vind ik toch wel een stuk minder dan de F1

    Ik vind ovals sowieso toch al minder, en veel te veel gele vlag situaties...
    Ben ik met je eens maar Champ Car en vooral IRL op een circuit is altijd wel leuk want daar zijn ze nou niet zo heel goed in

Pagina 54 van 104 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •