Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 71 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Oeh, heb er nu al zin an.

    Maar dan hopelijk wel alle afleveringen!
    En niet zoals die banden een aantal jaar terug met enkele afleveringen.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #27

    Standaard

    Ik vrees dat we alle afleveringen kunnen vergeten... aangegeven staat dat Irene Moors bezig is met afleveringen selecteren... Dus het zal niet meer dan een selectie zijn... jammer, maar beter dan niks pittigs!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefh
    Ik vrees dat we alle afleveringen kunnen vergeten... aangegeven staat dat Irene Moors bezig is met afleveringen selecteren... Dus het zal niet meer dan een selectie zijn... jammer, maar beter dan niks pittigs!
    Er staat volgens mij dat ze ze aan het verzamelen is. Dus een complete serie is dus niet uitgesloten. Ik heb deze vraag wel even naar info@houseoftelevision.nl gemaild.

  4. #29

    Standaard

    En al antwoord terug??
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    op die videoband die toen ooit is uitgekomen stond ook maar een uurtje van de hoogtepunten....
    LAAT HET DE HELE SERIE ZIJN anders heeft het geen zin
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #32

    Standaard

    Ik weet niet of het hierboven al gemeld is, maar Irene Moors is momenteel bezig alle 99 afleveringen te verzamelen en op dvd te zetten. Ook zijn er ideeen om nog 1 laatste aflevering te maken van Pittige Tijden (de 100e) en dan ter ere van 'het zoveel jaar' bestaan.

  8. #33

    Standaard

    zou leuk zijn, maar of het net zo leuk zou zijn als de originele.... misschein maken ze het wel expres chaotisch dan... in ieder geval mooi nieuws dat het alle afleveringen zijn!
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  9. #34

    Standaard

    Hopen dat de aflevering waar ik 'live' bij was ook op de DVD staat.
    (die waar Emile Ratelband aan meedeed)

    Ik was toen de jongen die in het finalespel 'Superfan' meedeed.

    :wink: mooie tijd was dat :wink:
    HUP NAC

  10. #35

    Standaard

    Ben jij bij Telekids geweest Dat wilde ik zooo graag!! Nog steeds eigenlijk (A)
    All the real people are really not that real

  11. #36

    Standaard

    dan heb ik vreselijk nieuws voor je.....
    zit je? telekids bestaat niet meer. het is niet mogelijk er nog bij te zijn
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  12. #37

    Standaard

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :.(
    All the real people are really not that real

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    dan heb ik vreselijk nieuws voor je.....
    zit je? telekids bestaat niet meer. het is niet mogelijk er nog bij te zijn
    Telekids bestaat wel nog, alleen in een andere vorm genaamd life & cooking, is zeg maar telekids voor grote mensen enzo. Alleen moet je wel ff alle kookzooi enzo eruitgooien
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  14. #39

    Standaard

    Irene Moors vertelde net in Life & Cooking dat de DVD uitgesteld is. Het wordt waarschijnlijk een release in het voorjaar. Ze heeft wel alle afleveringen klaar liggen om op DVD gezet te worden.

    Erg jammer. Nu maar hopen dat de box in het voorjaar wel komt.

  15. #40

    Standaard

    *schopt het topic ver omhoog*klopt het nog steeds? die release in het voorjaar?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  16. #41

    Standaard

    ik heb een mailtje gestuurd... ze weten nog niet wanneer het word uitgegeven maar er zullen NIET alle afleveringen op staan, maar een selectie van de beste afleveringen...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  17. #42

    Standaard

    Waarom nou weer niet gewoon alles compleet ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  18. #43

    Standaard

    Men zal wel van mening zijn dat de volledige serie niet voldoende zal verkopen of zoiets.

  19. #44

    Standaard

    Eerst zouden het alle afleveringen zijn, toen weer een selectie...

    Gewoon alles uitbrengen, de clips erbij, een 'docu' waarin ze terugblikken. Dat moet toch wel op 6 DVD's kunnen. Mooie cover en een aantrekkelijke prijs en ik weet wat mijn kerstkado gaat worden Een selectie zal ik denk ik niet aanschaffen (hooguit downloaden )

  20. #45

    Standaard

    Eindelijk is er weer wat nieuws te melden over de dvd-release van Pittige Tijden:

    In het najaar komen er vier unieke dvd's uit met het beste uit 99 afleveringen Pittige Tijden. Inclusief repetities en herinneringen uit die legendarische Telekids-tijd.

    Fantastisch natuurlijk, al had ik liever gehad dat ze de hele serie op dvd zouden zetten. Had toch leuker geweest, maar ja...

  21. #46

    Standaard

    Een Telekids box, met alle afleveringen! ... dat zou vast gaan lopen... net als de RTL Box van GTST Season 1

    Maar alle gekheid op 'n stokje; voor veel mensen die in de late 70s / early 80s zijn geboren is Telekids natuurlijk heilig... dus misschien toch maar hopen op iets wat deze nostalgie weer omhoog kan halen? en dan doel ik niet alleen op pittige tijden...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #47

    Standaard

    De release zal waarschijnlijk ergens gaan plaatvinden in december 2007! De precieze datum is nog niet bekend...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaanK. Bekijk bericht
    De release zal waarschijnlijk ergens gaan plaatvinden in december 2007! De precieze datum is nog niet bekend...
    Die is dus wel bekend. Op 24 oktober verschijnen deel 1 en 2. Op 14 november verschijnt deel 3 en op 12 december verschijnt deel 4.

  24. #49

    Standaard

    Gisten zei Irene Moors in Life & Cooking dat de eerste release inderdaad eind oktober is.

  25. #50

    Standaard

    maar, het gaat dus een selectie worden.....
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •