Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 284 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Foute film, maar ik vind 'm zo gaaf...

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat een film door alle recensenten en ook op IMDB wordt gekraakt, maar dat jij 'm toch heel gaaf vindt?

    Graag jullie reactie, welke foute films heb jij in je collectie of heb jij gezien?

    Bij mij zijn dat Hush, Urban Legend, Hollow Man en 3000 Miles to Graceland...

  2. #2

    Standaard

    Ik vind Deep Rising dus echt SUPER! Hij zo slecht en voorspelbaar dat ie net leuk wordt. Ik zie het ook meer als een parodie op de aktie/horror films van de afgelopen jaren. Al m'n vrienden vinden het overigens een bagger film

  3. #3

    Standaard

    Misschien een beetje "jeugdsentiment" , maar ik vind
    Cutthroat Island dus echt een hele leuke film!!
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas van Dijk
    Misschien een beetje "jeugdsentiment" , maar ik vind
    Cutthroat Island dus echt een hele leuke film!!
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ook al was het een mega flop, leuke film.

  5. #5

    Standaard

    Showgirls!
    Kan niet wachten tot we die op dvd krijgen...
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  6. #6

    Standaard

    Ik vind eXistenZ geweldig! Er zijn heel veel mensen die deze film afkraken omdat de DVD-release niet goed is, maar ik vind het gewoon een toppertje

  7. #7

    Standaard Jeugd Sentiment en Foute Films

    Invaders From Mars ( Tobe Hooper 1986 Remake )

    Space Raiders ( Campy SF B-film van Roger Corman )

    Over The Top ( Golan Globus production met S.Stallone )

    Spacecamp ( SF B-film uit 1986 )
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  8. #8

    Standaard

    Unbreakable vind ik echt de max.
    In tegenstelling tot wat er op de doos vermeld staat, is hij dus wel degelijk te breken Sh*tfilm !!!
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Ik vind Deep Rising dus echt SUPER! Hij zo slecht en voorspelbaar dat ie net leuk wordt. Ik zie het ook meer als een parodie op de aktie/horror films van de afgelopen jaren. Al m'n vrienden vinden het overigens een bagger film
    Jaja, wie is er niet gek van Famke ? Moordgriet !
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Steed
    Showgirls!
    Kan niet wachten tot we die op dvd krijgen...
    Is die niet allang op dvd uitgebracht?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Plan 9 from outer space van Ed Wood blijft toch echt wel de leukste slechte film
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    Uhhhhh,


    Man On The Moon

    daar zijn de reacties toch ook erg over verdeeld.....

    De een vind 't niks de ander vind 't geweldig...
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Man On The Moon (...) De een vind 't niks de ander vind 't geweldig...
    Ik vond 'm erg leuk, zelfs als Jim Carrey-hater. De verwarring die Andy tijdens zijn leven steeds weer wist te veroorzaken (is dit nou echt of hoort het nog bij de grap?) wordt prima overgebracht.
    Goede film, maar geweldig? Nee, dat nou ook weer niet.

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik vind eXistenZ geweldig! Er zijn heel veel mensen die deze film afkraken omdat de DVD-release niet goed is, maar ik vind het gewoon een toppertje
    hmm die heb ik opgenomen v/d week - moet ik nog ff kijken

  15. #15
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Is die niet allang op dvd uitgebracht?

    dacht ik ook ja...

  16. #16

    Standaard

    Een schot voor open doel, maar ik noem hem toch : Pearl Harbor
    Door critici tot het bot toe afgekraakt, maar ik vond het toch een hele vermakelijke en toch ook een gave film.

    Dat geldt eigenlijk ook voor de films : Hollow man en Hannibal.
    Met name door de mooie en vele extra's, zijn het gave DVD's om in je collectie te hebben.
    In this world there's two kinds of people my friend: those with DVD's and those without ...........

  17. #17

    Standaard

    Showgirls is alleen maar import te krijgen en ik wil hem gewoon met ondertiteling. Alleen bij hoge uitzondering import in mijn kast. Daar heb ik er maar 3 van.
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Steed
    Showgirls is alleen maar import te krijgen en ik wil hem gewoon met ondertiteling.
    Is dat een R1? dan is het vast de gekuisde versie.... dan blijft er echt helemaal geen rede over om naar die film te kijken

  19. #19

    Standaard

    Fout films zijn juist geweldig op dvd...

    Mars Attacks
    Hollow man
    Starship Troopers (zijn meningen ook zeer sterk over verdeeld)

  20. #20

    Standaard

    Opvallend. Foute films zijn vaker in 'S.E.' uitvoeringen te vinden. Zoals Hollow Man, Vertical Limit, Charlie's Angels, Coyote Ugly, Gone in 60 Seconds, Blue Streak, Urban Legends Final Cut, Body Shots, Body of Evidence, Tomb Raider, Pearl Harbor. Ik vind deze films wel meevallen hoor Maar goed iedereen heeft zijn/haar eigen smaak.

    Maar een bagger film als Dungeons & Dragons, dat deze film zelfs een DTS track krijgt. Tss niet normaal meer. Of dat Patch Adams een Ultimate DVD behandeling heeft gehad van Universal zijn voor mij vreemde raadsels.

    Waar ik wel blij mee ben, is Final Fantasy: The Spirits Within. Deze film is vet geflopt, maar heeft wel een heerlijke 'S.E' behandeling meegekregen

  21. #21

    Standaard

    The Cell en Red Planet: overal slechte recensies, vooral Red Planet, maar ik vind het prima films en beide prachtig op dvd (perfect beeld/ geluid en The Cell heeft zeer uitgebreide extra's). Ook Hannibal blijf ik okee vinden en 1 van de betere dvd's van 2001!

    mzzl

  22. #22

    Standaard

    The postman; ik vond hem zeer vermakelijk.

    Judge dred; ook een verguisde film die ik wel leuk vind.

    Battlefield earth; door velen uitgeroepen tot de slechtse s.f. film ooit , maar ik heb me prima vermaakt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23

    Standaard

    er, misschien een raar standpunt, maar mij interesseert het niet zoveel in het algemeen wat een ander vindt, en in het bijzonder niet wat een recensent vindt. Ik heb nog steeds de neiging voor mezelf te denken/oordelen.
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18
    er, misschien een raar standpunt, maar mij interesseert het niet zoveel in het algemeen wat een ander vindt, en in het bijzonder niet wat een recensent vindt. Ik heb nog steeds de neiging voor mezelf te denken/oordelen.
    Gekke vent

  25. #25

    Standaard Andersom kan natuurlijk ook,...

    FightClub,.... iedereen is er laaiend enthousiast over maar ik vond het een kl*te film....

    Crouching Tiger Hidden Dragon, nog zo'n film,... zat oscars maar kon me niet boeien,... effecten had ik namelijk inmiddels na de Matrix e.d wel gezien,....

    American Beauty,... leuk verhaal hoor maar een beetje slapjes,...

    Cheers,

    Ray

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •